کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

اولین کوتاهی مو

1392/10/14 15:51
312 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااااااااااااام

سلام  به همه دوستان گلم که دلم برای همتون یه ذره شده

ما امروز اومدیم کرمان. اگر خدا بخواد و  به سلامتی انشالله، فردا مامان فرح و بابا علی دارن میرن کربلا

                                انشالله به سلامتی و خوشی برن و برگردن

 

صبح سه شنبه که من از تهران برگشتم اولا با دیدن بابا رضا و کیان که کنار هم خوابیده بودن کلی دلم ضعف رفت.الهی من فدای هر دوشون بشم انشالله.

وقتی کیان بیدار شد و بغلش کردم احساس کردم بچه یه طوری عوض شده ولی نمیدونستم چی شده؟

اولش فکر کردم رفته حموم ......................

بعد فهمیدم بعله ،بابا رضا در یک حرکت انتحاری موهای فسقلیمونو کوتاه کرده.

کلی ذوق کردم .

این عکسِ قبل از آرایشگاه

 

 

اینم عکسِ بعد از آرایشگاه

 

 

دوستتون داریم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان ایمان
14 دی 92 16:32
سلام عزیزم رسیدن بخیر به سلامتی برگشتین درساتون خوب خوب پاس کردینننن؟ موهای فسقلی چقدر ناز شده خیلی خوردنییییییییی دلم ضعف رفت در ضمن چرا کامنتهای منو تایید نکردی پریسا جون شما تهران بودی من اومدم پیشتون دیدم نیستید کیان جونو ببوسسسسس
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلام گلم. هر چی کامنت داده بودی تایید کردم.به جز اینا بازم بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهسا
14 دی 92 19:00
آفرین بابا رضا.آرایشگری هم بلده انصاف خیلی عوض شده. نازی کیان جوون. به سلامتی ایشالا برند و برگردند.
قویترین مامان دنیا
پاسخ
میبینی مهسایی شوهرم از هر انگشتش یه هنر میریزه
مهديه
14 دی 92 19:39
اوخيييييي كيان ناز بود نازتر شده ماشالا.......مباركش باشه.....برا خودش اقايي شده كه با بابايي تنها ميمونه خونه در نبود مامان......ماشالا
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی عزیزم از اینهمه لطفت
معصومه
14 دی 92 22:53
واااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییی چه خوشگل شده کیان جون خیلی دوس داشتنیه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی معصومه عزیز. همیشه لطف داشتین شما
مامانی غزل جوون
14 دی 92 23:17
مبارکت باشه گل پسرم ماه بودی ماهتر شدی عزیزم دلم براتون تنگ شده بود
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی خاله جون. ما هم خیلی دلمون براتون تنگ شده
مامانی غزل جوون
14 دی 92 23:18
میبینم که آپی خانم خانما.... خوشحالم که دوباره اومدی نت دلم براتون تنگیده بود
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی عزیزم. منم دلم براتون تنگ میشه.
مامانی غزل جوون
14 دی 92 23:32
ممنونم گلمکه به ما سر زدی حالا که اینجا نت درست نمیشه و نمیای وب نویسی امیدوارم زودتر برگردی اورومیه بد جنسی رو داشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قویترین مامان دنیا
پاسخ
به خاطر دنیای مجازی داری ما رو از زندگی واقعی میندازی خواهر.
مهسا
14 دی 92 23:39
پریسا جون دلم واست تنگ شده بود. مثل همیشه معرفتتو نشون دادی..
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ببخشید مهسایی که اینقدر دیر به دیر میام. روم سیاه اینجا امکانات نداریم خواهر
مریم مامان پارسا
15 دی 92 7:12
وااااااااااااااای خیلی خوشگل وخوش تیپ شدی خاله,لوپتو بچشم عاشق اون لحظه هایی هستم که این ناز نازیا کفشو جوراباشونو میخورن ما هم شما رو دوس داریم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مریمی دیشب با رضا داشتیم عکسای پارسا جونو میدیدیم. رضا کلی ذوق کرده بود. کلی سلامت رو رسونده
فریده
15 دی 92 8:48
خدای من چقدر ناز شده گل پسرمون . کیان جان با موهای مرتب ، موهای ژولیده ، صورت کثیف ، از حمام در آمده ،همه جوری دوست داشتنی و نازه . ما که خیلی بهش ارادت داریم . دلم ما هم حسابی واست یه ذره شده بود ، چه خوب که یه پست جدید گذاشتی .
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلاااااااااااااااام فریده جون. خوبی؟؟؟؟؟؟؟ دیروز اومدم وبلاگتون. خبری نبود. ما هم دلتنگتونیم
مامان رادمهر جوجو
15 دی 92 10:05
عزیزم رسیدن به خیر بابا ها هنرمندند رو نمی کنند . کیان جون ناز بوده و نازتر شده یک بوس آبدار از طرف من و رادمهر جوجو
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلام عزیزم. مرسی از لطفت
مامان مینا
15 دی 92 10:25
خاله جون چه جیگری شدی ماشالا عزیزدلم موهات خیلیی خوب کوتاه شده
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی خاله جون. کارن عزیز رو ببوس
مهسا
15 دی 92 12:53
عزیزم درکت می کنم. شما پیش خانواده شاد باش. همین کافیه. به معرفتت ایمان دارم.
پرنیان
15 دی 92 22:51
کیان! خیلی خوشگل شدی میشه با هم لینک بشیم؟ ممنون
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلاااااااام خوش اومدین. حتما چرا که نه. با کمال افتخار لینکتون میکنیم
CItUhCQcktNztTrUdYOBvvpS9-tGo5dzaMQZQRh01tkglUqgDzAfIFEVBwac2jN_
17 دی 92 14:01
ای جان ماشالله چقدر ناز شده الهی قربونت برم عمه چقدر خوشمل شدی بیام بخورمت
قویترین مامان دنیا
پاسخ
عمه سودابه جون شمایین؟؟؟؟؟ مرسی
مریم مامان پارسا
17 دی 92 16:25
راستیییییییییییی ,ممنونم بابا رضا سلامت باشن,سلام و درود منو هم بهش برسون
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسب عزیزم. سلامت باشی. همیشه جزئ خاطرات خوش ما هستی
مهسا
17 دی 92 17:25
سلام پریسا جونم. خوبی؟؟ ایشالا که خوش می گذره. دلم واست تنگ شده عزیزم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
منم خیلی دلم برات تنگ شده عزیزم
مامان سام
18 دی 92 3:52
آخخخخخخ قربونت برم چه جیگملی شدی ماشاالله منتظر سوغاتی های خوشگل باش
قویترین مامان دنیا
پاسخ
انشالله. کلی منتظرم خاله
فریده
18 دی 92 11:00
می بینم حسابی کرمان رو برف بارون کردید . فکر کنم شما هر جا پا بذارید رحمت خدا نازل می شه . خوش به حال بابا رضا که چنین خانم خوش قدمی داره .
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی که اینقدر ما رو تحویل میگیری عزیزم
المیرا
18 دی 92 11:14
الهی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی خاله زهراا کجایی کیان رو بوس بارونش کنی . وای که چقد ناز شده ه ه . پریسا جون از عوض من محکم ببوسش
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی عزیزم. تولد ترنم جون رو بهت تبریک میگم. انشالله قدمش خیر باشه برات المیرای عزیز
مامانی غزل جوون
18 دی 92 22:30
صاحب خونه ما اومدیم شما نبودین.... کجااااااااااااااااااییییییییییییییییییییین پس دلمون تنگیده به خدا
قویترین مامان دنیا
پاسخ
گریه نداره که من اومدم عزیزممممممممممممممممم
مامان ایمان
18 دی 92 23:45
سلام پریسا جون خوبی ؟ کم پیداشدییییییااااااا نگو نگو تبریز بودی زودزود می دیدمتون الان اومدی پیش شوشوت دیگه تحویل نمی گیریییییی گوزلورممممممم بیزدبی باخخخخخخخخخخخخخ کیان گولیییی اوپپپپپپپ
قویترین مامان دنیا
پاسخ
من آمده ام وای وای من آمده ام
مهسا
19 دی 92 17:42
پریسا جونم...ناراحتم بازم دور از همسر.... اما خوشحالم که بازم می تونم بیشتر باهات باشم. هوراااااااااااااااااااااا
Wcyllw71bCClIjSnfJisRNqP7_YXQk9qEJWVPQEanD4.
20 دی 92 23:24
جاننننننننننننم. ماه شده
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی عزیزم. حیف که نمیدونم کی هستی
مامان آرشیدا
21 دی 92 10:00
قربون پستونک خوردنت برم شیرین پسر ،قند عسل
قویترین مامان دنیا
پاسخ
خاله پستونکم برام خیلی مهمه
سپیده
7 اسفند 92 1:48
ای جانم چه نانازی شده من نصف وبلاگتو خوندم خیلی پسرت نانازه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلام. به وبلاگ پسر ما کیان خوش اومدین. ممنون از وقتی که برامون گذاشتین.