کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

تبریک مامان فریبا برای نوه عزیزش

1393/1/7 12:27
791 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و هزاران بار سلام به کیان عزیزم نور چشمم و امیدزندگیم تولدت مبااااااارک مامان جانقلبامیدوارم همیشه زیرسایه پدر ومادرت زندگی کنی خیلی خیلی خوشحالم از به دنیا آمدنت.خلاصه مامان جان نوه عزیزمن باآمدنت به خانواده ما روشنایی دادی آمدی یرایم زندگی تازه دادی.نوه ی قشنگم امیدوارم امسال به ارومیه بیاید وبا آمدنتان شادیمان بیشترشود.باز می گویم دوستت دارم نوه عزیز من به خدا می سپارمت همیشه دعاگوی شما هستم.....تولدت مباااااااااارک خدانگهدار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مهسا
7 فروردین 93 16:08
چقدر مادر بزرگ خوش خنده و مهربونی خدا همیشه سالم و شادتون کنه.
قویترین مامان دنیا
پاسخ
خدا مادر تو رو هم برات حفظ کنه مهسایی. من که از نزدیک مامانت رو میشناسم میدونم که مامان بسیار مهربون و باحالی داری.
مهسا
8 فروردین 93 17:34
مرسی پریسا جو و و ن...مثل مامان خودت هست دیگه خدا همه مادرها رو حفظ کنه.
قویترین مامان دنیا
پاسخ
انشالله
مامان مینا
8 فروردین 93 23:17
خدا مادر بزرگ مهربونو ونازنینو براتون نگهدارهکه این مادر بزرگا چقدر عاشق نوه هاشونن
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ما که نمیفهمیم ولی انگار اینطور که میگن نوه از بچه شیرینتره. فکر کن؟چه شود؟؟؟؟؟؟؟؟/
فریده
9 فروردین 93 10:42
شاهزاده کوچولوی ما با آمدنش همه رو خوشحال کرده ، ببین چقدر مامان بزرگ خوشحاله . واقعاً از ته دلش و با تمام وجودش می خنده .
قویترین مامان دنیا
پاسخ
بعضی از فامیلا این عکس رو زیباترین عکس مامان پریبا میدونن چوون از ته دلش خوشحاله
المیرا
9 فروردین 93 23:39
واقعا مهر و محبت مامان پریبا نسبت به کیان بینظیره . یه کف مرتب ب افتخار مامان پریبااااااااا
کیمیا
17 فروردین 93 11:32
هوووووووووووو تولدت مباااااااااارک کیان جون عزیزم تولدت مبارک
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ممنونم که تولد کیانمو تبریک گفتین.
احساس جوانی
17 فروردین 93 17:57
سلام پریسا جون از موقعی رفتی کرمان ؟ دلمون بیشتر برات تنگ شده ، اون موقع ارومیه بودی حضورت فعال بود همیشه میومدی و سر میزدی ولی حالا خیلی دلتنگت هستم . کجایی ؟؟؟
قویترین مامان دنیا
پاسخ
حالا اگه بدونی چند روزی بیخ گوشت تو شهر خودتون بودم که دیگه کلی بهم میگی بی معرفت...به خدا در گیر بودم.شرمنده خواهر
مامان سام
21 فروردین 93 1:15
مامان بزرگ مهربون منم به شما به خاطر وجود نوه ی به این شیرینی تبریک می گم.امیدوارم 120 سال زیر سایه ی شما سلامت باشه و خوشبخت
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ممنونم عزیزم. خدا سام کوچولو و خوشگل رو برات حفظ کنه.