کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

تقدیم به دوستان گلم

1392/11/15 23:39
2,236 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااام دوستای گلم. خوبییییییییییین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

از مطلب دیروز متوجه شدم که خیلی از شما مامانای عزیز مثلِ من خاله قورباغه رو دوست داشتین ولی خُب شعراش یادتون رفته بود.

گفتم بیام شعرش رو براتون بنویسم. شاید شما هم دوست داشته باشین برای نی نی تون بخونینش. آدرس جایی هم که بتونین کلیپ تصویریشو دانلود کنین میزارم براتون.

 

بچه جون، هِیییییییییییییییییییییییییییییییییی

کی بود کی بود کی بود، اونو صدا کرد ؟

از بین صد تا بچه، بچه جونو سوا کرد

ببین چه دسته گلیه !

فدات بشم الهی ! چه خوشگلی چه ماهی !

کله گنده داره   اما سواد نداره

کی گفته بیسواده نه خنگه و نه ساده

با زنداییش رفته به شهر

تا که بشه عالمِ دَهر

چشم و چراغ خونم،ماه هفت آسمونم

رفتی به شهر چند روزه، اشک میریزم تو کوزه............

 

حالا که نیست بچه جون چه سوت و کور شده خدا کلبمون  !

بین ما کوه و دره . آخ که دلم واسش شده یه ذره !

خب چاره چیه رفته که درس بخونه !

کاشکی بیادش  از راه، یه همزبون یه همراه

واسش کنم مادری، یادش بره سال و ماه- لباش بخنده قاه قاه

بوسِش کنم دم به دم

واسم بشه یه همدم

با نکته های مهم

زندگی یادش بدم

 

 اینم لینک دانلود کلیپ

http://s1.picofile.com/file/6211674044/D2_KHALE_GHORBAGHE_www_tvsong_ir_.rar.html

 

 

 

یاد روزای کودکی بخیر

قهر میکردیم تا.......قیامت

لحظه ای بعد چه زود قیامت می رسید.........

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

دایی مهدی وخانوم بچه ها
16 بهمن 92 0:00
واای یادش بخیر خیلی خوشحال شدیم مرسی پریساجون مرسی کیان کوچولو که باعث میشی انقدخوشحال شیم خیلی دوستتون داریم مواظب خودتون باشین
مهديه
16 بهمن 92 0:01
اخي ي ي ي ي ياد دوران بچگي بخييييييييرررررررررررررباشه ممنون پريسا جون خاطرات ويادمون اوردي ننه
مهسا
16 بهمن 92 0:38
وای ... یادش بخیر... من و داداشم مسعود عاشق این کارتونه بودیم....دستت درد نکنه..منو بردی تو اون دوران..یادش بخیر
فریده
16 بهمن 92 9:39
خیلی جالب بود . به یاد دوران بچگی افتادیم . به یاد شیطنت ها مون ، اذیت هایی که می کردیم ، خدایی ما خیلی بهتر بچگی می کردیم تا حالا ها که بچه ها کارتون های الکی می بینند .
قویترین مامان دنیا
پاسخ
کارتونای الان افتضاحن. کلا تخیلین. هیچی از دنیای واقعی توش نیست. من خودم کلی باید دقت کنم تا بفهمم کی چی شد؟ مال زمان ما خوب بود. ساده ،راحت ،جویده و آماده ،قورتشون میدادیم
فریده
16 بهمن 92 9:47
مرسی مامان پریسا ، ممنون که توی نظرات کسرا جون ازم تعریف کرده بودی ، بعد از خوندن نظرت رفتم توی آسمانها ، هنوزم تو آسمانها هستم ، قصدم ندارم به این زودی ها پایین بیام . وای چقدر خوش به حالم شده ، تا یه هفته شارژم .
قویترین مامان دنیا
پاسخ
فریده بیا پایین. اگه بیای پایین برات شکلات میخرم. بیا پایین ببرمت پارک. اگه نیای پایین شکلاتت رو میدم کیان و پرهام بخورن هاااااااااااا. میای پایین یا................ ما رفتیم. اونقدر اون بالا بمون تا کلاغا بخورنت.
مامانی غزل جون
16 بهمن 92 10:10
یاد باد آن روزگاران یاد باد... من بچگی هامو بخوام
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ما هنوزم فرصت داریم. خداییش من که با کیان دارم دوباره بچگی میکنم. یه وقتایی مامانم دعوام میکنه و میگه نمیدونم خودت رو آرووم کنم یا بچه تو. کیان عاشق اینه که من اداهای بچه گونه در بیارم و بپرم بالا پایین. تو هم با غزلک بچگی کن و کیف کن. من تصمیم دارم کم کم کارتونای اون دوران رو بخرم و بعد از فارغ التحصیلی با کیان ببینم و حالش رو ببرم.
مامان آروین-مریم
16 بهمن 92 10:12
ای واااای چقدر خاطرات کودکیم زنده شد مرسی پریساجوووووون
قویترین مامان دنیا
پاسخ
خوشحالم که دوست داشتی مریم جوووووون. از صبح دارم وبلاگ تو رو میخونم. همه درسام مونده. خیلی قشنگ مینویسی
ندا
16 بهمن 92 10:25
نه عزیزم . حوزه هنری رو به روی دانشگاه امیرکبیر زیر پل حافظه.
قویترین مامان دنیا
پاسخ
آهااااااان. چه جای خوبی کار میکنی ندا جون. عالیه.بوس محکم از کیان جونیییییی
مثل هیچکس
16 بهمن 92 10:35
ممنون پریسا جون ،کلی خاطره برامون زنده شد من همین الانم وقتی کارتونهای زمان خودمون رو نشون میده هزار تا کار سرم ریخته باشه همه رو بیخیال میشم ومیشینم کامل همه رو میبینم ، نمیدونی محمد چه کیفی میکنه وقتی با هم میبینیم .واقعا یادش به خیر دوران ما یه چیز دیگه بود ،ساده وقشنگ نه الان که هزار جور بازی کامپیوتری هست ودیگه از بازیهای زمان ما کسی چیزی بلدنیست
قویترین مامان دنیا
پاسخ
واقعا موافقم. ولی ما مامانا اگه یه کم حوصله به خرج بدیم میتونیم به بچه هامون بازیای اون دوره رو یاد بدیم که پر از تحرک وشادی و خنده بودن. برعکس الان که همشون فکرین و پشت کامپیوتر انجام میشن. موافقی مامانی؟؟؟؟؟؟؟//
مامان مینا
16 بهمن 92 13:44
آخی.عزیزم دست گلت درد نکنههههبرا کیان جون
مریم مامان پارسا
16 بهمن 92 14:21
پس اون قسمت آی بچه جون من هستم درازه پا و دستم کله گنده دارم چشم قلنبه دارم چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من اینجاشو خیلی دوس داشتم عالی بود مامان پریسای عزززززززززززززززززیزم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
اینجاش یادم رفته بود مریمی. فکر کنم آخر سریال اینو میخوند نه؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه بلدیش برام بنویس
فریده
16 بهمن 92 15:28
داشتم می آمدم پایین ولی دومرتبه رفتم وبلاگ کسرا دیدم بعععععععله مهسا جون هم نظر من رو تایید کرده ، دیگه عمراً بیام پایین ، کلاغها که هیچی ، عقاب هاهم بخوان منو بخورن بازم نمی آم پایین . ولم کن ، نمی آیم پایین ، ولم کن ، می گم ولم کن ....
مهسا
16 بهمن 92 19:25
آی بچه جون من هستم درازه پا و دستم کله گنده دارم چشم قلنبه دارم همیشه اینجاش رو با مسعود می خوندیم. فریده جون منم اومدم اون بالا پریسا جون شما هم بیا..این بالا خیلی قشنگه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی مهسا جوون. من بچه کوچیک دارم همینجا میمونم. تو برو بالا. خوش بگذره.
مامان شایلین
16 بهمن 92 21:30
وای عزیزم دستت درد نکنه یاد بچگیمون افتادم چه فیلم باحالی بود
قویترین مامان دنیا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم. قابل شما رو نداره
مهسا
16 بهمن 92 23:29
خودم کیان جون رو بغل می کنم نگران نباش فوقش اون بالا کمی گازش می گیرم.. بیا بالا عزیزم... خیلی قشنگه ها ا ا ا
قویترین مامان دنیا
پاسخ
من پایه ام بریم
مامان ایمان
17 بهمن 92 2:38
مامان آرشیدا
17 بهمن 92 22:01
ای جونم خاله قورباغه عاشقشم مرسی پریسا جون
مامان ایمان
18 بهمن 92 1:50
پریسا جون اپم بیا پیشم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ببخشید الان دیدم. امشب هر ساعتی هستی بگو نی نی گپ
ماماني كسرا
18 بهمن 92 10:35
عمه قربونش بره!!!!! دل به دل راه داره منم اينروزا همه جا ميگردم ميگم واسه تولد كيان جونم چي بخرم ؟كدوم 'بخرم؟ اين سايز خوبه؟ اون بهش مياد حالا كه خودم ' لو دادم اندازه دور كمر كيان' بهم ميدي؟ ميخواستم كفش بگيرم مامانم گفت من گرفتم تو ديگه نگير خيلي چيزاي خوبي ميديدم اما اندازه اش نبود يني مي ترسيدم بگيرم بعد نشه خانمه ميگفت ماله يكساله اما بچه هاي اينا خيلي ريزه ميزه ان! ببوسش از طرف من
قویترین مامان دنیا
پاسخ
واااااااای مرسی.دستتون درد نکنه. مثل همیشه ما رو شرمنده میکنی عمه جون. به خدا اصلا راضی به زحمت نیستیم. همین که میاین و هستین پیشمون خیلی عالیه.
مامان ایمان
18 بهمن 92 16:47
سلام عزیزم هستی بیا نی نی گپ
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ببخشید دیر پیامت رو دیدم. اومدم نبودی
مامان ایمان
18 بهمن 92 22:50
چرا اینجوری شده نی نی گپ هر چی می زنم نمیشه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
نمیدونم به خدا چرا دیوونه شده