کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 25 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

آخرین پست سال 92

1392/12/29 19:24
243 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااااااااام به روی ماهتون

دقایق واپسین سال 92 دارن سپری میشن.

خیلی وقت کم دارم ......

اومدم فقط بگم که این سال بهترین سال زندگی من و رضا بود چون خدای مهربون در اولین روزهای این سال کیانِ عزیز رو به ما هدیه داد. خدا رو بی نهایت ممنونیم برای این نعمتِ عزیز.

سال 92 برای خانواده ی کوچولوی ما سالی پر از تلاش و بُدو بُدو بود.تقریبا من هم من و هم رضا در این سال شب و روز در حال تلاش بودیم.

امیدوارم سال 93 سال نتیجه و ثمر این تلاشا باشه.

به خاطر سفره هفت سین سه نفره مون هزاران بار سجده شکر به جا میاریم.

سالها منتظر این رویداد بودیم. این یکی از آرزوهای من و رضا بود.

یه سفره هفت سین که دورش من و رضا و پسرمون باشیم.

تا دقایقی دیگه این آرزو برآورده میشه.

خدایا به چه زبونی ازت تشکر کنیم؟؟؟؟؟؟؟

به خاطر همه این سال ازت ممنونم.

خیلی دیره ما رفتیم.

پیشاپیش سال نو مبارک.

برامون دعا کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهسا
1 فروردین 93 9:52
سال نو مبارک ک ک ...عیدتون مبارک ک ک ک ک خدا رو شکر که کنارهم هستید. روزهای خوبی داشته باشید. پریسا جو ون ن ن ن
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلاااااااااااااااام مهسای عزیززززززززززززززززم. سال نوی شما هم مبارک. الان میام پیشت.
المیرا
1 فروردین 93 11:53
بنام خدای بهار آفرین .. بهار آفرین را هزار آفرین .. به جمشید و آیین پاکش درود.. که نوروز از او مانده یادبود.. سال نو مبارک . انشالا سال 93 بینظیرترین سال براتون باشه . اینم یه ماچ آبدار برا کیان کوچولو
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلاااااااااااااام المیرای عزیز و با معرفت. انشالله امسال برای خانواده شما هم پر از شادی و سلامتی و خبرای خوش باشه.اینم یه ماچ آبدار از طرف ما تقدیم به شما
فریده
5 فروردین 93 12:30
خدا رو شکر می کنم که سال گذشته سال خوبی واستون بوده ، امیدوارم امسال و سالهای آینده بهتر باشه . راستی رمز رو همون قبلی گذاشتم . البته این پست بدون رمز بود ولی دیدم خیلی ضایع نوشتم به خاطر همین رمز دار کردم .
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی گلم. ما هم بهترین آرزوها رو برای شما داریم.