کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 3 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

نظرات (17)

مهسا
11 اردیبهشت 93 20:39
ای جان ن ن ن...فوتوکپی پریسای ردیف اول فتوکپی برابر اصل هست.
قویترین مامان دنیا
پاسخ
چاکرتیم رفیق
ژاله مامان آیدا
11 اردیبهشت 93 20:50
مامانی دوست داری اتاق نینی شیک و تک باشه یه سری به کادو نمدی بزن kadonamadi.blogfa.com حلقه اسم ، آویز ،گیفت تولد ، گیفت دندونی ، گیفت عید .... هر کدی که دوست داشتی برام تو سایت پیغام بزار تا قیمتشو بگم آدرس ایمیل یا وب سایتتم حتما برام بنویس
دردونه تم
12 اردیبهشت 93 1:02
سلام عزیزم همون وب نگر هستم بیا پیشم سری بزن گلم سال نو مبارک روز مادر و روز معلم هم مبارکت باشه البته با تاخیر فراوون بیای هااااا
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلاااااااااااااام عسل بانو. خوبی؟؟؟؟؟؟؟ چشم حتما میام. اصلا لینکت میکنم خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان لیانا
12 اردیبهشت 93 1:42
عزیزممممم چقدر کیان شبیه به شماس البته تنها چشماش و بینیش تفاوت داره ولی گردی صورت حتی فرم ابروها خود خود پریسا خانومه...زنده باشی کیان کوچولو..عزیزم فکر کنم کامنتی که تو پست قبل برای شما گذاشتم بی نام و نشونه مال منه یادم رفت اسممو بنویسم البته اگه دستت رسیده باشه..
قویترین مامان دنیا
پاسخ
نه نظر بی نام و نشون ندارم. تو رو خدا دوباره بیا نظر بده مامانی جوووووون مرسی عزیزم. کیان کپیِ هر دویِ ماست در حالیکه من و رضا اصلا شبیه هم نیستیم
ارشیا
12 اردیبهشت 93 6:17
واه چه شباهتی ؟؟؟؟؟؟؟؟ کپی برابر اصل
مامانی كسرا
12 اردیبهشت 93 10:41
عزيزم نگي خواهر شوهر بازي داره در مياره هااااا !!!! به نظر من كه اصلا شبيه شما نيست مثل بچگياي محمده!
قویترین مامان دنیا
پاسخ
شما تاج سری خواهر شوهر. نمیدونم چرا هیچ کس تو این دو تا عکس تعجب رو ندید؟؟؟؟؟؟ از این به بعد باید مطلبم رو کامل بنیسم. هر قدر هم که وقت تنگ باشه.
پریسا
12 اردیبهشت 93 12:51
ماشالله،چه شباهتی ان شاالله خداوند کیان جونو حفظش کنه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی پریسای نازنین. مرسی که با وجود بی معرفتی من شما همیشه بهم سر میزنید.جبران میکنم بانو
راضیه
12 اردیبهشت 93 17:32
,وای چه شباهتی هرود شاد و خوشبخت باشید
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی گلم. ممنون از لطفتون
مامان لیانا
12 اردیبهشت 93 21:57
لیانا هم کپی من و همسریه ولی من و همسر خیلیییییی بهم شبیه هستیم در صورتیکه همسر شمالی و من جنوبیم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
چه جالب. هر وقت وبلاگ لیانا رو باز میکردم به خودم میگفتم لیانا خیلی شبیه جنوبیاس. یه نمک خاصی که تو همه جنوبیا هست و ما شمالیا و بالا نقشه ایها نداریم. خُب پس شما جنوبی هستی.یعنی کارن هم یه رگ جنوبی داره. مثل کیان. خیلیییییییییییییییییی برام جالب و خوب بود. کلی احساس نزدیکی بیشتر دارم الان. الان که فرصت نیست یه روز میام کلی بالا پایین میپرمو هورااااااااااااااا میگم. عاشقتونم که همیشه هستین و به ما سر میزنین.
عشق یعنی
13 اردیبهشت 93 8:22
چههههههههههههههههه با مزه کلاااااااااااااا کپی برداری کردی ها همه سهم شباهت خودت برداشتی ها پس بابای طفلی اش چی؟ یکم هم اجازه می دادی به باباش بره خب
قویترین مامان دنیا
پاسخ
وقتی تصمیم به بارداری گرفتم رضا نبود مشخصاتم رو دادم به اینترنت و کیان رو از گوگل دانلود کردم. نتیجه رو هم که میبینی؟؟؟؟؟؟؟؟ جدا از شوخی اگه کیان و رضا رو از نزدیک ببینی نظرت کاملا عوض میشه و میگی پریسا از سر کوچشونم رد نشده. کیان مدل بور شده رضاست.
لیلیوم
13 اردیبهشت 93 12:59
وای نه من با نظر دوستان موافق نیستم . کیان کاملا شبیه باباشه. البته که از خون شما هم تو رگهاش جاریه.
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلام به وبلاگ پسر ما کیان خیلی خوش اومدین.خدا منو فدای این پدر و پسر بکنه ایشالله.بازم ممنون از نظرتون
آتریسا جون
14 اردیبهشت 93 0:39
ای جان چه ناز ، پس معلوم شد که کیان خیلی شبیه توعه پریسا جون
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلام خاله خانمی. ببخشید که حضورم در وبلاگتون کمرنگ شده.جبران میکنم.
کیمیا
14 اردیبهشت 93 10:09
پریسا جون فقط گردی صورت کیان شبیه تو هست وگرنه اجزا صورت فکر کنم که به باباجونش شبیه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
آره خودمم همینو میگم. انگاری کیان مدل گرد رضاست
مریم
14 اردیبهشت 93 14:58
ای جوووووووووووووووووووووونم به نظر من شبیه شماست پریسا جون البته بیشتر شبیه شماست
مامان یاسمین
15 اردیبهشت 93 10:55
وای پریسا جون عجب شباهتی ان شاالله همیشه سالم باشین
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی گلم
فریده
15 اردیبهشت 93 13:08
یه پسر ناز و خوشکل که کاملاً شبیه مامان خوشکلش هست . با یه کمی چاشنی از بابا رضای مهربون. امیدوارم هر سه نفرتون همیشه شاد باشید و خوشبخت
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ما هم سلامتی و عاقبت بخیریتون رو از خدا آرزو میکنیم.
مامان مینا
16 اردیبهشت 93 16:21
ای جان گل پسریوکه شبیه مامان پریسایه ممهربونشه هر دوتاشونم چشماشون از تعجب گرد شده
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلاااااااام مینای عزیزم. مرسی از لطفت عزیزم