کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 24 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

چند تا عکس یادگاری

1393/2/16 23:27
356 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااام

امروز هوس کردم تو پارک چند تا عکس هنری بگیرم ،  کیان اصلا همکاری نکرد و من هم اصلا ذوق عکاسی ندارم

نتیجه اش شد اینا:

 

دریغ از یک لبخند کوچک.

همین که سار ماشین شدیم و مامانم لباساش رو عوض کرد، گل از گلش بشکفت پسرم

این روزها، در هیاهوی بی امان زندگی،زیر سنگینی هزاااااااااران مسئولیت و دِین، عالمی دارم با کودکانه های کیان.

خدایا شکرت

خودت کمکم کن

 

پسندها (6)

نظرات (27)

احساس جوانی
17 اردیبهشت 93 1:17
عزیزم نازی ، چه قیافه جدی و مردونه ای ، لبخندهای تو ماشینشم خیلی به دل می شینه ، خدا حفظش کنه ، دلم براش تنگ شده بود البته برا مامانشم خیلی دلتنگم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلام خانومی. ممنون از لطفت. ما هم دلمون برات تنگ شده بود
لیلیوم
17 اردیبهشت 93 2:24
حوصله نداشتنت مال همکاری نکردن کیان نیست دلیلش نبود همسره در کنارت از جنوبی جماعت بعیده بعد ازدواج اجازه بده زنش طولانی ازش دور باشه برات دعا میکنم هر چ زودتر این پروسه زمانی به آخر برسه و زحماتت هدر نره و در آغوش همسر گرم بمانی و دلگرم زندگی کنی
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلام عزیزم. به وبلاگ پسر ما کیان خوش اومدی. ممنونم از دعای خیرت عزیزم
عشق یعنی
17 اردیبهشت 93 9:30
الهیییییییییییییییییی بگردم طفلی خوب لباس هاش و دوست نداشته اول لخت اش می کردی بعد ازش عکس هنری می گرفتی خوب ببین الان عکس های تو ماشین هنر و بیشتر نشون می دن
قویترین مامان دنیا
پاسخ
میبینی چه قدر دوست داره لخت باشه. کلا پسرم لُس آنجلسی تشریف دارن. حالا ما هی صلپوات بخونیم فوت کنیم بهش مگه تاثیر داره؟؟ مشکل از ژن و کروموزومای اولیه شه. من خودمم ..... باباشم..... کلا هممون .....
عشق یعنی
17 اردیبهشت 93 9:34
پریسا جون من زود جوگیر می شم و میرم تو توهم و کلاااااااااااا محو می شم ها وقتی یکی بهم بگه این شاله مادر بشی هااااااااااااا چند وقت پیشا فریده جون بهم گفت و حالا پسرش پرهام جون داماده منه و الان داره میاد مشهد که دامادم و تحویل بده و بره الهییییییییییییییی فداش بشم حالا مواظب باش که به تو هم گیر ندم و کیان و برای اون یکی دختر دیگه ام بگیرم وای الان تو توهم هستم برم فکر کنم اسم دخترهام و چی بزارم که کیان و پرهام قاطی نکنن
قویترین مامان دنیا
پاسخ
به به چی از این بهتر. اینجوری من فریده هم فامیل میشیم. فقط طفلک دخترات با این مادر شوهراشون. ببین بذار یه کم برای خودم تبلیغ کنم. من مادر شوهر راحتی هستم. از دخترت انمتظار سلیقه و هنر و ... ندارم. هر چند تو وبلاگت خیلی از هنر نماییات رو دیدم ولی چوون خودم بی سلیقه ام به عروسمم گیر نمیدم. فقط با کیان بسازه واسه من کافیه. اگه تصمیمت واسه پذیرش کیان واسه دومادی قطعیه بگو خودمون اسم دخترت رو انتخاب کنیم تا به کیان بخوره و تو کارت عروسیشون شیک باشه.
مامان آرشیدا
17 اردیبهشت 93 10:08
خیلی هم خوب شده
قویترین مامان دنیا
پاسخ
چاکرتیم رفیق.
مامان مینا
17 اردیبهشت 93 11:15
ای جان آقایه خوشتیپ چه پاپیونی هم زده پریسا جون دستت درد نکنه عکسایه خوشگلی گرفتی
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلاااااام مینا جونم. خوبی؟؟/کارنی خوبه؟ کارای تولدت خوب پیش میره؟؟؟؟؟کارن عزیزمو ببوووووووووووووووووس
مامان دومین فرشته
17 اردیبهشت 93 13:46
عزیزم چه پاپیون خوشگلی زده حسابی دختر کش شده با این تیپش . مامان پریسا چشم بابا رضا رو دور دیدین ؟؟؟؟؟؟؟منو بگو فکر کردم حسابی درگیر درسهاتون هستید گفتم کمتر بیام بهتون سربزنم تا مزاحم نباشم اما شما زدین توی فاز تفریح وگشت وگذار؟؟؟؟؟
قویترین مامان دنیا
پاسخ
به به سلام دوست جونی. میبینم که با عنوان مامان دخملی اومدین. خیلی ذوق این عنوان رو کردم. خدا بچه هات رو برات حفظ کنه انشالله
خاله زهرا
17 اردیبهشت 93 15:39
سر بر شانه خدا بگذار تا قصه عشق را چنان زیبا بخواند که نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت به رقص درآیی قصه عشق “انسان” بودن ماست . . . آدم های بزرگ قامتشان بلند تر نیست خانه شان بزرگ تر نیست ثروتشان بیشتر نیست آنها قلبی وسیع و نگاهی مرتفع دارند . . کسی که بینایی را خلق کرده است، یقینا بیناست یک کور نمی تواند بینایی را خلق کند ، پس او تو را می بیند ، از او کمک بخواه..
خاله زهرا
17 اردیبهشت 93 15:55
لت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش راه آسمان باز است ، پر بکش او همیشه آغوشش باز است ، نگفته تو را میخواند ؟ اگر هیچکس نیست ، خدا که هست . . . زندگی باور میخواهد آن هم از جنس امید ! که اگر سختی راه به تو یک سیلی زد ، یک امید از ته قلب به تو گوید : که خدا هست هنوز . . . میشنود , صداییی به کوچکی صدای تو را ، ” خدایی ” که به بزرگی جهان هستی است .
پریسا
17 اردیبهشت 93 17:58
سلااااام،عکساش خیلی خوشکله. لباسِ آقایِ خوشتیپو داشته باااااش ، چشم نخوره ایشالله.بوووووووووووس
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی عزیزم. نترس این وروجک همچین هم تعریفی نیست که چشم بخوره
مامان شایلین
17 اردیبهشت 93 18:43
وای عزیزم کیان چقدر بزرگ شدی و ناز چه عکسهای خوشگلی .پریساجون اینجوری نگو پسر به این خوش تیپی مگه چشه عکس از این خوشگلتر
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی خاله جونم. پسندیدی عکسمو؟این مامان من همه جا آبرو برده از بس میگه من بد اخلاقم. بابا اخم که نیست ژسته این پریسا نمیفهمه
مریم
17 اردیبهشت 93 19:19
عززززززززززززززززیزم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی از لطف همیشگیت مریم جووووووون
خاله محمدطاها
18 اردیبهشت 93 12:35
الهی من قربونت برم خوشگل من چقدر تونازی آخه خوش تیب
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسیس خاله جووووون مهربون و با معرفت. تو رو خدا ببخشید که ما اینقدر دیر به دیر میرسیم خدمتتون. جبران میکنم حتما
مهسا
18 اردیبهشت 93 16:19
ای جا ن ن ن نپاپیونش منو کشته...
قویترین مامان دنیا
پاسخ
حال کردی؟؟؟؟؟؟ پسر مسر داریم ما قند عسل داریم ما
باران قاصدک
19 اردیبهشت 93 7:39
سلام عزیزم کوچولوی ناز و دوست داشتنی داری ،‌ خدا برات نگهش داره خوشحال میشم به وب من و دخترام هم بیای منتظرتمااااااا
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلاااااااااااام به وبلاگ پسر ما کیان خوش اومدین. شما خیلی لطف دارین . خدا کوچلوهای شما رو هم حفظ کنه. وای اومدم وبلاگتون.من تو خوابگاه بودمو گشنه....وبلاگ شما پر از خردنیای رنگارنگ. اولین فرصت میام نظر میذارم.
فریده
20 اردیبهشت 93 10:44
سلام پریسا جونم خوبی ؟ کیان کوچولو چطوره ؟ عکسا قشنگ شده ، مهم نیست که کیان نمی خنده ، آخه مَرده و باید جذبه مردانه داشته باشه که دخترا ازش حساب ببرن
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلاااااام فریده جونی. عزیزم با این پیشرفت تکنولوژی بعید میدونم دیگه دخترا از پسرا حساب ببرن. باید به پسرامون فرمانیرداری و اطاعت کردن یاد بدیم کم کم
مامانی غزل جون
24 اردیبهشت 93 11:59
عززززززززیزم چه ماهی با این لباس پسرمون سنگین رنگینه باج به کسی نمیده!!!!!!!!!1 عاااااااشق اخمت کیان جونم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلاااااام خاله جونی. خوبی؟؟؟؟؟ غزلک ما چطوره؟؟؟؟ این فقط موقع عکس اخم میکنه بقیه وقتا خوش اخلاقه. غزل نازنینمو ببوس خاله جونی. از خوابگاه وبلاگش رو میخوندمااااا
مریم
26 اردیبهشت 93 11:11
خصوصی عزیزم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
چشم مریم جون.همه اوامرتون اجرا میشه بانووووووووووووووووووووو. مرسی از لطف و اعتمادت
مامانی غزل جون
26 اردیبهشت 93 11:14
دوست جونی حسابی مشغول درس و مشق شدیااااااااااااااااا کم پیدایی
قویترین مامان دنیا
پاسخ
دیگه آخرشه داره تموم میشه اگه خدا بخواد
عشق یعنی
27 اردیبهشت 93 9:07
پریسا جون کجایی؟ بابا من منصرف شدم میرم پرهام و میگیرم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلاااااام عزیزم. دو روز صبر کن من برسم ارومیه جبران میکنم. به خدا خیلیییییییییی در گیرم
مامان لیانا
31 اردیبهشت 93 2:43
سلام پریسا جون عکسای کیان جونم خیلی قشنگ شدن..من فدای اون پاپیون زدنت بشم خاله...رفته بودم کرج برای یک هفته پیش خودم میگفتم الان پریسا جون کلی مطلب گذاشته..عزیزم حتما درگیر درس هستی
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلاااااام گلم. شرمنده ام به خدا. خیلییییی درگیر بودم. هنوزم تهرانم. ولی عکسای لیانا و کارن رو دیدم. عالی بود. میام ارومیه جبران میکنم.
مامانی غزل جون
31 اردیبهشت 93 8:18
ای بااااااااااااا باااااااااااااااااااااا شما کجاییییییین پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قویترین مامان دنیا
پاسخ
باور کنیدتو مسیر تهران ارومیه بین جاده ها گیر کردم
مامانی غزل جون
1 خرداد 93 16:57
بااااااااااااااااااااااازم ماااااا اومدیم شما نبودین...
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلاااااااااام دوست عزیز و با معرفتم. شرمنده همیشگیتون هستم به خدا
مهسا
2 خرداد 93 22:32
سلام پریسا جونم. خوبی؟؟؟ درسا خوبه؟؟؟ کیان جون خوبه؟؟ مامانی... زهرا جون خوبن؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همتون خوبید؟؟ دلم واستون تنگ شده ه ه ه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلاااااام مهسا بالام. من اونقدر دلم برات تنگ شده که نگو. تو از وقتی رفتی بیشتر همه به یادتن. حالا میام پیشت مفصل میگم.
فریده
3 خرداد 93 7:44
مگه امتحانت تمام نشده ، نکنه رفتی پیش بابا رضا که پیدات نیست . زود باش ما دلمون براتون تنگ شده .
قویترین مامان دنیا
پاسخ
نه بابا چه رضایی. چه شوهری؟ همش تو جاده بودم. چهار بار تو ده روز این راه رو رفتم.
مامان آرشیدا
4 خرداد 93 10:50
خانوم دکتر کجایی پ ؟؟؟؟؟بزودتر بیابسه دیگه درس مردیم از دوری به خدا
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلااااااام کیمیا جونم. خدا نکنه عزیزم.برگشتم و در بست در خدمتتونم.
مامان عبدالرحمن اویس
6 خرداد 93 8:03
کیان عزیززززززززززززززم