کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

بشمار دو: جشن تولد کرمان

1393/1/21 11:42
999 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااام

یه جشن مفصل، عالی .جای همه تون خالی.

آماده سازی تدارکات خیلی سخت بود ولی می ارزید چون به کیان خیلی خوش گذشت. از اول تا آخر تولد رقصید.

مکافاتی داشتیم برای پیدا کردن پیرهن زرد رنگ برای کیان. آخرشم چند ساعت مونده به تولد براش دوختیم.

اون شب به قدریی درگیر کیان و شیطنتاش بودم که یادم رفت از میز شام و کادوها عکس بگیرم.

در کل خوب بود خدا رو شکر.

اول عکسای  تم  رو ببینید لطفا

ریسه عکسها

 

تو این ریسه شعرایی رو نوشتم که همیشه برای کیان میخوندم

 

ریسه مثلثی

ریسه هپی برتز دی

ریسه لباسای اول تولد

ریسه عکسهای آتلیه

ساعت تولد

خوش آمدیدها

کلاه تولد

فلش تولد

نوش جان

 

لیبل قاشق چنگال و نوشابه

 

عدد 1

یه سری زنبور خوشگل

 

برگه یادگاری

ردپاها

و اما عکسای تولد

 

اولین عکس پسر ما کیان

 

 پدر و پسر رویایی من

کیان در حال رقص

 کیک تولد

کیان و دایی فردین و نازنین جووون

کیان و کسرا

کیان و عماد جون

کیان و خانواده عمه سودابه

کیان و النا جون

کیان و عمو محمد نازنینمون

کیان و کوچولوهای جشن تولدمون

کیان و مامان فرح و باباعلی عزیزتر از جونمون

کیان در لباس سوغاتی عمه سودابه(عاشق این لباس شدم. مرسی سودابه جون به خاطر محبتهای همیشگی ات)

اینم آقا سامان هستن که ما خیلی دوستشون داریم

بنده و بقیه خانومهای مجلس شئونات نی نی وبلاگ رو رعایت نکرده بودیم، بنابراین از ارائه عکسهای مربوط به خانومای مجلس معذوریمخجالت

این بود جشن تولد یکسالگی کیان به روایت تصویر

جشن تولد سوم به همین زودی در ارومیه برگزار میشود

دوستای گلم که لینک هستن اگه از تم خوشتون اومد بگید براتون بفرستمش.

اصلا خودم معرفتی برای کوچولوتون درستش میکنم.

من خودم همه شو از اینترنت دانلود کردمو عکسای کیان رو بهش اضافه کردم.

دوستتون داریم یه عالمه

هر چی بگم بازم کمه

امضا: پَ ری سا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

احساس جوانی
21 فروردین 93 21:34
امشب شب تولد توست تو یک سال بزرگتر شدی و عشق من یک سال در دلت کوچکتر من اما هیچ وقت شب تولدت با تو نبودم من هیچ وقت در دلت نبودم . . . تولدت مبارک کیان جون ، چه ناز شدی تو این پیراهن مردونه زرد
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلام دوست بامعرفت خودم. ممنون که به یادمونی عزیزم
مثل هیچکس
22 فروردین 93 10:37
ای جونم م م م م م ایشالا تولد 120 سالگیت ماشالا لباس زرد چه بهش میاد
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی عزیزم. چشاتون قشنگ میبینن.
ارشیا
22 فروردین 93 14:16
سلام مامان کیان شما کرمان تشریف دارین؟؟مگه ازارومیه اومدین؟؟؟
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلام . بله از اواسط اسفند تا 19 فروردین کرمان بودیم.
مامان عبدالرحمن اویس
22 فروردین 93 20:13
عژیژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژم چه تولد خوشملی داشتی مبارک باشه ان شاالله 100000000000000ساله بشی وعکسای دومادیت
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ایشالله. ممنونم از دعای خیرت یاسمین عزیز
مامان عبدالرحمن اویس
22 فروردین 93 20:14
پریسا جون دست گلت درد نکنه خیلی خوشگل بود همه چیز
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلاااااااااام. مرسی عزیزم. خوشحالم که به نظرتون زیبا اومده.
مامان آروین-مریم
23 فروردین 93 9:52
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک . . . با آرزوی همه خوبی ها و خوشی ها برای وجود نازنینت .... همه تزئینات عاااااااااااااااااااااااالی ...... مرحباااااااااااااااااااااا به پریسا خانوووووووووووووم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلام مریم جون. مرسی بابت تبریک. شما خیلی به ما لطف دارین.
مریم مامان پارسا
23 فروردین 93 10:36
سلااااااااااااام و صد سلام به به به بهانه چه تولدی آفرین مامان پریسا سنگ تموم گذاشتیا,آفرین تولدت مبارک کیان عزییییییییییزم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
خواهش میکنم. چوب کاریم میکنی تاپایی.
مامانی غزل جوون
23 فروردین 93 11:38
تولدت مبارک کیان جونی چه تم زیبایی خیلی باحال شدن ایشالله همیشه سلامت باشی گلم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی عزیزم. با چشای زیباتون میبینین. منم سلامتی شما آرزومه.
مهسا
23 فروردین 93 13:11
وای ی ی ی عجب تشکیلاتی بوده ه ه ه چقدر خوشگل بودن ن ن ن .... علت انتخاب زنبور چی بود ؟؟؟؟ پدر و پسر پیراهن زرد... نازی ی ی ی ی عجب کیک گنده ای ی ی ی همش رو خوردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خودتم زرد می پوشیدی به به عمه سودابه به همراه خانواده.... کسرا جون ن ن ن خبرا پیش شما بوده ه ه ه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مهسایی انقدر دلم میخواست ارومیه بودی و برای جشن تولد ارومیه میومدی. خیلی خوب میشد. همه کیک رو خوردیم یه آبم روش. جات خالی خیلی خوشمزه بود.
فریده
23 فروردین 93 13:24
چه تولد شیکی گرفتی ، خدا رو شکر که همه چیز رو براه شده . تزئینات عالی بوده ، همه چیز بی نظیر و زیبا . پدر و پسر هم که باز با هم ست کردند . ما چیکار کنیم با این پدر و پسر . ناقلا نکنه خانوادگی ست کرده بودید ؟ سودابه جون هم واسه جشن خودش رو رسونده چقدر از دیدنش خوشحال شدم. حالا ببینم تولد ارومیه رو چطور برگزار می کنی ... یه کار بکن که خانواده شوهرت انگشت به دهن بمونن.
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلااااااااااام فریده جوون. خوبی؟؟ مرسی عزیزم شما لطف دارین. به زحمت پدرو پسر رو ست کردیم. من زنبور مشکی بودم با تزیینات زرد انشالله تولد ارومیه هم خوب برگزار میشه.کاش میشد مهمون افتخاریمون باشین.
عشق یعنی
24 فروردین 93 9:23
به به عجب تولد پر محتوایییییییییییییییی بوده. من که کلیییییییییییییییییی لذت بردم. مخصوصا عمه سودابه جونشم که بوده . وای من فکر می کردم درست کردن تم کار خیلی سختی باشه . یعنی هنوزم همین فکر و می کنم. واقعا اگه یه روزی بخوام یه تم خوشگل درست کنم شما می تونین کمکم کنین چه قدر عالییییییییییییی راستی من تو لیست دوستام اضافه تون کردم. چه قدر خوشحالم که دوستای مهربون و خوش سلیقه و خوشگل و خوش تیپی مثل شماها دارم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
بععععععععععععععععله حتما کمکتون میکنم. مجلس شادی و بزن بکوب از شما، تم از ما. منم از دوستی با شما بسیاااااااااااااااار خرسندم. خوشگل و خوش تیپ رو خوب اوومدی. قربون دستت این وبلاگ آدم غریبه زیاد میاد اگه میتونی از این حرفا زیاد بنویس. جبران میکنم برات.
مهسا
24 فروردین 93 14:13
اگه اورمیه بودم که با کله می اومدم تولد.... اورمیه هم زنبور می شید؟؟؟؟ منم زرد بپوشم.. بیام کمک؟؟؟
قویترین مامان دنیا
پاسخ
بدو بیا تو باید نقش هاج زنبور عسل رو بازی کنی.
مامان رادمهرجوجو
24 فروردین 93 15:36
عزیزم تولد کیان جون مبارک ان شاء الله صدو بیست سالگیش و جشن بگیری آفرین خیلی مامانی با سلیقه برگزار کردی
قویترین مامان دنیا
پاسخ
جای شما و همه دوستان نی نی وبلاگیمون خالی و سبز
مامان مینا
24 فروردین 93 19:57
به به چه تولد زیبایی از همه زیباتر کیان جونمعزیزم ایشالا تولد 100 سالگی دست مامان پریسا گل و با سلیقه هم درد نکنهشرمنده نتونستم زودتر بیام
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلام مینا جونم. مرسی گلم. خیلی قابل تعریف نیست. شما هر وقت تشریف بیارین وبلاگ قدمتون رو چشم ماست. دیر و زودش مهم نیست. کارن عزیزمو ببوووووووس
مامان آرشیدا
25 فروردین 93 11:39
وووووواااای مبارککککککککه گل پسر دست مامانت درد نکنه ایشاله همیشه در کنار مامان و باباشاد باشی ایشاله داماد بشی شازده کوچولو
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی عزیزم. خدا خانواده کوچولوی شما رو هم حفظ کنه انشالله
مریم
25 فروردین 93 15:56
به به! چه عالی. چه کامل. خسته نباشین مامان پریسای پرکار. همیشه به خوشی
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی گلم. ممنون از حضور همیشگیتون.
مامان لیانا
28 فروردین 93 6:54
الهییی فدات بشم عزیز دلم تولدت مبارک انشالا 120 ساله بشی زیر سایه پدر و مادر عزیزت مامانی دستت درد نکنه عجب تولدی واسه کیان جون گرفتی واقعا در هرکاری بیستی چه تم خوشگلی هم انتخاب کردی واثعا خسته نباشی
قویترین مامان دنیا
پاسخ
چوب کاری میکنی عزیزم. در مقابل هنر و کدبانوگری شما من هیچ حرفی برای گفتن ندارم. لیانای عزیزمو ببوس