کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

دلتنگ تر شدیم به بهانه روز مادر

1393/2/1 2:23
399 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام

خوبین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مامانی های ناز نی نی وبلاگ روزتون مبارک.

مامان فرح نازنین، مامان پریبا ی عزیز، روزتون مبارک. خدا شما رو برا ما حفظ کنه ایشالله.

ما هم خوبیم خدا رو شکر.

سرما خوردگیمون بهتر شده. کیان که دیگه تقریبا هیچ علامتی از سرماخوردگی نداره. منم خوبم دیگه. حالا بعد از یک ماه سرماخوردگی همینقدر بهبودی عالی به نظر میرسه.

امروز روز مادر و روز زن بود. و به بهانه این روز ما دلتنگتر شدیم.

کیان که فکر نکنم چیزی از امروز رو حالیش بشه. فقط شاید فکر کنه چرا مامانم امروز بیشتر از بقیه روزا منو بوس کرد؟؟؟؟

امروز تا جا داشت کیان رو از بغلم پایین نذاشتم. محکم چسبوندمش به خودمو و بوسش کردم. و صد البته شکر خدای مهربون که به برکت وجود کیان منو مادر کرد. 

خیلی عاشق این عنوان هستم:"پریسا مامان کیان"

اگه عرب بودم عنوانم میشد: "اُمّ کیان"

در مورد روز زن هم بسیاااااااااااااااااااااااااااااار غصه خوردم. ناراحت شدم. التماس خدا کردم. دلم تو سینه به در و دیوار کوبید. کلی بیقرار بودم. اندوهگین بودم. خلاصه هر چی حسِ ناراحتی بود تو دلم بود. البته همه این احساسات به صورت درون مرزی بود و هیچ کس از اطرافیانم متوجه ناراحتی ام نشدن.

 

گذشت . امسال هم روز زن دور از همسرم بودم و گذشت.

خدایا خواهش میکنم .... خدا وکیلی....تا منو رضا دوریم از هم ، یا تقویمای دنیا رو از حرکت نگهدار تا هیچ مناسبتی پیش نیاد یا اینکه یه معجزه ای کن ما کنار هم جمع شیم.

تا حالا شده پر از حرف باشین و اصلا حسِ نوشتن نداشته باشی؟؟؟؟؟؟ الان من تو این حالم.

نمیتونم بنویسم. دست و دلم قفل شده. توان نوشتن ندارم.

.

.

.

.

بهتره برم سراغ تیتر زندگی:

 

1-کیان این روزا با مامانم میره پیاده روی. قربون قدمهاش و کفشاش و زمین خوردناش بشم دربست.

 

 

2- چند تا دوست پیدا کرده تو کوچه که اَمونمون رو بریدن. 24 ساعته آیفونمون رو قطع کردیم تا دوستای کیان دست از سرمون بکشن.  الهی مادرت فدات بشه که برا خودت برو بیایی پیدا کردی پسر. خدایا منو فدای پسرم کن لطفاااااااااااااااااااااا

 

3- این روزا پسرم منو به عرش خدا میبره وقتی صدا میزنه: "دَ ری  دا"   یعنی پریسا

اینو که میگه میرم تو دهنشو ماچ میکنم.

4- دیروز به خاطر کار با مواد سمی تو آزمایشگاه مسموم شدم. ماده پایان نامه ام خیلی مهم و سمّیه. خارج از ایران این آزمایشات درون محفظه بسته و کنار هود با پوشش های مخصوص و ماسک انجام میشه. من فقط دستکش لَتِکس داشتم. پنجره آزمایشگاهم خراب بود نمیشد بازش کرد.....نتیجه اش اینکه تا بیدار بودم چشام آلبالو گیلاس میچید......باید ماسک قوی بخرم.

 

 نکته 5 تا ده هم وجود داره ولی "پریسا مامان کیان" حال نوشتن نداره.

قول میدم دفعه بعدی که بیام با انرژی و توووووپ بنویسم.

بازم روز زن  و مادر مبارک هممون باشه.

محتاج دعای خیر همگی شما دوستان عزیز

پَ ری سا

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان لیانا
1 اردیبهشت 93 2:42
پریسای عزیزم روزت مبارک انشالا سال دیگه در کنار همسر گرامی و کیان کوچولو این روز مقدس جشن بگیرید
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ایشالله. خدا از دهنت بشنوه عزیززززززززززززم. از این دعاهای خیر برامون زیاد بکن لطفا.
مامان آروین-مریم
1 اردیبهشت 93 6:55
خداوند لبخند زد و از لبخند او زن آفریده شد لبخند زیبای خداوند؛ روزت مبارک!
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی مریم عزیزززززززززززززززززززم
مامان آروین-مریم
1 اردیبهشت 93 7:00
تو عکس دومیکه کیان جونی زل زده به دوربین و لپاش آویزونه ، دلم میخواد درسته قورتش بدم ........... اجازه هست ؟؟؟
قویترین مامان دنیا
پاسخ
خواهش میکنم خاله جونی. لپِ خودتونه. کیان با این سرماخوردگی که پشت سر گذاشت حسابی لاغر شد. لپی نموند واسه بچه ام
عشق یعنی
1 اردیبهشت 93 9:41
پریسا جون مامان کیان جیییییییییییییییگگگگگگگگگگگگگگگگررررررر روزت مبااااااااااااارک عزیزم . به نظر اون خواسته دوم ات از خدا که همییشه در کنار هم باشین منطقی تر باشه یه چیز دیگه اینکه سنگین تر هست که هیچ وقت آزمایشگاه های ایرانی و با کشورهای دیگه مقایسه نکنی
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی گلم. آخه متوقف کردن تقویم راحتتر از جور کردن شرایط زندگی سه نفره ماست. گفتم به صورت گزینه ای بنویسم هرکدوم رو خدا صلاح دونست برآورده کنه. رسما داشتم تو آزمایشگاه میمردم
مامان مینا
1 اردیبهشت 93 11:21
مامان دری دا روزت مبارکفدایه کیان ناز و مو قشنگ بشم منراستی میخواستم بپرسم کیان کامل راه افتاده؟؟ عزیزم ایشالا سال دیگه درکنار همسر محترم و کیان جون این روزو جشن میگیرید
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلااااااااااااااام سلاااااااام به روی ماهت مینا جون. خوبی؟؟؟؟پارسال دوست امسال کلا هیچی به هیچی ..... کجایی؟ کارنی خوبه؟ مرسی گلم. ما خوبیم. آره کیان راه افتاده ولی همون احتیاط مخصوص به خودش رو داره. ما که همینقدرم راضی هستیم. خدا رو شکر مرسی از دعای خیرت گلم
فریده
1 اردیبهشت 93 12:51
سلام و صد تا سلام به پریسا جون مامان کیان کوچولو. روزت مبارک ، هزار مرتبه شکر که آقا رضا شما رو گرفت که هم تبدیل به یه خانم متشخص بشی و هم بتونی مامان کیان کوچولو باشی . به نظرم واسه روز زن باید یه هدیه گرون قیمت واسه بابا رضا تهیه کنی . شوخی کردم ، نگران نباش ، زود زود جمعتون جمع می شه ، آقا رضا می آد پیشتون . درس ات تمام می شه و اونوقت از زیبایی های دنیا بیشتر لذت می بری . ما که خیلی دوستون داریم و مرتب براتون دعا می کنیم .
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلااااام فریده جونی. تازگیا نظراتت قبل از ساعت 8 و نیم صبح نمیرسه من کلا از تنظیم خارج شدم. عادت داشتم قبل از اینکه از خونه راه بیفتم نظرت رو بخونم. معلم نیست صبحا میرسی اداره چیکار میکنی؟؟؟ نکنه خدای نکرده واقعا تو اون اداره کار میکنی هان؟؟؟؟ پس تعهداتت در قبال نی نی وبلاگ چی میشه؟؟؟؟؟؟؟ فریده ما رو تو حساب ویژه باز کردیم. نا امیدمون نکنی. فریده یِ طلایی اُمیدِ تیم مایی خُب دیگه منو منتظر نذار. بریم سراغ نظر اتفاقا قراره پولام جمع کنم واسه روز زن سال بعد برا رضا گوشواره بگیرم. شایدم براش ماهیتابه ای چیزی خریدم. منده چقدر دست و بالم باز باشه. تو رو خدا یه کم غلیظ تر برامن دعا کن. جُدا از شوخی بسیاااااااار گیر کردیم. خیلی دعامون کن.
مریم مامان پارسا
1 اردیبهشت 93 13:21
سلااااااااااااااااام به مامان پریسای نازنین عزیزم روزت مبارک ان شالله هزار هزار از این روزا رو با عزیزات شاد باشی مووووووچ
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی تاپایی. این مووووووووچ خیلی باحاله.
مهسا
1 اردیبهشت 93 13:22
پریسا ا ا .... تو روزهای خاص..دور از همسر... خیلی سخته... من هم تجربه کردم... ایشالا دوری هاتون تموم می شه و همه مراسمها رو کنار هم می شید... عکسا...وای ی ی کیان در حال پیاده روی.... وای زل زدنش به دوربین.... محشر بودن ن ن ن دختر مواظب سلامتیت باش.... تو آزمایشگا ه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
این جمله آخرت رو به ترکی خوندم. کاملا قیافه نازنینت اومد جلو چشمم. تصمیم گرفتیم یه فکری برای تهویه آزمایشگاه بکنیم.
مریم
1 اردیبهشت 93 15:37
مامان پریسا جون کاش نبینم اینهمه ناراحتی و دلتنگی رو از شما. انشاء الله به زودی در کنار هم باشین. این آقا کیان هم با این اوصاف عسلی است خوردنی
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی از مهربونیات مریم عزیزم. خدا دختر نازنینت رو برات نگه داره.
ارشیا
1 اردیبهشت 93 16:24
سلام روززن وهمچنین مادربرشمامبارک
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلاااااااااام آقا ارشیا. خوبین؟ چه خوب که ایندفعه برامن آدرس گذاشتین. حتما میرسیم خدمتتون
مریم(چهار دوست)
1 اردیبهشت 93 17:07
سلام به مامان پریسا خوبی؟؟؟؟ روزتون با یک روز تاخیر مبارک....شما کرمانی هستی؟ من هم اهل کرمانم اما بیرجند دانشجو هستم.اگه تمایل داشته باشید با هم تبادل لینک داشته باشیم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلااااااام مریم عزیز. به وبلاگ پسر ما کیان خوش اومدی عزیزم. من خودم کرمانی نیستم اما... عروسی کرمانیا شدم. خوشحالم از آشناییتون. بله چرا که نه. با افتخار لینکتون میکنم. مریم عزیز وبلاگتون رو دیدم. چه ایده جالبی. خواستم نظر بذارم صفحه نظرات باز نمیشه. در اولین فرصت بازم میام پیشتون
مامان مینا
1 اردیبهشت 93 23:38
عزیزم زیر سایتونیمآپم دلیل نبودم و نوشتم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
بُدو بُد اومدم. هیچی نبود که. هااااااااااا نکنه منو میخوای بفرستی دنبال نخود سیاه . هان؟؟
فریده
2 اردیبهشت 93 7:43
الان دقیقاً نمی دونم ساعت چنده ولی قبل از ساعت 8 صبحه . آمدم بگم من صبح زود مطالب رو می خونم ولی فکر و ذهنم اون زمان واسه نظر گذاشتن خوابه . ولی دیگه تکرار نمی شه . قولِ قول . دوستت دارم خیلی زیاد . دعا می کنم برات یه عالمه.
مامان آرشیدا
2 اردیبهشت 93 10:07
پریسا جونی پ این نظرات منو چیکار میکنی هاااااااا؟ نکنه پاکش میکنی خدای نکرده
مامان آرشیدا
2 اردیبهشت 93 10:11
اشکال نداره دوباره مینویسم،دعا میکنم زمان از حرکت وایسه و زمین به آسمون برسه و خلاصه کره زمین جابه جا شه و...هزار تا نشد دیگه ،که بابا ردا و مامان پ ر ی دا ی کیان جونم بهم برسن و شازده پسرمون و مامانش یه وقت غصه نخورن،آخه خاطرشون خییلی واسم عزیزه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلاااااااااااام کیمیا جونم. خدا نکنه من بخوام نظرت رو پاک کنم. مرسی از دعای عالی و توپت. دستت درد نکنه. خیلی برامون دعا کن. انشالله خدا به دل شما یه فرجی تو کارا بکنه.
92در92
2 اردیبهشت 93 16:19
روز بخیر شادی باد. خوب هستی . آپم ایام ب کام .
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلااااام. ممننم خوبیم خدارو شکر چشم خدمت میرسم
vpdl
2 اردیبهشت 93 20:11
سلام وب زیبایی بود ازش استفاده کردم تبریک میگم به سلیقه تون اهنگ گذاشتم حال کردی گوش کن مرسی
احساس جوانی
2 اردیبهشت 93 23:29
سلاااااااااااااااااااام پریسا جون ، ببخش با تاخیر اومدم ، روزت مبارک مامان کیان ، آرزوی روزای خوب و خوشی رو در کنار فرزند دلبندت برات دارم ، ایشالله کیان جون زودتر بزرگ شه خودش این روز رو به مامان مهربونش تبریک بگه دستت رو ببوسه یرای سپاس از محبت بی پایانت که ازش هیچوقت دریغ نکردی ، و همیشه عاشقانه و با ذوق تک تک لحظات بزرگ شدن کیان جونو ثبت کردی ،محبت بهترین هدیه ای که یک مادر به فرزندش میده روزت مبارک عزیزم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلاام عزیزم. ممنونم از نظر بسیااااااااااار زیبات. خیلی عالی بود.من بهترینهای دنیا رو برای کیان آرزو دارم. مثل هر مادر دیگه ای.
ارشیا
6 اردیبهشت 93 19:30
سلام مامان کیان منکه آدرس گذاشتم نیامدین
قویترین مامان دنیا
پاسخ
شرمنده ام. روووم سیاه داداش الان میام.
مامان سام
7 اردیبهشت 93 4:32
عزییییییییییییییییییییییییزم قربونت برم که اینقدر روابط عمومیت خوبه و دوستات همیشه به فکرت هستند.دست مامان جونی مهربون درد نکنه که شما رو به پیاده روی می برن
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی خاله جونی. به امید دیدار نزدیک شما و سام کوچولو در کرمان. اگه بشه چی میشه؟؟؟؟؟؟؟ ما که کلی کیف میکنیم.