کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

یه گردش زنونه

1393/4/22 2:47
249 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااااام و صد سلااااااااااااام به روی ماهتون

خوووووووووبین؟

ما هم خوبیم خدا رو شکر.

به شدت درگیر و تو بدو بدو هستم این روزا.

ولی این دلیل نمیشه که عادت پارک رفتنمون رو ترک کنیم.

هر طوری که باشه حتی اگه 7 عصر برسم خونه و از شدت تشنگی لَه لَه بزنم بازم کیانو میبرم پارک.

عصر پنج شنبه تصمیم داشتیم بریم باغ وحش. ولی چون زخم پیشونی کیان کاملا خوب نشده بود و خبرای زیادی از آلوده بودن باغ وحشای کشور به گوشمون میرسید این قرار رو کنسل کردیم و با مامان پریبا و زهرا و زندایی شیما رفتیم به پارک و گردش.

کیان از کل پارک به پله های سرسره قانعه کلا.

ما خونه باشیم،پارک باشیم،خیابون باشیم..... برا کیان فرقی نمیکنه.

کیان یه پله پیدا میکنه و با بالا پایین شدن از اون اوقات فراغتش رو پر میکنه.

فقط این وسط من دلم خوشه که بچه مو میبرم پارک هوایی عوض کنه.

البته مامان فرح میگن این عادت کیان به عمه اش رفته و عمه سودابه هم عاشق پله نوردی (و در بزرگسالی کوه نوردی) بودن.

بعلههههه یه پارک دسته جمعی رفتیم اینم عکساش:

 
 
مهمترین کار های جهان توسط مردمی انجام شده است
که به کوشش خود ادامه داده اند
زمانی که به نظر می آمد هیچ امیدی وجود ندارد.
 
 
خدایا من حرکت کردم تو برکتش رو برسون مهربونم
 
دوستدار همیشگی شما
پَ ری سا

 

پسندها (4)

نظرات (10)

مامان آرشیدا
22 تیر 93 9:44
دوست دارم همیشه بهتون خوش بگذره عزیزم پریسا جون خودتم خیلی خوشگل افتادی البته که خوشگلی
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی با چشای خوشگلت میبینی کیمیا جون. انشالله شما هم همیشه شاد و خوش باشین
فریده
22 تیر 93 10:56
پریسا جون تو بهترین مامان دنیایی ، کیان وقتی بزرگ بشه می فهمه چه فداکاری بزرگیه توی این گرما ، دهن روزه ، با این همه مشغله ذهنی هر روز اونو می بری پارک یعنی چی !!!
قویترین مامان دنیا
پاسخ
من خیلیییییی در قبال این فسقلی عذاب وجدان دارم خیلی
فریده
22 تیر 93 10:57
منم عکس دو نفره با کیان می خوام
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ما هم بسییار مشتاق دیداریم بانو. خدا قسمت کنه انشالله
مهسا
22 تیر 93 11:07
وای ی ی چقدر خوشحالم... جای من خالی... زن دایی شیما.. خاله زهرا.. چقدر از دیدنشون ذوق کردم. پریسا.. کدوم پارک رفتید؟؟ خاله زهرا، کودک درونش بدجوری معلومه ها مسعود اورمیه هست. یادش بخیر تهران ن.. چقدر خوش گذشت.
قویترین مامان دنیا
پاسخ
واقعا جات خالیه مهسایی. پارک شهرک آزادگانه.کنار خونه مهدی و زهرا. ما خانوادگی کودک درونم فعال تشریف دارن. رضا همیشه بهم میگه اول کودک درون خودت رو آروم کن بعد کیان رو
مامان مینا
22 تیر 93 14:06
به به پسر ومادر خوشتیپمونو نگاخیلی عکساتون زیبان..ایشالا همیشه جمعتون جمع . دلتون خوش و لبتون خندون
قویترین مامان دنیا
پاسخ
چاکرتیم مینا جون ربست. هیشکی رم سوار نمیکنیم. بریم یه دوری بزنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کوچولووی فرفری ما رو ببووووووووووووووووووس
مامان شایلین
22 تیر 93 15:57
سلام به بهترین و فداکارترین مامان دنیاپریساجون خودمون یاخچیسان ؟ همیشه به گردش و تفریح معلومه بیشتر از کیان به شما خانوما خوش گذشته ، ماشالله به این گل پسر خوش تیپ، چه لباسهای خوشگلی مامانی براش خریدهیه بوس واسه کیان جون با اون دندونهای موش موشی
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلااااااااااام بر بهناز بامعرفت خودم. شرمنده ام میکنی بانو. مرسی چشات خوشگل میبینه عزیززززززززززززززززززم ما هم یه بووس گنده داریم مخصوص شایلین عزیزززززز
مامانی غزل جون
23 تیر 93 1:44
چه خوب که پارک میرین ما که از نزدیکترین پارک محل زنگیمون خیلی خیلی دوریم... ولی تصمیم دارم بعد ماه رمضون حداقل هفته ای یه بار بریم با غزلی پارک هرچند رفت و برگشتمون ساعت هااااا طول میکشه...
قویترین مامان دنیا
پاسخ
واااااااااای مگه میشه ساعتها تا پارک؟؟؟؟؟؟؟ پس مسئولین مملکت چه کار میکنن؟؟؟؟؟؟؟/// چرا یه پارک نزدیک شما نمیسازن؟؟؟؟؟؟
✿مامان شقایق✿
24 تیر 93 8:34
انگار همه بچه ها حالا همه هم که نگم 90 درصدشون عاشق پله هستن آوینا ما هم اگر پله ببینم دیگه ول کن نیست مامان پرینا ماشالا خیلی خوشگل هستی عجب چشمی داری گلی خانم هزار ماشالا برای خودت اسفند دود کن دور از جون چشم نخوری بعد بگی من چشمت کردم ایشالا همیشه گردش و تفریح خصوصا از نوع زنونه که واقعا میچسبه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلام شقایق عزیز. به وبلاگ پسر ما کیان خیلی خوش اومدین. ممنن از وقنتیکه برامون گذاشتین. خدا دختر نازتون رو بهتون ببخشه
مامان مریم
24 تیر 93 8:50
سلااااااام اِی داد پس این شاخه شمشاد گل پسر کیان که خودش اصل مطلبه اون وقت میگی زنونه!!!!!!!!!!! این مرد بزرگ بهش بر می خورههااااااااا
قویترین مامان دنیا
پاسخ
این مرد کوچک به همراه جمعی زن بزرگ رفته بود پارک باید اینو به عنوان مطلب مینوشتم.
مریم
24 تیر 93 19:20
چه جالب. آوا هو عاشق پله های سرسره بود. هنوزم هست
قویترین مامان دنیا
پاسخ
جدی؟؟؟؟؟ خوشحالم که تو این کار عجیب تنها نیست. از کل پارک فقط پله های سررسره رو دوست داره