کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

هفته آخر دوری

1392/9/16 9:19
242 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من

به غنچه ای که صبحدم ، به خنده باز می شود . . .

 

سلااااام.

خوبین که انشالله؟

امروز با صدای پیامک موبایلم بیدار شدیم. یه اس ام اس اومده بود با این محتوا:

 

"سلام. صبح شنبه تون به خیر. این هفته آخره که ما از هم دوریم و من از این بابت کلی خوشحالم.دوستتون دارم و از راه دور محکم می بوسمتون.بووووووووووووووووووووووس"

 

پس ما هم با یاد خدا و توکل به بزرگیِ خودش و با تمام انرژی این هفته آخر رو شروع می کنیم. انشالله همه کارامون به خوبی پیش بره و بتونیم با امنیت خاطر و بدون دغدغه بریم خونمون و برسیم به شب یلدا و نذری اربعین و روضه خونه عمو سعید و....

خلاصه کلی زندگی در پیش است انشالله.

 

سلام ای کهنه عشق من که یاد تو چه پا برجاست

سلام بر روی ماه تو عزیز دل سلام از ماست   

 

 

خدایا

ما برای داشتن دست های تو ریسمان نبسته ایم ، “دل” بسته ایم

همین که حال دلمان خوب باشد ، برایمان کافی ست

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

فریده
16 آذر 92 10:38
وای چقدر باحال ، فقط چند روز دیگه تمام این دوریها تمام می شه . چه لاوی بترکونید
قویترین مامان دنیا
پاسخ
آره انشالله
فریده
16 آذر 92 10:47
مرسی از توضیح کاملی که برام گذاشته بودید.
قویترین مامان دنیا
پاسخ
خواهش میکنم عزیززززززززززززززززم
مهسا
16 آذر 92 14:14
وای پریسا جون خیلی ذوق کردم. خیلی قشنگ بود. ایشالا به خوبی و سلامتی میرید. کلی هم خوش می گذره. من که خیلی خوشحالم.
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی عزیزم. این هفته هم امتحان دارم هم سمینار. برام خیلی دعا کن دوست جون
مهسا
16 آذر 92 18:06
حتما دعا می کنم. پریسای ردیف اول موفق می شه.
مامانی کسرا
16 آذر 92 18:10
خدا رو شکر ماشالله لا حول ولا قوه الا بالله
قویترین مامان دنیا
پاسخ
عاشقتیم عمه سودابه که اینقدر برامون ماشالله میخونی. بوووووووووووووووووووووس
مامانی غزل جوون
17 آذر 92 9:44
وااااااااااااااااااااااااااای یه چند روز نبودمااااااااااااااااا ببین چقد پست جدید نگفتم لحظه ای آپ میکنی؟/ مبارکت باشه عزیزم انشالله کارات به خوبی و خوشی تموم بشه بری سر خونه زندگی ات
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ممنونم عزیزم. غزلکم رو ببوس
مریم
17 آذر 92 15:59
وااااااااااااای چه خوب امیدوارم همیشه خوش خبر باشین
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی گلم. سلام شما رو هم به شهر کرمان میرسونیم حتما
مثل هیچکس
17 آذر 92 19:08
پس بالاخره این دوری داره تموم میشه ،خدا رو شکر ،بهتون تبریک میگم .ایشالا هفته دیگه به سلامت از خونه خودتون اپ میشید دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟
قویترین مامان دنیا
پاسخ
انشالله تمام سعیمو میکنم