کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 23 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

دور ایران در 4 روز

1393/2/10 12:35
303 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به روی ماهتون

به به چشممون روشن به دیدن امکانات جدید نی نی وبلاگ...........آفرین

حالتون خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لبا خندونه؟؟؟؟؟؟؟؟دلا مهربون؟؟؟شاد و خوش زبون؟؟؟؟

ما هم خوبیم خدا رو شکر.

در چند روزی که گذشت من طولانی ترین دوری عمرم از کیان رو تجربه کردم. سه روز کامل دور از کیان بودم.

شب شنبه در طلب علم راهی تهران شدم. مثل همیشه قرار بود بعد از اتمام کارام برگردم پیش کیان ولی.....

نمیدونم این دل بی حساب ما با ما چه کرد که من به جای اینکه سوار اتوبوس ارومیه شوم سوار اتوبوس کرمان گردیده وراهی دیار یار شدم.

اولش که تو اتوبوس نشستم عذاب وجدان تنها گذاشتن کیان منو خفه میکرد ولی همانقدر که اتوبوس به کرمان نزدیکتر میگردید نقش رضا در خاطرِ من پررنگتر شده و عذاب وجدان جای خود را به شادی وصف ناپذیر میداد.جشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشن

بدین صورت من روز یکشنبه هم 13 ساعت در اتوبوس بودم تا اینکه نیمه شب دوشنبه رسیدم خانه مان.

عالی بود. همین

10 ساعت خونه بودم. شب دوشنبه دوباره سوار اتوبوس شده و راهی تهران شدم.

صبح سه شنبه به ادامه طلب علم در تهران پرداخته و عصر راهی ارومیه شدم. نیمه شب چهارشنبه رسیدم ارومیه. از اون موقع هم تا حالا همش پاها و دستای کیان رو بوسیدم تا شازده بیدار بشه  تا بنده بخورمش ولی گویا  کوچک خان من  قصد بیدار شدن ندارن.هیسهیسهیسهیسهیسهیس

 

در 4 روز گذشته به طور متوسط من روزی 13 ساعت در اتوبوس بودم و مجموعا 3700 کیلومتر از خاک میهن پهناور رو مسافرت کردم. از شمال غرب کشور رفتم به جنوب شرق و برگشتم.

کیان این مدت فکر نمیکنم بهش بد گذشته باشه. چون اینجا ارائه خدمات به شازده بسیاااااار کامل بوده. هرروز پارک میرفت. هر بار زنگ میزدم فقط صدای قهقهه هاشو میشنیدم و ماما گفتناش به مامانم رو.

 

 

و اما این دیدار 10 ساعته من و رضا هم عالی بود. نه تنها عذاب وجدان ندارم بلکه این ماجرا درس عبرتی شد برام که از این به بعد بیشتر از این کارا بکنم. لااقلش ماهی یک روز رو اختصاص بدم فقط و فقط به خودم و رضا.

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

 

ما ایرانیا وقتی بچه به دنیا میاد رسما دنیای دو نفره مون تموم میشه تا وقتی که بچه ها بزرگ بشن و به دلیل درس  یا ازدواج از خانواده جدا بشن.

 

این تعهد اخلاقی در قبال بچه ها عالیه. ولی برای خیلیا ،مثل من و رضا ،که قبل از بچه دار شدن یه مدت طولانی(5 سال) رو  دو تایی سپری کردن و هرگز از این دنیای دونفره سیر نشدن واقعا ضروریه که گاهی بدون فکر کردن به اینکه بچه ای هست با هم باشن و به هم برسن. بی گمان مطمئنم که این خلوتهایِ دو نفره به پدر  مادر نمونه شدن کمک خواهد کرد.

بنابراین از من به شما وصیت دوستان عزیز، اگه کسی رو دارین که بچه تون کنارش به شدت احساس راحتی میکنه و میتونه یکی دو روزی رو باهاشون در خوشی سر کنه، حتما هراز گاهی رو به تنها بودن کنار همسرتون اختصاص بدین. تو اون روز با هم غذا بپزین یا کیک بپزین، فیلم ببینین، عکسای نامزدی و فیلم عروسیتونو ببینین.....

یا حتی میشه یه چادر مسافرتی برداشت و یه شبانه روز رو دوتایی زد به دل کوه و جنگل. همه این خوشیها وقتی نگرانی از غذا خوردن بچه، گریه و بی خوابی و..... و خلاصه دل مشغولیهای مربوط به بچه نباشه، لذت زندگی رو چند برابر میکنه و پایه های زندگی زناشویی روو مستحکم میکنه.

 

واما نکات این مطلب:

1) کیان جوجو وارد 14 ماهگی شده. در اولین فرصت یه مطلب دبش از این موضوع مینویسم.بوس

2) اگه هیات علمی نشم حتما میرم سراغ  شووفر  اتوبوس شدن. چون هم بُنیه شو دارم هم به جاده ها بلدم.خندونک

3)چون 20 روز دیگه امتحان جامع دارم و به شدت از طرف رضا دارم تهدید میشم که اگر امتحانت خراب بشه اِل میکنم و بِل میکنم، بنابراین تا اطلاع ثانوی مطلب جدیدی نخواهیم داشت و میرویم سراغ درس و مشقمان.درسخوان

4) این مزاحمت های وبلاگی که امون منو بریده گوییییییا به سراغ خواهر شوهرمان هم رفته و ایشان را هم اذیت میکنند. باید یک جلسه خانوادگی تشکیل دهیم شاید مزاحم شناسایی شود.عینک

5) یکی از دوستان جدید به نام مامان کیان برام نظر خصوصی گذاشته ولی آدرس نذاشتن متاسفانه. لطفا برام آدرس بذارین تا برسم خدمتتون.بغلبغلبغلبغلبغلبغلبغل

6) در آخر روز معلم رو به همه مامانای معلم نی نی وبلاگی تبریک میگم.بغلبغلبغلبغلبغل

 

دوستدار همیشگی شما

پَ ری سا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مهديه
10 اردیبهشت 93 17:31
به به رسيدن بخييييييرررررررررررر مشخصه كلي حال كردي اين 4 روز كه اين همه سرشار از انژي هستي.موفق باشييييييييي
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی عزیزممممم
مثل هیچکس
10 اردیبهشت 93 17:57
سلااااااااااام خوبین ؟ای ول مامان پریسا واقعا کارتون حرف نداشته به نظر منم گاهی این خلوتها ی دونفره لازمه ایشالا که امتحاناتتون هم با موفقیت پشت سر بزارین .
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی گلم. حالا که بارداری دعاهات زودتر قبول میشه. برام دعا کنید لطفا
احساس جوانی
10 اردیبهشت 93 18:21
به به پس حسابی خوش گذشته ، یک دو نفره عشقولانه با همسرتون داشتید ، منم موافقم شووفر اتوبوسم بشید خیلی خوش میگذره هم تفریحه و هم شغل شریفی دارید اینجوری میشید دکتر پریسا شوووفر
ارشیا
10 اردیبهشت 93 20:02
سلام آبجی پریسا مامان کیان شماهم موفق باشی خوشبخت باشی با مرد کرمانی که البته هستی چون مردهای کرمانی گلن بلبلن
مامان مینا
11 اردیبهشت 93 11:00
پریسا جون عزیزم رسیدن بخیر.دیدم یه مدته نیستیایشالا هر کجا که میری و هستی موفق باشی و به هر چیزی که دوست داری برسی خدا مامانبزرگ و خاله گل رو حفظ کنه که کیان جونم در کنارشون آرامش داره
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلااااااام مینا جون. چه خوبه اول صبحی کامپیوترت رو روشن کنی و به عنوان اولین نظر نظر مینا جون رو بخونی که اینهمه دعای خیر توشه. حتما امروز روز خوبی دارم. هوراااااااااااااااااااااااااااااا کارن جون عاشقتم خاله با این مامان مهربونت
مهسا
11 اردیبهشت 93 12:36
به به معلومه حسابی خوش گذشته..بهترین کار رو کردی... گاها لازمه که دو نفره خوش باشید.عشقتون جاودان. نازی..مامانت و زهرا جون...دیدم تو عکسا خیلی خوشم اومد... دلم خواست بوسشون کنم. پریسا جون... مثل همیشه برنده می شهامتحان رو خوب می دی. حتما اا
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مامانم اون روز تو فیسبوک عکست رو دیده کلی قربوون صدقه ات رفته دعات کرده غریبی بهت سخت نگذره. اینه که میگن دل به دل راه دارهااااااااااااا
مهسا
11 اردیبهشت 93 12:37
راستی اون سوال رو از آرش پرسیدم گفت من اینو کار نکردم. نمی دونم. شرمنده عزیزم.
قویترین مامان دنیا
پاسخ
خواهش میکنم. برا خدم نمیخواستم. زمینه کاری پایان نامه مریمه گفت ازت بپرسم.
پریسا
11 اردیبهشت 93 16:37
سلام،نکنه نظراتت دوباره نمیرسه به دستم ببوس کیان جونو
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلاااام پریسا جونم. نه به خدا شرمنده ام. میام حتما. ناراحت نشیااااااا. بذار این امتحان لعنتی تموم بشه
مهسا
12 اردیبهشت 93 11:32
آخی... پریسا جون الان که اینجوری گفتی، دلم واسه مامانت 1ذره شد...به جای من محکم بغلش کن. ماچش کن..
قویترین مامان دنیا
پاسخ
من از تو و خانواده ات خیلی برای مامانم میگم. همیشه میگم اگه مهسا ایران میموند حتما یکی از کسایی بود که دوست داشتم باهاش رفت و آمد خانوادگی داشته باشم. انشالله هر جا هستین خوش باشین و سلامت و عاشق
پریسا
12 اردیبهشت 93 12:48
فدا سرت اشکالی نداره،گفتم شاید بازم مشکلی پیش اومده و نظراتت نمیرسن دسم. ان شاالله موفق باشی عزیزم
مامان لیانا
12 اردیبهشت 93 21:55
سلامممممم پریسا پلو بر وزن مارکو پلو میخوام بگم از اخبار شبانگاهی بیان باهات مصاحبه کن به عنوان همسر و مادر و دانشجوی نمونه واقعا خسته نباشی به خدا ماشالا داری پریسا جون با این همه مشغله بازم از هیچکدوم از وظایفت کوتاهی نمیکنی..من همدان دانشجو بودم هر هفته میومدم دیدن همسری که اون موقع نامزد بودیم کل راه پنج ساعت بود کلی تمجید و تعریف میکردن از من شما دیگه در تعریف و تمجید نمیگنجی..به خدا فکرشو میکنم تو سه روز این همه تو راه بودی سرم گیج میره واقعا نمونه هستی.پرتلاش و سختکوش انشالا به آرزوهای قشنگت هرچه زودتر برسی مامان مهربوووونن حتما همسر و کیان جونم قدردان هستن..دست مامان و خواهر گلت درد نکنه که واقعا پشتیبانای خوبی هستن خدا مادر و خواهرامونو حفظ کنه..
قویترین مامان دنیا
پاسخ
وااااااااااای مرجانجونم چقدر منو تحویل گرفتی. الان مثل یه بادبادک رفتم هواااااااا. خدا خیرتم بده برو یه زنگ بزن اخبار بیان شاید یه وامی پولی بهم دادن. شایدم این خیرین مدرسه ساز بیان یه نسخه از کرمان نزدیک ارومیه بزنن ما از بیچارگی نجات پیدا کنیم. عزیزم تو هم در نوع خودت بی نظیری. یه جورایی ارادت خاصی به شما و مینا جون و دسته گلاتون دارم. مراتب ارادت ما رو به خانواده برسونید. بووووووووووووووووووووووووووس
عشق یعنی
13 اردیبهشت 93 8:29
بهبه مثل که اصلا بهت بد نگذشته و حسابی هم خوش گذروندی . کیان که بزرگ بشه خودم بهش می گم تنهایی رفتی پیش باباش . تازه به بقیه هم توصیه می کنی که بچه هارو تنها بزارن متاسفانه منم تو وبلاگ سودابه جون دیدم و امروز که مثل عادت های همیشگی ام قبل از هر کاری اول وبلاگ رو چک می کنم وارد وبلاگ سودابه جون که شدم دیدیم رمزی هست و منم پشت درهای بسته موندم به هر حال براش آرزوی موفقیت می کنم در مورد امتحانت هم واقعا حق با آقای همسری هست اخه این همه داری تلاش می کنی حیفه که امتحان و خراب کنی . پس باید منتظر یه غیبت طولانی ازت باشیم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ااااااااااا تنها کسی که دعوام کرد تو بودی دوست جدید و عزیزم. علتشم اینه که هنوز مامان نشدی و طعم فراق عاطفی از کلید رو نچشیدی.ایشالله کوچولوت که بیاد میبینیم حالتونو خانوم خانوماااااااا برای امتحانم دعا کن لطفااااااااااااااااااااااا.
کیمیا
14 اردیبهشت 93 10:08
نمیدونم چرا این نظرات من ثبت نمیشه پریسا جوونی،امروز اومدم جوابمو ببینم اما باز دیدم نیستخوب درستئو بخون عزیزم ایشاله موفق باشی
قویترین مامان دنیا
پاسخ
شرمنده به خدا من نمیرسم که نظرات رو تایید کنم وگرنه لطف شما همیشه شامل حال ما بوده. مرسی که هستی کیمیا جونم.
مامانی غزل جون
14 اردیبهشت 93 12:35
سلام دوست جونی این بار سوم که مینویسنم و کد امنیتی رو اشتب میزنم و متن پاک میشه آدم با اومدن به وب کیان جونو خوندن کارهای تو انرژی مکیگیره و سر ذوق میاد مریضی و بیقراری های فسقل خانم باعث شده کمتر بیام نت و به دوستام سر بزنم ممنونم که همیشه به ما لطف داری و بهمون سر میزنی میبوسمت
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلااااااااااام دوستی خانوم. خوبی؟؟؟؟ شرمنده که اینقدر دیر به تایید نظرات رسیدم. منم از لطف و حضور همیشگی تو ممنونم. ببخشید اگه اینروزا حضورم کمرنگ شده
مریم
14 اردیبهشت 93 15:01
عزیزم. چه خوب کردی پریسا جون. هزار ماشاءالله. چه خوب که مامان و خاله خوبی داره کیان کوچولوی ناناز
قویترین مامان دنیا
پاسخ
زهرا و مادرم دو تا فرشته ان که خدا برای منو کیان فرستاده
مامان یاسمین
15 اردیبهشت 93 11:01
خسته نباشی خانومی ازاینهمه اتوبوس سواری باهات موافقم عزیزم بالاخره نیاز هرزن وشوهریه که بتونن باهمدیگه دونفره برن صفا سیتی
فریده
15 اردیبهشت 93 13:14
سلام پریسا جونی ، خوبی ؟ اوضاع بر وفق مراده . چقدر کار خوبی کردی ، همیشه از این کارا بکن. ولی فردا کیان که بزرگ شد، نگی برات مادری کردم ، نگی جوانی مو برات گذاشتم . نگی حق گردنت دارم . نگی شیرم رو حلالت نمی کم . که همش دروغه . خدا سایه مامانت رو همیشه بالای سرتون نگه داره که خیلی هوای کیان رو داره . البته با خاله زهرا. به نظرم بذار کیان ارومیه بمونه شما تو مسیر کرمان تهران کار کن . اینجوری بهتره . دوستت دارم یه عالمه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلاااااااااااام فریده عزیزم. خوبی؟؟؟؟؟؟ آغااا ما گردنمون از مو باریکتره. چاکرتیم رفیق رفتی پیش امام رضا منو فرامش نکنی
عشق یعنی
16 اردیبهشت 93 9:27
آره من معمولا تو وبلاگ نی نی ویلاگی ها که می رم نظر بر خلاف دیگران هست و دلیل اصلی شم همون نی نی نداشتنه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
انشالله هر وقت مادر شدی تو هم میای تو خط .
مامان شایلین
17 اردیبهشت 93 18:53
سلام و عرض ارادت به پریسا جون خودم یا بهتر بگم مارکوپولوی ایرانی، ای ول بابا خسته هنباشی بابا دلمون کباب شد واسه این رفت و آمد های شما با این همه اذیتی که میشی انشالله نتیجه این همه زحمتت رو تو آینده نزدیک ببینی و کیان ازت به خاطراین همه زحمتی که به خاطرش میکشی تشکر کنه البته بگم ها این وسط زحمت مامان تون رو نباید نادیده گرفت خدا برات حفظت کنه اگه نبود وای به حالت بود پریسا خانم.
قویترین مامان دنیا
پاسخ
واقعا اگه مامانم نبود که من اینقدر قدرت مانور تو زندگی نداشتم. همه مامانا عالین ولی مامان پریبا یه دونه اس. همه کسایی که از نزدیک دیدن اینو میگن و میدونن واسه بچه هاش چه میکنه.