کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

تبریک خاله واسه کیان

1393/1/7 12:27
997 بازدید
اشتراک گذاری

کیان عزیزم سلاااااام

خاله جون تولدت مبارک ایشالا1200000ساله شی کوچولوی منقلبپارسال این موقع دو روزی بود که ما از ارومیه به سمت کرمان حرکت کرده بودیم اولش سخت بود اولین عید نامزدی دور از آبی(حجت)باشم ولی از اونجایی که من خیلی به پاستانا یعنی مامان تو وابسته ام نتونستم طاقت بیارم و اومدم...

اینم عکسهای تو راه تا برسیم کرمااااااااااان

 

خلاصه گردش کنان رسیدیم کرمان و دیدم پریسا شده گررررررد وای اصلا انقدعوض شده بود که باورم نمیشدتعجب

اومدیم اتاقت دیدیم وسایلت اصلاباورم نمیشد که پریسا داره بچه دار میشه اخه همیشه باصدای بچه حرف میزد ومن فک میکردم بچه منهفرشته

رفتیم کرمان وفرداش ازصبح رفتیم بیمارستان همه خیلی استرس داشتن ومن مشتاق دیدن تو داشتم ثانیه شماری میکردم و تو این لحظات فقط دوربین به دست همه ثانیه ها رو ثبت میکردم  تااینکه به دنیا اومدی هوراو واسه یه سری آزمایش بردنت آزمایشگاه و من وتو نزدیک دوساعت دوتایی تنهابودیم اونجا وااای اصلا باورم نمیشد دست و پای کوچولوت می بوسیدم وتو اروم تکون میخوردی هی به خودم میگفتم خدایا این کوچولو بچه خواهرمه؟؟؟؟

ای جونم فدای خوابیدنت بشم بعدش تو شدی همه کس وعزیز من وهروقت میای ارومیه من از6صبح خجالتمیام خدمت شما و باهم بازی میکنیم وتاعصرسرحال وشاداب میرم خونمون

دوستت دارم جوجه کوچولوی من تولدت مبارک بدون همیشه خاله چشم به راهه اومدنتهماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مهسا
7 فروردین 93 16:09
خاله مهربون...
مامان مینا
8 فروردین 93 23:14
کیان جونم خدا خاله مهربونو برات نگه داره
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی عزیزم. آمییییییییییییییییییییییییییین
فریده
9 فروردین 93 13:42
خدا بده هزار تا از این خاله های مهربون . خدا خاله زهرای مهربون رو هم حفظ کنه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
همیشه فکر میکنم اگه من تعداد خواهرام بیشتر بود بازهم روابطم با زهرا در این حد بود یا چون تَکه بانمکه؟؟؟؟؟؟؟؟
المیرا
9 فروردین 93 23:56
زهرایی " بوی ماه میدهی ، همیشه در اسمانم بمان " چقد تبریکت زیبا بود . کیان جون، خاله زهرا خیلی خیلی دوس ت داره . وقتی کنارته خیلی خوشحال و سر حاله . وقتی ازت دوره با عکس هات، با صدات دل خوشه.من شاهد روز های دوریتونم. شب تا صبح عکس هاتو چند دور نکنه روزش شب نمیشه . خدایااااا خاله ی مهربون کیان رو برامون حفظش کن . یه کف مرتب به افتخار این خاله ی دوست داشتنی
قویترین مامان دنیا
پاسخ
هر چقدر زهرا خاله خوبی باشه به پای تو در عمه خوب بودن نمیرسه. المیرای عزیزم برات سلامتی برادرزاده هات رو از صمیم قلب آرزو میکنم. خدا تو رو هم برا نوه هاتون حفظ کنه انشالله
مهديه
11 فروردین 93 0:14
تولد كيان جون مباركهههههههههههههه انشالا 120 ساله بشه زير سايه خدا و پدرومادر
مامان آرشیدا
17 فروردین 93 11:33
چه خاله زهرای خوبی داری کیان جون به به
قویترین مامان دنیا
پاسخ
واقعاااااااااا خدا رو به خاطر زهرا شکر میکنم.
مامان سام
21 فروردین 93 1:17
خاله جون مهربون امیدوارم سالیان سال روزهای خوش و پر از شادی رو در کنار کیان جون داشته باشید
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی عزیزم از دعای قشنگت
مامان آروین-مریم
21 فروردین 93 8:51
چه خاله مهربون و خوبی ..... الهی قربون دل خاله برم که وقتی کیان جون کرمون میاد کلی دلشون براش تنگ میشه ...... ایشالاه در آینده ای نه چندان دور شاهد مادر شدن خاله کیان جون هم باشیم .....
قویترین مامان دنیا
پاسخ
انشالله.وااااااااااااای مرسی. چه دعای خوبی. خدا کنه منم بتونم خاله خوبی برای فسقلی زهرا باشم.