کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 24 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

کیان در آتلیه خاله زهرا

1393/4/22 3:24
288 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااام

الان که دو تا مطلب پشت سر هم نوشتم دیگه میدونم که خدا رو شکر حالتون خوبه. شما هم میدونین که حال ما خوبه

بریم سراغ اصل مطلب:

این روزا مامان پریبا یه کم سرش شلوغه واسه همین صبحا که من میرم دانشگاه کیان میره پیش خاله اش.

فقط خدا میدونه که این دوتا چقدر با هم کیف میکنن و بهشون خوش میگذره.

کیان بی هیچ اعتراضی از دست زهرا شیر و میوه و غذا میخوره.

باهاش بازی میکنه.

بی نهایت بوسش میکنه .

و جایی که زهرا هست محاله بغلِ کسی دیگه بره.

وقتی هم که قراره چندتایی سوار ماشین بشیم میگن زهرا و کیان برن جلو. چون کیان در حضور زهرا منو اصلا نمیبینه.

خلاصه کیان با لب خندون میره خونه خاله اش، با چشم گریون از خاله اش دل میکنه و راهی خونه میشه.

تازه وقتی هم که از بازی خسته میشن، بهمون زنگ میزنن که ما میخوایم بخوابیم لطفا مزاحم نشین و به ما زنگ نزنین.

مرسی خواهر عزیزم که با زبون روزه این فسقلی منو ترو خشک میکنی.

هر چند میدونم که الان در جواب این جمله ام میگی: "مگه کیان مالِ تواِ. کیان مالِ خودمه."

اینم عکسایی که زهرا وقت و بی وقت از کیان گرفته.

(تو بعضی  از عکسا  زخم پیشونی کیان رو ادیت کردم تا تو قالب وبلاگ و وایبر و .... استفاده کنم ازشون.)

راستی تا یادم نرفته بگم که تازگیا کیان یاد گرفته بگه "عمو" و این کلمه رو با ناااااااز فراوان اَدا میکنه. حتما حتما فیلمشو میذارم اینجا.

این روزا وقتی حوصله اش سر میره لپ تاب رو میاره، میشینه جلوش و میگه عمو. یعنی میخوام با عمو چت کنم.

حالا بنده خدا عموش تو ماه رمضونی باید بیاد رقص و دست زدن کیان رو تماشا کنه.

من تا میتونم سعی میکنم با فیلم سرگرمش کنم اگر نشد میرسیم خدمت عمو.

بریم سراغ عکسا:

 

عاششششششششششق این یه عکسم که توش عین موش خطاکار افتاده

 

 

و در آخر چند تا جمله برای خواهرم:

 

هزاران خاطره از روزهایی که با هم داشته ایم را دارم .

توطئه ها ، راز و رمزها ، شگفتی ها ،

دفعاتی که نجاتم دادی ، دفعاتی که من تو را رهانیدم ، احساسات بزرگی هستند.تو دوست دوران کودکیم هستی،همیشه مهربان و وفادار ، با احساس و پرشرو شور ، با هم ...با تو همواره می توان آرام بود و لبخندی بر لب داشت ،زیرا می دانم که درکم میکنی .

هیچ رابطه ای نمی تواند همانند خواهر باشد ،

یادها و مهری که ریشه ای عمیق در قلب دارد و هیچگاه نمی میرد.

کسی همانند یک خواهر نیست ، چرا که هیچکس به این خوبی تو را نمیشناسد.

هر قدر که رفتن به سوی آینده دشوار است ،ما باهم  این راه را طی میکنیم حتی اگر میان مان فاصله ی باشد .

  آرزو دارم چیزی به تو پیشکش کنم که در قلب زندگی ،شادی را برایت به ارمغان آورد ....

 

این حرفا رو فقط کسایی که خواهر دارن (اونم از نوع خوبش)درک میکنن و میفهمن.

 

زهرا، کلمه ایه که غربت رو برای من و کیان معنا میکنه. 

 

خدایا راضیم به رضای تو

مرا آن دِه که آن بِه. 

بنده سراپا تقصیر تو

پَ ری سا 

 

پسندها (5)

نظرات (18)

کیمیا
22 تیر 93 9:47
شعری در وصف خاله زهرا: خواهری خاطره ای نیست که از یاد رود/خارو خاشاک سبک نیست که باباد رود/خواهری با تو بهاریست پرازعشق و امید/خواهری با تو محال است که از یاد رود/
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی کیمیای مهربووووووون مرسی
عشق یعنی
22 تیر 93 10:43
الهییییییییییییییییییی من بمیییییییییییییرررررررررررم برای زخم رو پیشونیش. دلم کباب شد
قویترین مامان دنیا
پاسخ
خدا نکنه دوست عزیزم. دعا کن این فسقلی یه کم شیطنتش کم بشه و اجازه بده زخمش جوش بخوره
عشق یعنی
22 تیر 93 10:43
واقعا داشتن خواهر بزرگترین نعمته. این شاله خواهر گلت به تمام آرزوهاش برسه .
قویترین مامان دنیا
پاسخ
انشاااااااااالله. همه مطالب مربوط به خواهرتم تو وبلاگت خوندمااااااا
فریده
22 تیر 93 10:51
پریسا جون ، قکر کنم تصمیم گرفتی منو دیوانه کنی . آخه این چه عکسی هست که بالای وبلاگ کیان گذاشتی ، فکر منم باش ، بابا دیونه می شم سر می زارم کوه و دشت و بیابوناااا. خیییییییییییییییییلی عکس قشنگیه . آدم با دیدن این عکس کلی به وجد می آد . خستگی از تنم در رفت ، خدا حفظش کنه .
قویترین مامان دنیا
پاسخ
خیلی دو دل بودم این عکس رو بالا بذارم یا نه؟ مرسی که نظرت رو گفتی. پس فعلا یه مدت همین بمونه بالا
فریده
22 تیر 93 10:54
خاله زهرا دستت درد نکنه که هوای کیان و پریسای ما رو داری ، خاله جون دستت درد نکنه چه عکسای قشنگی از کیان گرفتی ، لذت بردم . امیدوارم خودتم زود زود مامان بشی .
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی فریده عزیز از محبتت. خدا خواهرات رو برات نگه داره. راستی چند تا خواهر داری؟؟؟؟؟؟انشالللللللله منم خاله شم زودی
مهسا
22 تیر 93 11:12
چقدر دلم واسه خاله زهرا تنگ شد... دستش درد نکنه. خیلی مهربون و صبوره. از همینجا می بوسمتون. خواهری نداشتم اما برادرم مسعود، همیشه کنارم بوده. خواهرم بوده..برادرم بوده..دردام رو گوش کرده.... مهربونی کرده.. الان هم از راه دور کنارمه.
قویترین مامان دنیا
پاسخ
خدا برادرات رو برات نگه داره مهسا جنم. ما هم خیلی دلمون برات تنگ شده از راه دور میبوسمت
مامان مینا
22 تیر 93 14:03
ای جاننننن کیان تپلمممپریسا جون واقعا که عمو رو خیلی ناز ادا میکنه یه 100 باری فیلمشو دیدم دست خاله زهرایه عزیز درد نکنه میدونم که خیلی کمک بزرگیه برات..ایشالا خدا برا هم حفطتون کنه و کیان جونم وقتی بزرگ شد قدر دان همچین خاله مهربونی باشه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلام مینا جونم. خدا خواهر نازنین شما رو هم برات نگه داره. کارن عزیزمو از طرف من بوسش کن. یه پارچه آقاس این پسرمون
مامان شایلین
22 تیر 93 16:01
وای خاله قربون اون خنده های نازش بره معلومه حسابی خونه خاله زهرا داره بهش خوش میگذره ماه به ماه مامانش رو نبینه یادش نمی افتهدست خاله زهرا درد نکنه حسابی کمک حالت پریساجون قدر خواهرتو بدون ، واقعا بچه بزرگ کردن اونم دست تنهایی خیلی سخته ، وقتی ارومیه هستی کمک زیاد داری ، دست همشون درد نکنه ، خدا قوت
قویترین مامان دنیا
پاسخ
واقعا بهناز جون کنار خانواده بدن یه چیز دیگه اس. اینجا من روزانه دو ساعت هم با کیان سر و کله نمیزنم. خوبی غربت اینه که هر لحظه کنار بچه تی. همین
مامانی غزل جون
23 تیر 93 1:47
الهی فدا شم چه زخمی شده پیشونیش... خدا خواهرتو برات نگه داره من که خواهری نداشتم و حس خواهرانه رو هم درک نمیکنم چه خوبه که یکی کنارته و همیشه هواتو داره
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلااااام پریسای عزیز. به خدا وقتی جمله آخر رو مینوشتم یاد شما افتادم که خواهر نداری. بعد تو دلم گفتم به جاش یه همسری تووووووووووپ و یه غزلکِ عسلک داره که مثل کوه پشتشن. خدا خوانواده کوچولوتو حفظ کنه برات دوست خوبم
المیرا
23 تیر 93 16:41
دلم برای زهرایی تنگ شد درسته خواهر ندارم اما زهرا خوب تونسته جای خواهر نداشتمو پر کنه . از همینجا میبوسمش خاله زهرا دستت درد نکنه هوای کیان رو به این خوبی داری . مطمئنم کیان به داشتن همچین خاله ای افتخار خواهد کرد
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلاااااااااام المیرا بالام. خوبی؟؟؟؟کجایی عزیزم کم پیدا شدی؟ تو ذهن من زهرا هرگز از المیرا جدا نبوده و نخواهد بود. المیرای عزیز همیشه سرنوشت و آینده و حالت برام مهم بوده و از خدا برات بهترینها و خیرترینها رو آرزو کردم. ما هم دلتنگتیم. یه سری به ما بزن. بگو زهرا جفتمون رو دعوت کنه خونه اش
مامان لیانا
23 تیر 93 19:10
قربون خندیدنت بشم انشالا همیشه بخندی پهلوون..پریسا جان عاشق عکسشم که گذاشتی زمینه وبلاگش..دست خاله زهرای مهربون درد نکنه.خاله زهرا انشالا نی نی شما بیاد خاله پریسا حسابی از خجالتت در میاد من از جانب پریسا قول میدم و تضمین میکنم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلام مرجانی. همیشه از خودم میپرسم آیا منم اندازه زهرا خاله خوبی خواهم بود؟؟؟؟؟؟؟/ خدا خودش کمک کنه شرمنده شون نشم
✿مامان شقایق✿
24 تیر 93 8:36
جوممممم با این خنده بانمکت دست خاله زهرا جون مهربون درد نکنه من باهات 1000 درصد موافقم خواهر بهترین نعمته خدا برامون حفظشون کنه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی شقایق عزیز. ممنون از حضورت ما هم حتما در اولین فرصت مزاحمتون میشیم
مامان مریم
24 تیر 93 8:54
بازم سلام ای جانم دوستت داریم کیان عزیزم،شاد شاد باشی عسل
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلاااااااااام به روی ماهت تاپایی. خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مرسی از دعای خیرت عزیزم
مریم
24 تیر 93 19:17
از عکس ها اینطور بر می یاد که خیلی خوش می گذره بهشون
قویترین مامان دنیا
پاسخ
آره مریم جون این دو تا حسابی با هم خوشن
مهديه
25 تیر 93 0:11
نازي كيااان...زخم پيشونيشو....دست خاله درد نكنه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی مهدیه جون که همیشه بهمون سر میزنی
مامانی كسرا
25 تیر 93 12:17
سلام نميدونم چي شده بود چند وقت نميتونستم صفحه نظراتُ باز كنم!!!! اخي زخم رو پيشونيش ولي باز خوبه كه عميق نبوده! ماشالله چه ناز ميخندي عمه واقعا خاله نعمتي ست كه بچه ها ازش محرومه، البته تو اين شرايط خيليم فرق نميكرد چون كلا از همه خانواده محرومه هميشه خوب و خوش باشي
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلااام عمه سودابه. یک دنیا از دیدن نظراتت خوشحال میشم. شرایط و امکانات الان کسرا از هر خاله و ننه ای براش مهمتره. ما هم بهترینها رو براتون آرزو میکنم
مامان فرح
26 تیر 93 16:56
کیان عزیزم نه تنها عکسات بلکه خودت از نظر من زیباترینی چرا که تو کپی عمو محمد هستی بابات و عمت خیلی برای من عزیز هستن اما خودشون هم میدوند که عمو محمد چیز دیگریست کیان عشق قشنگم فقط تو رو دارم آرزو دارم که روزی جدایت با پدرت به سر رسد و هر سه با هم زندگی کنی در واقع دوران سخت تنهایی پدرت و دلواپسی زیاد من تمام شود به امید آن روز
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلااام مامان فرح. خیلی وقت بود نظری از شما نداشتیم. خیلی خوشحال شدیم. ممنون از لطفتوون. برامون خیلی دعا کنید
مامان فاطمه
27 تیر 93 21:44
چه خوب گفتی هیچ رابطه ای نمیتواند مانند خواهر باشد
قویترین مامان دنیا
پاسخ
موافقی مامان فاطمه. اگه خواهر داری آرزو میکنم خدا برای هم حفظتون کنه انشالله