کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

عکسهای پایان نه ماهگی

1392/10/8 3:12
288 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااااام. یه سلام خواب آلود.

الان ساعت 4 نصفه شبه. ما اومدیم کرمان خونه مامان فرح اینا. فسقلی ما تا یک شب بیدار بود و بی قراری میکرد. وقتی خوابید فرصت کردم یه کم درس بخونم و الان که وقت استراحت شد گفتم بیامو یه سر به وبلاگای دوستان بزنم. دلمون برا همتون خیلی تنگ شده بود. انگاری که کلی تکلیف انجام نشده داشتم. الان که دیدمتون یه کم آرووم شدم.

چند روزیه که کیان یه کم بی قراره. در طول روز خوبه ولی موقع خوابیدناش خیلی خیلی اذیت میکنه. منم فردا باید برم تهران. کیان و بابا رضا با هم تو کرمان میمونن تا من برگردم. امیدوارم خیلی باباش رو اذیت نکنه.

امیدوارم.

یه کم دل نگرونم ولی کاری از دستم بر نمیاد. حتما باید برم. چون جلسه قبل رو هم به خاطر مریضی کیان نرفتم.

اگه خدا بخواد دیگه این جلسه آخره. 25 این ماه هم امتحان پایان ترمشه و این امتحان به عبارتی آخرین امتحان کلاسی و درسی من در تمام  عمرم خواهد بود انشالله. بعدش فقط یه امتحان جامع میمونه.

البته تو امتحانای زندگی هنوز اولاشیم.

امیدوارم همشون ختم به خیر بشن.

چند تا عکس از فسقلیمون همین امروز گرفتم.

 

اینم آخرین عکسای کیان در نه ماهگیش

 

 

دارم غذا میخورم خُببببببببببببببببب

واااااااااااااااااای چه دقتی

تو میله های تختش گیر افتاده

 

پسر با احساسِِ من

 

خوابش میاد ولی مقاومت میکنه

 

موهاش داره فِر میشه

هر شب با بابا رضا نیم ساعت فیس تو فیس میشینن و بازی میکنن.

از فردا روزهای ده ماهگی شروع میشن.

                                                                         خدایا شکرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

ندا
8 دی 92 8:17
ایشاالله توی همه امتحانات درسی و زندگی موفق و پیروز باشی و به ثمر رسیدن گل پسرت خستگی رو از تنت خارج کنه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلام ندا جون. انشالله. ممنون از دعای خیرت عزیزم
فریده
8 دی 92 9:02
چه جالب ، آخرین امتحان درسی . خدا رو شکر که نتیجه زحمتهاتو می بینی . کیان جان بزرگ شده ، واسه خودش مردی شده ، خدا حفظش کنه . فکر کنم بابا رضا موهاشو مرتب کرده . نگران هم نباش پدر و پسر یه جوری با هم کنار می آیند . در ضمن خصوصی رو چک کن
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلااااااااام. چه جالب که همه متوجه موهای شونه کرده کیان شدن
مهسا
8 دی 92 9:40
سلام پریسا جون خیلی با معرفتی... البته قبلا هم می دونستم با معرفتی ها...یه بار دیگه معرفت رو نشون دادی. با همه درگیری های زندگی به وبلاگم اومدی و نظر دادی. وای خیلی خوشحالم اخرین امتحان درسی می دی.ایشالا که امتحان جامع رو هم خوب می دی تموم می شه. خانم دکتر وای نازی... انگار دیگه موهای کیان جون شونه می کنی عکس می گیری. بابا رضا حساس بود آخهشاید هم بابا رضا خودش شونه می کنه ایشالا که همیشه شاد و موفق و خوشبخت و سالم باشید.
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلام مهسایی. آره روزی صد بار شونه میکنم.
خاله زهرا
8 دی 92 10:13
بدترین اتفاق دنیا اینه که خواهرزادت ازت دورباشه وتو دلت بخواد بغلش کنی و اونوقت فقط چاره ات رفتن به سایت و دیدن عکساش از دور باشهبعدشم پایینش بنویسن نظربدهیدددددددددخدایا فدات بشم یه سمیناری نصیب خواهرجان ما بفرمااااااا
مامان مینا
8 دی 92 12:30
عزیز دلم دیگه آقا شدهای خدا غذاخوردنشومامانی موفق باشییییی
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی عزیزممممممممممممممممم
مثل هیچکس
8 دی 92 15:20
پریسا جون اصلا نگران نباشید کیان جون صبور تر از این حرفها هست ،مطمئنا با نبودنتون خوب کنار میاد ماشالا هزار ماشالا پسرمون قویتر از این حرفها هست . امیدوارم که همیشه توی امتحانات زندگی موفق وپیروز باشید ،راستش اول اومدم بگم موهای کیان جون مرتب شده دیدم همه همین رو نوشتن منم منصرف شدم .ولی در کل با موهای مرتب خوردنی تر میشه .
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی عزیزممممممممممممم. وای دیگه بابت موهای کیان دارم شرمنده میشم
مهديه
8 دی 92 19:24
اي جان جيگر كيان وبرمبه به باز سفر اروميه دارين؟خير مقدم ميگيم پيشاپيشاره پريسا جون سرماي اروميه خيلي افتزاحه امسال...دارين مياين با تجهيزات كامل بياينهر روز سردتر از ديروز
قویترین مامان دنیا
پاسخ
چشم مهدیه جون. مرسی عزیزممممممممم
مامان ایمان
9 دی 92 2:49
سلام پریسا جونننننننننننن وای چقدر خوشحال شدمم به سلامتی و خوشی رسیدی سر خونه و زندگیت خدارو شکر ..... خیلی دلمون واستون تنگ شده بود انشالله که که به سلامتی میری تهران امتحانتو می دییییییی راحت میشییییییی دیگه نگرانش کیان هم نیاش پیشاپیششششششششششش ده ماهگی کیان هم میارکککککک منیم وریمنن کیانی اوپپپپپپ
مریم مامان پارسا
10 دی 92 9:45
سلااااااااااااام گلهای زیبا.چقدر خوشحال شدم مطلب گذاشتی ,نبودی دلمون تنگ شده بود برات آرزوی موفقیت می کنم. از گل پسرم که روز به روز با مزه تر میشه هم یه ماچ آب دار بکن باشهههههه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
چشم تاپایی عزیززززززززززززززم
مامانی غزل جوون
11 دی 92 10:58
واااااااااااااااای چه گل پسری با اون موهای مرتب و شونه کرده آرزوی همیشگی من برای تو.... همیشه موفق باشی دوست گلم خوشحالم که خونه خودتی و کنار همسر مهربونت تا همیشه شاد باشی عزیزم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی عزیزم. منم بهتریتهای خدا رو برای خانواده کوچک و عزیز شما آرزو میکنم
مامان سام
11 دی 92 23:15
عزیز دلم 9 ماهگیت مبااارک .ان شااالله 999999999999999 ماهه بشی قربونت برم با اون موهای فرفریت.عروسک خوشگلم مامانی امیدوارم موفق باشید و همیشه در کنار کیان جون و خانواده سلامت و شاد و خوشبخت باشید
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی عزیزمممممممممممممممممممم از اینهمه لطفتت
مامانی کسرا
12 دی 92 1:10
عزیــــــــــــــــــــــــزم کیان جونم ماشالله چه بزرگ شدیا عزیز دلم چقدر ناز شدی حتما داره دندون در میاره بچه ام آخـــــــــــــــی دوس دارم عمه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ما هم دوستت داریم عمه جون. ممنون از اینهمه لطفتون
مهسا
12 دی 92 11:51
سال 2014میلادی مبارک باشه عزیزم. ایشالا سالی پر از موفقیت و شادی و سلامتیکنارداشته باشید.
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی مهسایی. انشالله شما هم سال خوبی داشته باشین
مامانی غزل جوون
12 دی 92 23:26
دلم واسه اون روزها که تند تند آپ میکردی و من همیشه حواسم بود که تند تند بیام بهت سر بزنم تنگ شده پریسا کجایییییییییییییییییییییی پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هنوز نت وصل نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قویترین مامان دنیا
پاسخ
نه عزیزم. هنوز مشکل داریم. فکر کنم تا آخر ماه که برگردیم ارومیه اوضاع همین باشه
مامان عبدالرحمن واویس
13 دی 92 22:33
ان شاالله توهمه امتحانات موفق وسربلند باشی مهربان بانوکیان جوووووووووونشماهم دلمون آب کن با این عکسای خوشملت
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی عزیزمممممممممممممممممممم
مامان رادمهر جوجو
15 دی 92 10:07
قربونه غذا خوردنش