کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 3 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

گوو، کوو

1392/10/30 8:59
911 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااام

عنوان مطلب امروز گوو، کوو اِ. کوو کوو در لهجه کرمانی یعنی چهار دست و پا رفتن. من خودمم به تازگی این کلمه رو یاد گرفتم. کیانِ عزیز هم تازه این عمل رو یاد گرفته.

بعله بالاخره کوچک میرزایِ ما یاد گرفت که چهار دست و پا به جلو بره.

 

 

من خیلی خیلی ذوقِ این حرکت رو کردم چون خیلی منتظرش بودم. اولش باورم نشد که اومده جلو. بعد دیدم نه انگاری واقعا داره به پیش میاد. خلاصه این تنبل خانِ ما در اواخر ده ماهگی به جلو گوو کوو کرد و ما رو بسی خوشحال نمود.

 

چیه؟ خُب خسته شدم رفتم زیر پتو. جذبه یِ نگامو ببیننیشخند

 

 

 

تازگیا خیلی خوب با توپ بازی میکنه.

 

یه وسیله بازی جدید خریدم براش اینه:

 

 

کیان فقط بلده گازشون بگیره یا این شکلی بازی کنه

 

 

ولی این وسیله بازی بسیاااااااااااااااااار بسیااااااااااااار به درد بقیه اعضای خانواده میخوره. هر وقت همه دور هم جمع میشن شروع میکنن به پرتاب حلقه.  اونقدر جدی بازی میکنن  و شلوغ بازی دارن که کیان هم از این همه شلوغی غرق لذت و شادی میشه. رکوردار بازی تا به حال عمو حجت و خانواده خاله زهراس. زندایی شیما هم در نوع خودش بی رقیبه.

 

امروز که اومدم خونه دیدم مامان پریبا گفت اون حلقه ها رو بیار میخوام یه چیزی نشونت بدم.

مادرمان صبح تا ظهر نشسته بود پرتاب حلقه تمرین کرده بود و در کمال ناباوری من و زهرا پنج تا حلقه رو همزمان پرتاب کرد . همچین خونواده ای داریم مااااااااااااااااا

زبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبان

بدین وسیله من فهمیدم که اعضای محترم خانواده ی من در ارتباط با وسایل بازی در دوران کودکیِ خود کمی نقاط تاریک و مبهم دارند. این وسیله مربوط به زیر دو سال بود. انشالله اگه هفته ای یه وسیله بخرم و اینا باهاش بازی کنن ، کم کم تا دوسالگی کیان ، مشکلات پنهان کودکی این فسقلیهای بزرگ هم حل میشه.نیشخند

متفکرتوکل بر خدااااااااااااااااامتفکر

 

برای پایان مطلب هم به مناسبت گوو کوو کردن کیان بفرمایین دهنتون رو شیرین کنین

 

 

 

از پنجره روزگار به درخت عمر که می نگرم

خوش تر از یاد خداوند ثمری نیست

 

خدایا بسیااااااااااااااار سپاسگزارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

سمانه
29 دی 92 19:20
سلام مامان عزیز وبلاگ جالبی دارین، منم به تازگی یه سایت خرید اینترنتی شارژ موبایل راه اندازی کردم، برای افزایش محبوبیت سایتم تو گوگل به کمک شما نیاز دارم. اگه لطف کنید سایت منو تو وبلاگتون با عنوان فروشگاه شارژ موبایل لینک کنید کمک بزرگی به من کردین www.sharj10.ir
قویترین مامان دنیا
پاسخ
چشم. خوشحال میشم بتونم کمکی بکنم.
مهسا
29 دی 92 19:37
به به خیلی مبارکه کیان جون. همش دوست دارم بگم کیان..می دونی که چرا؟ راستی جذبه نگاهش منو کشت... وااو آفرین اعضای خانواده و به خصوص مادر جان به خاطر این همه تلاش و پشتکار وا ووو این عکس شکلات اخری..واو عاشق کاکاوو هستم من... دهنم اب افتاد. خودشم از همون گردا هست..وا و و و و
قویترین مامان دنیا
پاسخ
برو این شعر رو برای کیان بخون گل پسر داریم کیان قند و عسل داریم کیان نقلِ تَر داریم کیان شعر و غزل داریم کیان
مامان مینا
29 دی 92 19:43
وایییییی مبارکه عزیزمایشالا روزیه کارن من بشهیعنی میشه من آرزو به دل نمونمچه خانواده باحالیعزیزم طبیعیه کارن هم یه ماشین کنترلی داره فعلا شده اسباب بازیه باباش
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلاااااااااااااام مینا جون. بعله چرا که نه. خیلی زود کارن هم راه میفته و تو رو غرق شادی میکنه. کمبودای ما دهه شصتیا دامان این دهه نودیا رو گرفته
المیرا
29 دی 92 20:42
آفرین صد آفرین ب کیان کوچولو جیغ دست هورااااااااااااا تبریک میگم . دیگه وقتشه اروم اروم اسباب وسایل ب بالای کمدی بوفه ای و .. نقل مکان کنن . دیدم که میگمااا !! ما کلی تلفات ظرف و ظروف داشتیم ایول ب مامان پریبا . ای جاااان چقد ذوق دارن
مهسا
29 دی 92 21:17
گل پسر داریم کیان قند و عسل داریم کیان نقلِ تَر داریم کیان شعر و غزل داریم کیان عالیه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
کیانِ من با این شعر کلی کیف میکنه انشالله کیان شما هم خوشش بیاد
مامان ایمان
29 دی 92 22:16
عزیزمممممممممممم خوشجل خاله چه توپ قشنگی دارییییی به خاله میدی بازی کنه درضمن چهار تا رفتن مبارکککککک هوراااااااااااا یه عالمه ماچ برای کیان جونننننننننن
قویترین مامان دنیا
پاسخ
هوراااااااااااا مامانِ ایمان جونمون اومده. همش نگران بودیم نکنه دوباره کامنتات نمیرسه. خیلی ممنون خاله جووووووووووون
خاله زهرا
29 دی 92 22:33
انصافابازی جذابیه خیلی دوست دارم ازالان دارم ثانیه شماری میکنم که مهمونی برسه برم لالیگارکورد جهانی ثبت میکنم
Wcyllw71bCClIjSnfJisRNqP7_YXQk9qEJWVPQEanD4.
30 دی 92 7:55
وااااااااای پریسا جون چقدر دوست دارم نوشتنت رو. خیلی قشنگ می نویسی بعد تا جایی که حافظه ام یاری می کنه گوکو بود پریسا جون اون واژه کرمونی البته با عرض پوزش
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلاااااااااام مریم جون. ممنون که بهم درست یاد یادی. الان میرم درستش مییکنم گوکو راستی بابت راهنماییت برای غذا خوردن کیان هم خیلی ممنونم. چشم سعی میکنم راحتتر با این قضیه کنار بیام تا بزرگ بشه و این دندونای فسقلیش بیان بیرون. من تا وقتی کرمان بودم خیلی دوستی نداشتم. ولی الان به دوستی با شما خیلی افتخار میکنم.آوای عزیزم رو ببوس.
فریده
30 دی 92 8:18
آفرین به کیان جان که بالاخره یه تکونی به خودش داد . و چه خانواده شادی دارید، خدا رو شکر که کیان در خانواده ای رشد می کنه که همراه با کیان کودکی می کنن . به نظرم شما هم خانواده رو تشویق کنید که به کودکی شون بیشتر توجه کنن.
قویترین مامان دنیا
پاسخ
من نگفته اینا خودشون خیلی دارن توجه میکنن فریده جون. هر چی برا کیان میخرم میگن ما از اینا نداشتیم. دارم همشون رو با هم بزرگ میکنم. پرهام عزیزم رو ببوس
مثل هیچکس
30 دی 92 11:27
پریسا جون خدایش اگه خودتون وقت داشتین با این همه اسباب بازی که هر روز به تنوعشون اضافه میشه بازی نمیکردید ؟؟؟؟؟؟آخه قبلا کی از این اسباب بازیها بود خوب آدم نمیتونه جلوی خودش رو بگیره دیگه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
راست میگین به خدا.
مثل هیچکس
30 دی 92 11:31
راستی یادم رفت بگم چه جذبه ای داره اون نگاهش ،دختر کشه ها حسابی حواستون باشه ایم به افتخارمامان پریبا
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی خاله جون
ندا
30 دی 92 11:35
آدرس جدید وبلاگ کیان shahzadekian.loxblog.com
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ممنون عزیزم ثبتش کردم
مهديه
30 دی 92 14:35
سلام سلام.....به به اقا كيان ما داره كم كم راه ميوفته بسلامتي...ماشالا ماشالا...خيلي خوردنيه اين پسركوچولوي ما...انشالا هميشه شادي باشه تو خونتون پريساجون حال ميده بازي هاي جمعي
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلاااااااااااام. مرسی مهدیه جون.
مامان رادمهر جوجو
30 دی 92 15:47
عزیزم کوو کوو کردن پسملمون مبارک ان شاء الله قدمهای بعدی زندگیش و ببینی
قویترین مامان دنیا
پاسخ
میسیییییییییی خاله جون.
مامانی غزل جووون
1 بهمن 92 10:34
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام به دوست جوووووونی میبینم که آقا کیان ما راه افتاده... به سلامتی ایشالله دیگه باید بیشتر حواست بهش باشه خطری شده دیگه غزلک من که الان 7 ماهشه همه میگن چرا تا حالا چهار دست و پا نمیره اینقد گفتن که کم کم نگران شده بودم ولی یکم که تو وب بقیه بچه ها گشتم دیدم که دختر بیچاره من داره روال طبیعی خودشو طی میکنه این بقیه ان که زیادی عجله دارن خوشحالم که هر روز شاهد پیشرفت کیان هستم هر چند از نزدیک نمیبینمش ولی یه حس نزدیکی عجیبی بهش دارم خدا برات نگهش داره راستی چه خونواده دلشادی دارین و از همه بهتر مامان گلت ایشالله همیشه سلامت باشه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلااااااااااااااااام خوبین؟؟؟؟ به حرف مردم گوش نده. بذار دخترمون راحت باشه. من که هیچ عجله ای برای بزرگ شدنش ندارم. خدا حفظشون کنه فسقلیامونو. ببوس دختر نازمونو
مامان شایلین
1 بهمن 92 22:23
به به مبارکه عزیز خاله انشالله یه روز مامان پریسا خبر راه رفتنت رو بنویسه خیلی خوشحال شدم.دست مامان پریسا درد نکنه اسباب بازی خوشگلی واسه شازده پسر گرفته بشرطی که این وروجک ها ازش استفاده کنن .کیان جونوببوس
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی گلم از محبتت. شایلین عزیزمو ببوووووووووس
مریم مامان پارسا
2 بهمن 92 10:04
سلااااااااااااااااااااااام چند بار تا حالا نظر گذاشتم نمی دونم چرا به دستت نمی رسه بی خیال یه بار دیگه دست هوراااااااااااااااااااااااااا برای کیان عزیزم دست و هورا برای خانواده شاد شما مخصوصا مامان گلت دیگه این روزا سر تو برگردونی میبینی کیان یه گوشه کناری یه چیزی پیدا کرده میچشه و گاز گازی میکنه خیلی تر و فرزن ماشاالله
قویترین مامان دنیا
پاسخ
واااااااااااای تاپایی چقدر منتظرت بودم. نمیدونم چرا بعضی وقتا نظرات نمیرسه. چند تا از دوستامم گفتن که نظر گذاشتن ولی نیومده. ممنون از حوصله ای که به خرج دادی و برام چند بار نظر گذاشتی. دوست داریم تاپایییییییییییییی
مامان لیانا
2 بهمن 92 12:28
ای جونم فدای چشمای خوشگلت بشم..مبارک باشه انشالا راه رفتنت کیان جون
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ممنون خاله جووووووووووون
مامان ایمان
3 بهمن 92 16:54
سلام پریسا جون کادو رو گذاشتم برو ببین[ما
قویترین مامان دنیا
پاسخ
الان میام
ماماني كسرا
3 بهمن 92 22:11
ماشالله عمه جون گوكو كردنت مبارك انشالله ثابت قدم باشي و هميشه رو به جلو پريسا جان ممنون از لطفت عزيزم مرسي كه اين مدت احوالپرسم بودي خوب و خوش و شاد باشي
قویترین مامان دنیا
پاسخ
هوراااااااااا عمه سودابه برگشت. خدا رو شکر که بهتری. انشالله هیچ وقت خبر ناخوشی ازتون نشنویم عمه جون.
مامانی غزل جووون
3 بهمن 92 23:08
سلاااااااااااااااااام صابخونه ما اومدیم شما نبودین... یه بوووووووووووووووس براتون میذاریم و میریم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
واااااااای ممنون. بوساتونو برداشتیم گذاشتیم تو صندوقچه خاطراتمون.
مثل هیچکس
4 بهمن 92 10:57
سلااااام، ممنون از اینکه همیشه جویای حالمون هستید ،پست جدید محمد رو حتما ببینید . کیان جون رو ببوسسسسسسسسسس
زندایییی
7 بهمن 92 16:18
سلاااااااااااااااااااام خسته نباشی پریساجون دستت درد نکنه برامون اسباب بازی میگیری خیلی روحیه مون عوض میشه میایم بازی میکنیم واقعا جذابه حتما یدونم من میگیرم که شما اومدین خونه ما اینجام بساطش برپاباشه خیییییییییییییییییییییییلی خوش میگذره
قویترین مامان دنیا
پاسخ
خواهش میکنم کودکم قابل شما رو نداره. خونه شما بزرگه اونجا میایم گل کوچیک بازی میکنیم.