کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

بالاخره بلند شدم

1392/10/23 22:55
314 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااام به دوستان عزیزم

یه سلام مخصوص هم به منتقدانِ گلم که هیچ آدرسی برام نمیزارن و هر روز عصبانی تر از دیروزن.منتظر خُب چرااااااااااااا؟

بگذریم....................

امروز  مصادف با نیمه ی ده ماهگی ، این گل پسرِ ما عزم خودش رو جزم کرد، یه یا علی گفت ، البته تو دلش گفت ما نشنیدیم، و بالاخره بلند شد.

این اتفاق در حالیه که فسقلی ما هنوز بلد نیست چهار دست و پا راه بره. یه کم به عقب میره هاااا ولی به جلو نه.

 

کلا تنبله........

تازگیا خیلی ذوق کاراش رو میکنم. یه طور عجیبی بهم ابراز احساسات میکنه. اگه از تو اتاقم بیام بیرون و بغلش کنم ،دیگه نمیزاره بزارمش رو زمین. وقتی میخوام بزارمش زمین یقه بلوزمو میگیره و وِل نمیکنه. اگرم احیانا وِل کرد یه گریه سریع و سوزناک میکنه تا مجبور شم برش دارم. 

وقتی تو بغلمه، صورتش رو میماله به صورتم. یا به حالتِ بوسه لباش رو رو صورتم نگه میداره. در کل به عنوان یک پسر بسیییییییار احساساتی و ملوسه.

البته اینم یکی دیگه از ارثاییه که از باباش برده.

شیر خوردنش بهتر شده و دیگه خیلی مقاومتی برای شیر خوردن نمیکنه ولی متاسفانه خیلی خیلی با غذا خوردنش مشکل دارم. اصلا غذا نمیخوره. تنها چیزی که داوطلبانه میخوره نونِ خالیه. بقیه غذاها و میوه ها رو با اکراه، و خیلی خیلی کم میخوره.

 

من عاشق این عکسم. مالِ هشت ماهگیه

 

تصمیم دارم در اولین فرصت برم پیشِ مشاور تغذیه کودک. ببینم چی میشه. فعلا خیلی غصه این قضیه رو میخورم.

روروئک سواری و بابا و ماما و دَدَ گفتناشم سر جاشه. کلماتی مثل دایی، گَل(به ترکی یعنی بیا) و اَب آب(یعنی لپ تاپ) رو هم میگه. وقتی ببینه لپ تاپ روشنه با روروئک میدوئه طرفش و میگه اَب آب

به کلمات رضا و پریسا میخنده.دلقک

عاشقِ نماهنگای عمو پورنگه. اگه در طول روز حوصله اش از بازی با ما و عروسکاش سر بره اینا رو براش میزارم. در طول پخشِ اینا اگه توپ در کنن هم این بچه پلک نمیزنه.

 

 

خدا رو شکر ساعتای خوابش تنظیم شده. البته فقط و فقط رو پای مامان پریبا میخوابه. مشغول تلفن

همه رو ناز میکنه،خاله زهرا رو به شدت میزنه. موهاش رو میکشه. دو دستی میزنه تو سرش، دست میکنه تو چشمش. نمیدونم چراااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ با هیچ کسِ دیگه ای این رفتار رو نداره.عصبانی

یه بازی جدید که تازگیا خیلی هر دویِ ما رو خوشحال میکنه فوتباله.

کیان رو بغل میکنم و یه توپ برمیدارم شوت میکنم. تمام مدتی که میدوم دنبالِ توپ و دوباره محکم توپُ شوت میکنم ، کیان غش غش میخنده.البته خونه مادربزرگی کوچیکه و شاید ما کم کم بساطمون رو به کوچه منتقل کنیم.

از دندونِ جدید خبری نیست. فعلا با همون دو تا خوشیم.

من تقلیدِ صدام بد نیست و صدای بچه خیلی خوب در میارم. قبلنا وقتی صدایِ بچه در میاوردم کیان دست میزد. الان میاد دست میکنه تو دهنم. بچم میخواد ببینه این صدا از کجا در میاد.

 

اینم یه شرحِ یه کم ظولانی از کارایِ این فسقلی تو ده ماهگی. (ببخشید عکسِ جدید نداشتم. الان متوجه شدم که دیروز و امروز هیچ عکسی از پسرم نگرفتم. خدا مرگم بده واااااااااااااااااااااااای. جبران میکنم. قول میدم)

کم کم داره بویِ تولد میاد.تولدِ پسرِ ما کیان.

خدا شکرت شکرت شکرت شکرت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان مینا
23 دی 92 23:12
قربونشپسرا کلا تنبلن کارن هم نه سینه خیز میره نه چار دست وپا
قویترین مامان دنیا
پاسخ
بذار خوش باشن مینا جون. من که عجله ای ندارم. یه عمر قراره بدواَن و خرج زن و بچه بدن. فعلا بذار انرژی ذخیره کنن
مامان مینا
23 دی 92 23:39
آره والا منم عجله ندارم...آخرش راه میافتن
المیرا
23 دی 92 23:41
ماشالاش باشه گل پسر ما واسه بلاهایی که سر خاله زهرا درمیاری دمت گرم، نوش جون خاله زهراااا ( البته بهتره خاله زهرا این نظر رو نخونه )
مهسا
24 دی 92 0:36
آفرین آقا کیان..این همه حرف می زنه..دلم واسش تنگ شده...راستی خاله زهرا رو خیلی دوست داره واسه اینه که اون رفتار می کنه.پریسا جون بهترین مامان دنیا
قویترین مامان دنیا
پاسخ
بووووووووووووووووس. منم دلم برات تنگ شده. مهسایی پاکترین دوست دنیا
مامان لیانا
24 دی 92 6:18
عزیز دلم پسر مهربون بچه ها چقدر علایقشون شبیه همهدیگه اس..لی لی ما هم عآشق نون خوردنه دقیاق چند تا عکس مثل کیان با نون بربری دارهلیانا هم عاشق فوتبال بازی کردنه منم یه فلش 8 گیگ هز عمو پورنگ ضبط کردم براش میزارم و به کارام میرسم خدا خیر بده این عمو پورنگو
قویترین مامان دنیا
پاسخ
واقعا خدا خیری به عمو پورنگ بده.
فریده
24 دی 92 9:13
پسرمون دیگه بزرگ شده . واسه همین بابا رضا کیان رو همرات می فرسته که یه مرد باهات باشه . خدا نکنه کیان جان بد غذا باشه که واقعاً وحشتناکه . پرهام هم بدغذا هست و اشتباهی که من کردم این بود که به زور بهش غذا می دادم و این باعث شد از غذا خوردن زده بشه . شاید 7 الی 8 دکتر تغذیه بردمش ولی همشون شربت اشتها می دادن یه مدت خوب بود و بعد دومرتبه به حالت اول برمی گشت . به نظرم به همون نانی که می خوره قناعت کن و به زور بهش نده می تونی به نونش کره بمالی که بخوره . راستی قطره آهن بهش می دی ؟ قطره آهن اشتها رو زیاد می کنه .
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ممنون از راهنماییت گلم. سعی میکنم آرومتر باشم و زوری چیزی بهش ندم. سعی میکنم.
مامانی غزل جوون
24 دی 92 11:28
آخیییییییییییش بازم هر روز که بیام شما آپ کردین کرمانو ولش همینجا بمون بدجنسی در حد المپیک یکم اون ورتر ایشالله خاطرات دانشگاه رفتن و سرباز شدن و زن گرفتنش و بنویسی یعنی ما تا اون موقع هم با هم در ارتباطیم همیشه شاد باشی گلم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلااااااااااام. پس دعا کن رضا هم بیاد همینجا باشه؟؟؟؟ انشالله. چرا که نه؟؟؟؟ اگه از نی نی وبلاگ بیرونمون نکنن میایم خاطرات نوه هامونو مینویسیم
مهسا
24 دی 92 11:56
عزیزم من تا مدتی درگیر امتحانای دانشگاهم.. اولین فرصت یه قراری می ذارم ببینیم همو بریم بند.کیان ببینم. ماچش کنم.
مامان آرشیدا
24 دی 92 12:06
عزیزم چه با نمکی تو...انقد مامان پریسا رو غصه نده تنبل خان
قویترین مامان دنیا
پاسخ
نه خاله اذیت نمیکنه. فقط یه کم تنبله. و غذا نمیخوره. بقیه کاراش رو میشه زیر سبیلی رد کرد.(دارم پیش مردم ازش دفاع میکنم سرخورده نشه. حال کردی؟؟؟)
معصومه
24 دی 92 12:09
وااااای چقد کارا میکنه این کیان جون خیلی نازه پریسا جون وقتی از کیان مینویسی ادم دلش نی نی میخواد خب این وقتا بالای 5-6 ماه به بعد بچه ها خیلی ایستملی میشن. منم درمورد بچه های خواهرام دیدم.
قویترین مامان دنیا
پاسخ
باید خاله مهربونی باشی معصومه جون. انشالله به موقعش نی نیای خودت رو بغل میکنی. ببینم اصلا ازدواج کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
❤خونه نمدی❤
24 دی 92 14:23
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به خونه نمدی بزن گیفت تولد -گیفت نوزاد-گیفت دندونی کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی منتظرت هستم www.namadi.ir ارسال به سراسر ایران با تشکر خونه نمدی
مهديه
24 دی 92 18:38
سلااااااممممم....به به بسلامتي كيان جون ميخواد راه بيوفته...ماشالا....اي جان پسرا نميدونم چرا تنبلن اخهيعني پسرمنم تنبل ميشه؟كيان جون واز طرف من بوس محكم كن بااون چشاي نازومعصومش
مریم مامان پارسا
25 دی 92 10:36
سلاااااااام,گل پسرمون دیگه کم کم داره مرررررررد میشه ماشالله هزار ماشالله, کلا پسرمون کارای هیجانی دوس داره چهار دست و پا و سینه خیز سوسولی وحوصله سر بره براش دوس داره بدو بدو کنه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
این حس شیطنت رو از هر دوی ما ارث برده. تو که پدر و مادرش رو میشناسی عاشق هیجانن
معصومه
26 دی 92 11:40
میسی قربونت ، اره نامزدم عزیزم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
خُب به سلامتی عزیزم. انشالله به زودی خبرعروسی و بعد نی نی انشالله
مثل هیچکس
26 دی 92 12:51
نگران بد غذایی کیان جون نباشید از شیر گرفته بشه مطمئنا بهتر میشه ،منم دقیقا با محمد همین مشکل رو داشتم محال بود بدون دیدن برنامه کودک به غذا لب بزنه،ولی خدا رو شکر بعدش عالی شد ،بچه ها تا بیان بزرگ بشن چیا که به روز میا نمیارن اینه رسم روزگار
قویترین مامان دنیا
پاسخ
انشالله. خدا از دهنت بشنوه عزیزم
مثل هیچکس
26 دی 92 12:53
تبریک میگم پس بالاخره این وروجک ما تصمیم گرفت روی پای خودش بایسته
قویترین مامان دنیا
پاسخ
آره خاله بالاخره بلند شد
معصومه
26 دی 92 21:23
میسی عزیزم ، ان شالا من نی نی خیلی دوس دارم