کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 24 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

یکی از سرگرمیهای قشنگ کیان ما

1392/5/24 18:49
388 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از سرگرمیهایی که کیان دوست داره بازی کردن با دستای من یا باباشه.اینکار میتونه برای مدت طولانی کیان رو سرگرم کنه. فقط باید مواظب باشیم یهویی انگشتمون رو نکنه تو دهنش.

 

 

چقدر دست و پاهات کوچولوان پسرکم. به قول بابات آخه چقدر تو کوچولویی هان؟

کیانم،تو یه روز بزرگ میشی ،قدت بلند میشه،دست و پاهات بزرگ میشن و میای پیش من میگی مامان چقد دستای تو کوچولوا.........

آخی پسرم ،دلخوشیه من،نفسم،همه کسم،نهایت آرزوهای من، دوست دارم و بهت افتخار میکنم. دوست دارم لحظه به لحظه ی بزرگ شدنت رو حس کنم.من بهتریتهای دنیا رو برات آرزو دارم بزرگ مرد کوچکم،دلبندم،کیانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عمه سودابه
25 مرداد 92 11:55
خداااااااااااااااااا چه بازی با مزه ای