کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 3 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

تَرنُم ، تولد یک فرشته

1392/10/28 23:35
308 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااااااااااااام

خوبین دوستان عزیز

خدا رو هزار مرتبه شکر ما هم خیلی خوبیم. مثل همیشه ملالی نیست جز دوری بابا رضامون

چند روز پیش خدا یه فرشته کوچولو به زمینی خاکی ما هدیه داد که ما خیلی منتظر تولدش بودیم و تقریبا نُه ماه دعاگوی سلامتیِ این فسقلی بودیم.

ترنم کوچولو، برادر زاده المیرای عزیزمون، شانزدهم دی ماه به دنیا اومد و کلی ما رو خوشحال کرد.

انشالله قدمش برای خانواده عزیزش پر از خیر و برکت باشه. از خدای متعال برای ترنم عزیز و داداش یاسِرِش ، سلامتی، عزت،آرامش و آینده ای پراز موفقیت و سربلندی آرزو دارم.

اینم عکسِ ترنم عزیز در دوازده روزگیش یعنی همین الان

 

 

 

اینم شعر تولدت عسیسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسم

دختر ناز و قشنگ، ترنم نازنین

تولدت مبارک ای همیشه بهترین

به دنیا پا گذاشتی شادی اومد به خونه

شعر تولدت رو کیان برات می خونه

روز تولد تو خیلی خوب و قشنگه

نارنجی و طلایی فرصتا رنگارنگه

ماه تولد تو یه ماه خوب و زیباست

شکوفه های نازش هدیه ی خوب خداست

 

 

سلامت،سربلند و خوشبخت باشی عزیزم ترنمم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان ترنم
28 دی 92 22:00
سلام خاله پریسا . شرمندمون کردین . از بابت لطفی که کردین ممنون . ایشالا ترنم بزرگ که شد جبران میکنه . کیان کوچولو رو از طرف من بوسش کن
قویترین مامان دنیا
پاسخ
خواهش میکنم کاری نکردم.ممنون از شما که اجازه دادید عکس ترنم عزیز تو وبلاگ کیان یادگار بمونه. خدا گلهای زندگیتونو همیشه شاداب نگه داره انشالله
المیرا
28 دی 92 22:06
وااااای مرسی پریسا جون . خیلی قشنگ بود . ب امید روزیکه شاهد ثبت موفقیت های کیان و ترنم و یاسر تو این وبلاگ باشیم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم. میگم بیا یه وبلاگ مشترک برای همه نوه هاتون بساز. بد نمیشه هااااااااااااااا به امید روزی که خبر تولد کوچولوی خودت رو بنویسیم المیرا جوووووووون
پرنیان
28 دی 92 23:01
... هرجا که بچه باشه اونجا بهشته دنیاست! سلامت باشه انشاالله
قویترین مامان دنیا
پاسخ
انشالله. ممنون پرنیان عزیز برای دعای قشنگت
مهديه
29 دی 92 1:13
سلاااااااااااااااااامممممممممممم......ووووووااااااااااااااايييييييي اين نوه خالمهعكس دخترمارو چرا گذاشتين تو وبلاگ پريسا جووووونجيگرشو برم من...خداجون
قویترین مامان دنیا
پاسخ
چی فکر کردی. ما کلی با ترنم جون دوست و فامیلیم. دخمل خودمونه
مامان ایمان
29 دی 92 1:15
ماه فرو ماند از جمال محمد(ص) سرو نباشد به اعتدال محمد(ص) قدر فلک را کمال و منزلتى نیست در نظر قدر با کمال محمد(ص) میلاد نور مبارک
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی عزیزم. عید شما هم مبارک.
فریده
29 دی 92 10:09
مبارک باشه . چه اسم زیبایی . امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشه و پدر و مادر عزیزش همیشه بالای سرش باشند .
قویترین مامان دنیا
پاسخ
منم خیلی اسمش رو دوست دارم. خدا برای پدر و مادرش حفظش کنه.
مامانی غزل جووون
29 دی 92 11:48
واااااااای عزیزم چه نازه این کوچولو..... یاد نوزادی غزلکم افتادم ترنم یکی از اسم های منتخبی بود که قرار بود رو دخترمون بذاریم ولی غزل انتخاب شد من اسم ترنم و خیلی دوست می دارم بوووووووووووووووووووووس به ترنم خانمی
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلااااااااااااام دوست جونی. آخی چه جالب. ترنم و غزل هر دو قشنگن. خدا جفتشون رو حفظ کنه. راستی ما میخواستیم اسم کیان رو بذاریم امیر عباس
مهسا
29 دی 92 12:56
وای نی نی نازی کاش می شد گازش بگیرم. قدمش مبارک باشه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ممنون مهسایی. گناه داره گازش نگیر خُب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مریم مامان پارسا
29 دی 92 13:04
وااااااااااای جانم نی نی کوچولو٫نرم ونازک تر تازه ٫دلم ضعف رفت٫یاد نوزادی پارسا جونم به خیر... ترنم عزیز خوش آمدی... بهترینها رو از خداوند منان برایت آرزو دارم...
المیرا
29 دی 92 14:07
پیشنهاد خوبیه . روش حتما فکر میکنم . همچین عمه ی مهربونی ام من مرسی اما زهرا جون تو الویته . ایشالا نی نیه زهرا جون
مامان مینا
29 دی 92 19:58
زمینی شدنت مبارک باشه فرشته کوچولو
Wcyllw71bCClIjSnfJisRNqP7_YXQk9qEJWVPQEanD4.
30 دی 92 7:56
ایییییییییییی جوووووووووووونم.خیلی خوشگله
قویترین مامان دنیا
پاسخ
میسیییییییییییی