کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 23 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

طعمِ شیرینِ یک آرزویِ رسیده

1392/11/11 23:46
604 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااام

 

 

امروز خدای مهربون با لطف بیکرانش آرزوی دو تا از دوستانِ عزیز منو برآورده کرد.

اول، دوستِ گلم،مثل هیچکس عزیز که باردار بودن و آرزو داشتن نی نی اش دختر باشه و امروز که جنسیت نی نی مشخص شد، خداوند مژده اومدن دختر نازش رو بهش داد.

دوست عزیزم مبارکت باشه.انشالله قدم دخترت خیر باشه برات.

و دومی،

دوست و همکلاسی دوران دبیرستان و فوق لیسانسِ من، مهسای عزیزززززززززززم، کسی که بیشتر از هرکسی تو دنیا منو درک میکرد و مثل من از همسرش(همکلاسیش) به علت تحصیل دور بود . الان که وبلاگ مهسا رو باز کردم، خبر قبولیش و رفتنش پیش همکلاسیمونو خوندم.

خیلی برات خوشحالم مهسای عزیز. بالاخره صبوری و تلاشت نتیجه داد. این دوریِ لعنتی بالاخره تموم شد. تا چند روز دیگه وارد مرحله جدیدی از زندگیت میشی و من تمام آرزوم اینه که دیگه هرگز این دوری رو تجربه نکنی. از این به بعد تو وبلاگتون خبرای خوشی و خوشبختیتونو میخونم انشالله.یه تبریک مخصوص هم به آرشِ عزیز که میدونم این مدت اونم حالش بهتر از مهسا نبوده.(فردا باید مهسا رو ببینم. شاید دیگه فرصتی نباشه.)

چقدر از خوشحالی دوستام خوشحالم. طعمِ شیرین آرزوی رسیده تون گوارای وجودتون.

 

خدایا یعنی میشه منم یه روز بیام و بنویسم دوری تموم شد، ما با همیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

من شکوفایی گلهای امیدم را در رویاها می بینم

و ندایی که به من می گوید :

" گرچه شب تاریک است

دل قوی دار سحر نزدیک است. "

 

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

پریسا نجفی
12 بهمن 92 0:06
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلام. خوش اومدین.حتما میرسم خدمتتون
مهديه
12 بهمن 92 1:59
اخي ي ي ي بسلامتي چه خبراي خوبي پريساجون به هر دوتا دوستت تبريك ميگم
پریسا نجفی
12 بهمن 92 8:13
سلامی دوباره دوست عزیز من هم شما را لینک کردم ممنون از بازدیدتون عزیزم و ببخش که وقتت را گرفتم موفق باشی
فریده
12 بهمن 92 9:24
خدا رو شکر ، چقدر خوشحال شدم که مهسا جان کارش درست شده و به سلامتی پیش همسرش می ره . امیدوارم همیشه شاد باشه . مطمئن هستم که به زودی شما هم می نویسی خانواده سه نفری مون کامل شد .
قویترین مامان دنیا
پاسخ
خدا از دهنت بشنوه فریده جون. دیگه دارم کم میارم. دعا کن برامون
مثل هیچکس
12 بهمن 92 11:11
عزیزم ممنون از این همه محبتت وقتی وب کیان جون رو باز کردم منتظر شیرین کاریهاش بودم دیدم این پست رو گذاشتید بازم از لطفتون ممنون . بابت مهساجونم خیلی خوشحال شدم که بالاخره به آرزوشون رسیدن بهشون همین جا تبریک میگم وامیدوارم همشه خوش خبر باشید .
مثل هیچکس
12 بهمن 92 11:19
عزیزم ایشالا به زودی خبر تموم شدن دوری شما از همسرتون ،وبرای همیشه پیش هم موندن
قویترین مامان دنیا
پاسخ
انشالله. خدا کنه
مامانی غزل جون
12 بهمن 92 12:24
وااااای چه خبر های خوبی ایشالله دوریه شما هم تموم میشه دوست جونی
قویترین مامان دنیا
پاسخ
خدا از دهنت بشنوه عزیزم.
آرش
12 بهمن 92 13:48
سلام پریسا خانوم انشالله دروی های شما هم تموم بشه.شما همیشه مایه امید و دلگرمی برای مهسا بودید. امیدوارم همیشه سربلند باشید و همیشه در کنار خانواده.
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلااااااااااااام آقا آرش. وااای خیلی ذوق کردم نظرتون رو دیدم. خدا رو شکر که مشکلاتتون حل شد. امروز مهسا خیلی خوشحال بود. همه دنیا رو قشنگ میدید.خوشحالم از شادیتون
آرش
12 بهمن 92 13:54
راستی این یادم رفت بگم. قربونش برم بزنم به تخته آقا کیان خیلی نازه خدا براتون نگهش داره انشالله مثل بابا مامان آدم موفقی میشه.
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی آقای مبارکی. شما لطف دارین. انشالله به زودی زود خدا قسمت شما هم بکنه. خیلی شیرینه.
مهسا
12 بهمن 92 20:12
یه لحظه فکر کردم سر کلاس نشستم... آرش هم اومده اینجا.. خوش اومدی عزیزم. انگار سر کلاسیم ... من و پریسا ردیف اول نشستیم... آرش هم ردیف آخر نشسته... یادش بخیر... سر تعیین روز و ساعت های امتحانات چه داد و بیدادی می کردیم... ای بابا... لیدا کو؟؟؟ پریسا جون واقعا مرسی همیشه بهم دلداری دادی.. ایشالا دوری شما هم زودتر تموم می شه..
قویترین مامان دنیا
پاسخ
یادش بخیر. همیشه من میخواستم امتحانات زود برگزار بشن و تموم شن تا من برم پیش رضا. همه مخالف بودن. هیچ کس منو درک نمیکرد.
مهسا
12 بهمن 92 23:08
آره یادمه... پریسا جون عذاب وجدان گرفتم... اون وقتا درکت نمی کردم... بعدا که متاهل شدم تازه فهمیدم پریسا جون چی می کشیده... پریسا جون گریه نکن عزیز دلم ایشالا که شما هم به زودی دوریت از همکلاسی تموم می شه...
احساس جوانی
13 بهمن 92 0:42
از حالا دیگه برای شما دعا میکنیم که دوریتون تموم بشه ، انشالله . از خودتون بیشتر بگید دلیل دوری شما چیه ؟
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ممنون. ما هم درس و دکترا. وبلاگ رو بخونین متوجه میشین
مامان شایلین
13 بهمن 92 15:45
پریساجون وقتی این خبرای خوبو درمورد دوستتاتون شنیدم خیلی خوشحال شدم انشالله شما هم زود زود درستون تموم میشه و میرین کنار همسرتون و زندگی زیبایی در کنارکیان جون شروع میکنین .توکلتون به خدا باشه این روزها هم میگذره
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی عزیزم. برام دعا کن.
نوشا
13 بهمن 92 23:53
بهتون تبریک میگم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ممنون گلم
نوشا
13 بهمن 92 23:54
خدا این کیان کوچولوی خوشگل رو هم براتون نگه داره ایشالا
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلام به وبلاگ پسر ما کیان خوش اومدین. ممنونم عزیزم