کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

مریضی مامان فرح

1392/12/17 3:19
305 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااام

این مطلب قرار نبود نوشته بشه چون نمیخواستم عمه سودابه از راه دور نگران مامان فرح بشن.

ولی الان رفتم تو وبلاگ کسرایی دیدم از ماجرا باخبرن. شاااااااااااااااااخ در آوردم. از کجا فهمیده معلوم نیست.

علت اومدن ما به کرمان مریضی مامان فرح بوده. مامان فرح به علت فشار خون بالا و سوزش قفسه سینه بستری هستن.

امروز که جمعه بود. فردا دکترشون میان و ویزیتشون میکنن.

تا اونجا که فهمیدیم خدا رو شکر مشکل خاصی نبوده. فقط باید چربی و استرس کنترل بشه.

دکتر گفتن فقط ورزش و آرامش.

این اواخر خیلی غصه مریضی سودابه و کیان و رضا رو خوردن.

غصه مادرا که تمومی نداره. الان که خودم مادرم میبینم ثانیه ای نیست که آدم به بچه اش فکر نکنه.

از خدا برای مامان فرح نازنینمون سلامتی آرزو میکنم. خدا بهشون صد سال عمر باعزت و سلامتی بده انشالله.

محتاج دعای خیرتون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان سام
17 اسفند 92 5:29
ان شاالله زود زود وب بشن و 120 سال سلامت باشند
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی عزیزم. به دعای خیر شما انشالله
مهسا
17 اسفند 92 17:51
وای ی ی.. ایشالا همه چی درست می شه... ایشالا کاملا خوب می شن... مامان من هر روز باهام حرف می زنه اما همیشه هم نگرانه ه ههر قدر هم توضیح می دم باز ته دلش نگرانه..مامان ها همیشه اینجورین..
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مادرن دیگه. خدا همشون رو حفظ کنه
مثل هیچکس
17 اسفند 92 17:56
ایشالا که هر چه زودتر سلامتیشون رو به دست بیارن وسالیان سال سایشون سر خونوادشون باشه .
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی از دعای خیرت
فریده
18 اسفند 92 8:18
واسشون آرزوی سلامتی می کنم ، امیدوارم هرچه زودتر بهبودی حاصل بشه ، مرجانه گلچین توی یکی از سریالها یه جمله باحال گفت " آدم سگ بشه ، مادر نشه " حالا که مادر شدم می فهم که درسه ، ولی نمی دونم چرا هر وقت این جمله رو به محمد می گم واکنش نشان می ده .
قویترین مامان دنیا
پاسخ
منم یه جمله دارم که فکر میکنم بد نیست ولی وقتی میگم رضا میگه این چه طرز حرف زدنه
مثل هیچکس
18 اسفند 92 9:14
بهار نزدیک است و هوا پر شده از *دوستت دارم*هایی که به بادها سپــــــــــــــــــــــــرده ام کاش پنجره ات باز باشد
مامان ایمان
18 اسفند 92 17:46
سلام عزیزممممممممممم چه بد انشالله که زودی زود خوب میشه واسش دعا می کنیممممممممممم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی گلم. دعایی که از دل پاک تو بیاد حتما برآورده میشه
مامان مینا
19 اسفند 92 0:05
ایشالا بلاشون به دور باشه و زوده زود خوب بشن
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی گلم. الان بهترن.
مثل هیچکس
19 اسفند 92 20:50
ای بابا نیستی خانمی ؟؟؟؟؟؟؟ ایشالا هر جا هستین شاد وسلامت باشین نه به مهسا جون انرژی مضاعف گرفتن تند تند آپ میکنن،نه به شما از شوق برگشتن همه دوستای وبلاگی رو فراموش کردین وما رواز احوال کیان جون بیخبر گذاشتین
قویترین مامان دنیا
پاسخ
من اینترنمت نداشتم. ببخشید. دیگه هر روز آپ میکنم.
مامان شایلین
19 اسفند 92 21:53
دعا میکنم انشالله زئد زود حالشون بهتر بشن.همه مادرها اینجورین غصه بچه هاشون اونا رو زودتر از پا در میاره تا ناراحتی خودشون
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مادر که باشی........
مامان آروین-مریم
21 اسفند 92 13:08
خیلی ناراحت شدم ایشالاه هرچه زودتر خوب بشن و همه از نگرانی دربیان .....
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی گلم. خدا رو شکر الان بهترن.
مریم
21 اسفند 92 15:27
عزییییییییییییییزم. الهی به سلامتی
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ممنون گلم از دعای خیرت
ندا
22 اسفند 92 1:15
آدرس جدید وبلاگ کیان shahzadeye91.loxblog.com یا shahzadeye91.glxblog.com
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ندا جوووووووون اصلا نمیتونم وارد وبلاگتون بشم
سحر مامان یسنا
25 اسفند 92 16:27
الاهی که زود زود خوب میشه عزیز