کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

قالب جدید

1393/2/4 3:02
292 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

سلاااااااااااااااااااااااام

صد تا سلااااااام

خوبین؟؟؟؟؟؟؟؟

ما هم خوبیم خدا رو شکر.

 

میخوام براتون قصه بگم:

 

یکی بود یکی نبود

زیر گنبد کبود

تو یه شب بهاری

یه مامان پریسا بود که حساااااااااااابی دلش گرفته بود،حوصله اش سر رفته بود و اصلا اصلا اصلا دستش به کتاب و دفتر نمیرفت که درس بخونه چون تمرکز نداشت.

مثل همیشه کتابا رو بوسید گذاشت رو طاقچه و اومد تا یه سری به وبلاگ پسرش بزنه.

یه کم که تو کودکیای پسرش چرخید، جَوّ براش سنگین شد. حال و هوای وبلاگ براش خسته کننده شد.

تو دلش گفت تو دنیای واقعی که فعلا دستم از خونه یِ خودم کوتاهه و زندگی رو سپردیم دست خدا،بهتره بیام تو دنیای مجازی یه دستی به سر و روی خونه خاطرات پسرم بکشم.

مامان پریسا فکر کرد ....فکر کرد.....دید راهی نیست باید کُلِ قالب پسرک عوض بشه. دلش یه چیز ساده تر میخواست.

خُب چاره چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟متفکر

.

.

.

سفارشِ قالبِ جدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یول

 

 

نهتعجب .............نهتعجب.......................نهتعجب..........مگه با اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها، کسی دیگه میتونه قالبِ نو بخره؟؟؟ نه واللهگریه

پریسای قصه ما مثل ای کی یو سان نشست و فکر کرد.

و بالاخره دست به کار شد.

3 ساعت مشغول کار بود.

 

اولش مثل احمقها قالب قبلی رو پاک کرد. نسخه اصلیشم نداشت. کلا کارش همینه. اگه یه چیزی، یا یه کسی، از چشمش بیفته دیگه آسمون زمین بیاد اونو نمیخواد.

.

.

.

پس راه بازگشتی نبود.

چون کُد نویسی قالب وبلاگ بلد نبود، تا تونست عکس بالای این قالب جدید رو عوض کنه، پدرش در اومد و هزار بار تو دلش به خودش بد و بیراه گفت. 

ولی خُب انقدر آزمون و خطا کرد که دیگه همه پیچ  مهره های کُد نویسی به روش css خارج و داخل Html رو یاد گرفت. هوراهوراهوراهوراهوراهورا

الان بلده عکس بالای صفحه وبلاگ، عکس بالا پایین هر مطلب، عکس footer ، رنگ کلی قالب، بک گراند رو تغییر بده و بالابر و صفحه ورودی بسازه.تشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویق

 

قصه ما به سر رسید ......... اون عقلی که همه می باید داشته باشن به پریسا هیچ وقت نرسید

بالا رفتیم ماست بود.....به خدا قسم،قصه ما راست بود.

 

خُب ، بچه هایِ عزیز،ما از این قصه چند تا نکته یاد میگیریم:

 

1- وقتی اعصاب ندارین هیچ تصمیمی نگیرین.

2-حالا که یهویی تصمیم به پاک کردن قالب میگیرین،یه کپی از قبلی برا خودتون بردارین، تا راه بازگشت داشته باشین.

3- حالا هر چقدرم که گرونی باشه آدم باید به قالب سازا یه نظر لطفی داشته باشه.

4-پریسا خودش فهمیده که قالب قبلی بهتر از این بود،شما به روش نیارین. اصلا انگار نه انگار قالبی عوضی شده،مطلبتونو بخونید و نظر بذارید.

......................................................................................................................................

پی نوشت:

بالا و پایین مطلبها عکس گذاشتم،بازم خیلی شلوغ شد. فعلا با همین گلها خیلی احساس خوبی دارم. صفحه ورودی رو رضا دوست نداره ولی به زودی بالابر  نصب میشود.

 

حس خوبی دارم که این کارا رو یاد گرفتم. از این به بعد کلی میتونم تو وبلاگ مانور بدم.

خدایا شکرت به خاطر همه پستیها و بلندیهای زندگی. ما هر چی بالا،پایین بشیم خیالی نیست،مهم اینه که تو از اون بالا هامونو داری و به تلاشها، نا امیدی ها، دل خوشیها و دل مشغولیامون لبخند میزنی.

بنده ی سراپا قصور تو

پَ ری سا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

عشق یعنی
4 اردیبهشت 93 8:23
یعنی من به عنوان یه دوست وبلاگی بهت افتخااااااااااااااار می کنم. چون من اگه به جای این پریسا خانم قصه بودم عمرررررررررراااااااااااا تلاش کنم تا یاد بگیرم . کلا هر چیزی که می خوام باید آماده بهم بدم. راحت طلب به تمام معنام
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلااام منم بسی افتخار میکنم به دوستی با شما. شما هم قابلیتها و تواناییهایی داری که مطمئنا من ازشون بی نصیبم. کلا راحت باش چون سخت میگیرد جهان بر مردمان سخت گیر که یکیشم من باشم
مثل هیچکس
4 اردیبهشت 93 12:18
ای بابا مامان پریسا فکر کنم حسابی بیخوابی زده به سرت آخه ساعت 3 نیمه شب چه موقع آپ کردنه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
همه آرام گرفتند شب از نیمه گذشت آنچه در خواب نشد چشم من و پروین است
مثل هیچکس
4 اردیبهشت 93 12:19
بهتون تبریک میگم پس حسابی توی زمینه وبلاگ استاد شدین سفارشم قبول میکنین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قویترین مامان دنیا
پاسخ
خواهش میکنم شما جوون بخواه قالب که سهله دوست عزیزممممم
مامان مینا
4 اردیبهشت 93 14:36
به به چه مامان خلاق و تنوع طلبی تازه شدی عین خودممنم قالب کارنو یه 100 باری تغییر دادم تا آخرم خودم تونستم عکس پسری رو بزارم تیتر قالب حتی برا لیانا هم من درست کردم خیلیم عالی وخوبه مهم اینه که خودمون راضی باشیم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلاااااااااااام مینا جونی. بذار یه اعتراف کنم: اولین بار جرقه طراحی وبلاگ رو تو در من ایجاد کردی. وقتی قالب کارن رو دیدم فهمیدم کار خودته. اصلا مثل شیرینی خونگی و بیرونی بود. قالب کارن رو که دیدم گفتم کاش منم یه وبلاگ داشته باشم که هر وقت عکس جدید خواستم بتونم رو سر برگش بذارم. پس . . . مامان مینای عزیز از اینکه الگوی من در این راه بودید بسیار متشکرم. قالب کارن و لیانا عالیییییییییییییییییی شده عالی
فریده
4 اردیبهشت 93 15:24
آفرین صد آفرین هزار و سیصد آفرین خیلی عالی شده ، اتفاقاً همون بهتر که کد ها رو ذخیره نکرده بودی و گرنه یاد نمی گرفتی . ولی خدایی داشتم مثل بچه آدم با موبایلم مطلب می خوندم که این پست رو خوندم ، با تمام تنبلی ام سریع بلند شدم و کامپیوتر رو روشن کردم ، ولی ارزشش رو داشت حسابی کیف کردم. من که خیلی خوشم آمد . مخصوصاً از اون آیکون هایی که کنار ستون اول گذاشتی . تحریم ها باعث نشد خودکفا بشید ولی فاز دوم هندفمندی روی شما که جواب داد.
قویترین مامان دنیا
پاسخ
هااااااا رفیق از اونجایی که بنده و جنابعالی دیشب به اندازه کافی در دنیای واتس آپ در این مرد صحبت نمودیم به همین دلیل فقط الان کلی بووووووووس و موووووووووووچ تقدیمتان میکنم.
مامان لیانا
5 اردیبهشت 93 1:56
سلام پریسا جون اتفاقا دیشب همون موقع هایی که داشتی این پست ارسال میکردی من کل آرشیو کیان جونمو خوندم میخواستم پیام بزارم نی نی وبلاگ از سرویس خارج شده بود...طراحی قالب البته یادگیری طراحی قالب حوصله و تمرکز و اعصاب درست درمون میخواد که من فعلا در خودم نمیبینم این قالب لیانا جون حاله مینا زحمتشو کشید..قالبی که طرحی کردی خیلی خوشگل شده منم هوس انداختی.. کیان جونمو ماچ آبدار کن
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلاااااااااااام دوست شب زنده دار من. خوبی؟؟؟ واقعا خوب شده؟؟؟؟ دست خاله مینا درد نکنه. خدا خیرش بده. لیانای عزیز، ماه کوچولومونو ببوس از طرف من.مووووووووووووچ
مریم
5 اردیبهشت 93 14:16
ما به داشتن دوستی چون شما مفتخریم پریسای عزیز
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ما هم بخاطر داشتن دوستی هنرمند و خلاق مثل شما به خود میبالیم مریم جون.آوای نازنینمو ببوووووووووووووووس
پریسا
5 اردیبهشت 93 15:41
سلام چطوری؟؟؟کیان جون چطوره؟آفرین به تو ای کاش مام بلد بودیم...ببوس کیان جونو
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلااام پریسای عزیز و نازنین.حتما شماهم هنرها و قابلیتهای دیگه ای دارید که من از اون بی نصیبم.مرسی از حضور همیشگیتون عزیزم
پریسا
5 اردیبهشت 93 20:35
خواهش میکنم وظیفمه،به مهدی هم سپردم به وبلاگ کیان جون حتما بیاد، اومده ولی نظر نذاشته....
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ای واااای الان اینجایی؟؟؟؟؟؟ قدم آقا مهدی هم به روی چشم. خوشحال میشیم از حضورشون.
مهديه
6 اردیبهشت 93 21:21
سلام مامان پريسا قالب جديد مباركهههههههه شرمنده كم ميام بهتون سر ميزنما بخدا اين پسري ما اصلا وقت سر خاروندن برام نزاشته
قویترین مامان دنیا
پاسخ
کاملا درکت میکنم مهدیه جون. خدا رو شکر که سرگرم پسر نازنینتی. از طرف من ببوووووووووسش
مامان سام
7 اردیبهشت 93 4:27
به به چه قالب قشنگی عکس کیان جونم اول وبلاگ یه چیز دیگه ست مامان هنرمند دستت درد نکنه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
شما که آخر هنری عزیزم. ما در مقابل هنرمندی دخترای کرمانی لُنگ میندازیم بانوووووووووو
مامانی غزل جون
7 اردیبهشت 93 13:28
کیان جوووووووونم قالب وبت هر جوووووووووور که باشه ما دوووووووستت داریم عزیزم مامانتم دوست میداریم با این خلاقیتش
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ما هم دربست عاشقتونیم. رفت حاجی به سراغ کعبه و باز آمد ما به قربان شما و غزلک رفتیم و همانجا ماندیم
کیمیا
8 اردیبهشت 93 11:28
آفرین آفرین دخترخوبایشاله خیلی زود دلتنگیات تموم میشه میری سر خونه زندگیتو حسابی سرت گرم میشه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ایشالله به دعای خیر شما دوست گلم
ارشیا
8 اردیبهشت 93 14:18
این دفعه هزارم اومدم وبت ولی تو نیامدی آبجی
قویترین مامان دنیا
پاسخ
به خدا خونه نبودم. الان میرسم خدمتتون.
مثل هیچکس
10 اردیبهشت 93 11:03
سلاااااااااااام خوبین کیان جون خوبه ؟ ما دیگه به غیبتهای هر چند وقت یه بار شما عادت کردیم ولی بسی نگرانیم که نکنه از وقتی کد نویسی یاد گرفتین نی نی وبلاگ بلایی سرتون اورده باشه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلاااااام دوست جونی. نه نگران نباش من ضد گلوله پوشیدم کسی نمیتونه منو از پا در بیاره. مرسی که احوال پرسمون هستی خانوووووووووم
مامان آرشیدا
13 اردیبهشت 93 11:58
واااای پریسا جون خسته نباشی،خیلی کار خوبی کردی منم باید به فکر بیفتم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
کیمیا جون حتما حتما حتما باید اینکارو بکنی. یه رنگ شاااااااااااد و شیطون مثل خود آرشیدا باید بذاری.
مامان شایلین
17 اردیبهشت 93 18:58
آفرین به مامان پریسا ای ول به این همه پشتکاروخلاقیت.خیلی قشنگ شده عزیزم .حالا که شا استادکاراین کار شدی به ما هم یاد میدی جیگر خانم ؟
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلام بهناز جون. چشم من در خدمتت. هر وقت خواستی میام نی نی گپ برات توضیح میدم. شایلین عزیزمو ببوووووووووووس