کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

فکر کنم ویروسی شدیم ما

1393/5/4 1:06
255 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااام

خوبین؟

من انقدر هُل کردم که وقت چاق سلامتی ندارم.

چند وقته که میدیدم نظر از خیلی از دوستای گلم برام نمیاد.

گفتم شاید سرتون شلوغ باشه.

الان اومدم تو نظرات مطلب آخرم دیدم کلی نظر برام اومده که بدون اینکه من دیده باشمون یا تاییدشون کرده باشم وارد باکس نظرات شدن.

فکر کنم یه چندتاییشم خصوصی بوده باشن.

به نظرتون چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

البته یه مدتی هم بود که نظرات من به دوستام نمیرسید.

حالا به نظر شما من ویروسی شدم؟

لپ تاپم ویروس باحال گرفته خودش میره تو نی نی وبلاگ و کارای عقب افتاده منو انجام میده؟

نی نی وبلاگ کلا ویروسی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

موضوع چیه؟؟؟؟؟؟؟؟

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد و افتاده باشه.

لطفا منو راهنمایی کنید و بدونید که من اگه قرار باشه نظرات رو بدون پاسخ تایید کنم حتما یه معذرتا خواهی رسمی تو مطلبم میکنم.

ای ویروس بی تربیت

امضا

پُ ریی ساااااااااا(اسمم هم ویروسی شد)

به قول کیان

ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

الان همه نظرات ندیده مو جواب میدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

عشق یعنی
4 مرداد 93 1:25
چه بامزه پریسا جون یه حالت دیگه هم وجود داره این که نظرات ما ویروسی باشن
قویترین مامان دنیا
پاسخ
اصلا فکر کنم درستش همینه. چرا به ذهن خودم نرسید؟؟؟؟/ کدومتون اومدین ویروس وِل کردین تو وبلاگ ما هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ من چه بدی در حق شما کرده بودم هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ چرا؟؟؟؟؟؟؟؟/ چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
فریده
4 مرداد 93 10:18
من فکر می کنم دستت رو نشسته بودی و باهاش مطب نوشتی ، به خاطر همین ویروسی شده ، خیلی مهمه که قبل از نوشتن مطلب یا تایید نظرات آدم دستش رو با آب و صابون بشوره ، مسواک هم بزنی دیگه عالیه تا یه مدت ویروس نمی گیره .
قویترین مامان دنیا
پاسخ
راس میگی رفیق. فکر کنم شزایط بهداشتی موثر باشه.برم حموم بیام ببینم بهتر میشه یا نه؟؟؟؟؟
مامان آرشیدا
4 مرداد 93 12:32
پریسا جون یکی دو تا از نظرا تو واسه من که خصوصی هم نبود،خصوصی برام اومده بود فکر کنم کار همون ویرووس بیتربیت باشه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
وااای ویروس احمق. ببین چه جوری با آبروی ما بازی میکنه.........
مامان مینا
5 مرداد 93 0:00
سلام پریسا جون..نه عزیزم برا من یکی که هنوز اتفاق نیافتاده احتمالا مشکل از اینترت باشه..کیان گلم رو ببوس
قویترین مامان دنیا
پاسخ
امیدوارم هرگز ویروسی نشی مینا جونم. تو هم کارن نازنینمو ببوووووووووووس
مهسا
6 مرداد 93 20:02
پریسا ا ا ا کاش زودی مشکل حل بشه ه ه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
کاشکی مهسا کاش خودم ویروس میگرفتم ولی لپ تاپم خوب میشد
مهسا
6 مرداد 93 23:47
خدا نکنه عزیزم.
قویترین مامان دنیا
پاسخ
چاکرتیم رفیقبدو بیا بغلمممممممم
بابا و مامان
7 مرداد 93 4:02
عزیز دلم ممنونم از محبتتون لطف کردید ممنونم بابت تبریکتون
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلااااااام به وبلاگ پسر ما کیان خیلی خوش اومدین. ممنون از وقتی که برامون گذاشتین