کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 2 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

تولد محبوب ترین مادر نی نی وبلاگی

1393/5/6 11:30
427 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااااااااااااام به روی ماهتون

خوبین؟؟؟؟؟؟؟؟

ما هم خوبیم خدا رو شکر.

یه اتفاقایی افتاده که بعدا میام میگم

دوست دارم این مطلب خاصِ تو باشه رفیق

فردا سه شنبه مصادف با عید فطر تولد یکی از بهترین دوستای منه.

دوستی که تا حالا از نزدیک ندیدمش ولی اندازه یک دنیا دوستش دارم و باهاش احساس راحتی میکنم.

اولش  مثل همه دوستیهای نی نی وبلاگی با یه نظر وو لینک آغاز شد. 

اولش آرزو کردیم که بچه هامون دووستای خوبی برا هم باشن ولی بعدش....

بعدش کم کم شدی بهترین دوست خودم.

یه دوست واقعا خوب. یه دوست دوست داشتنی. یه رفیق روزای سخت...

همیشه تو روزایی که دلم گرفته و دنیا برام تنگ شده کنارم بودی و دعای خیرت همیشه باهام بوده.

درسته از نزدیک ندیدمت رفیق ولی احساس میکنم سالهاست که میشناسمت.

باهات راحتم و آبم باهات تو یه جوب میره البته اگه این دکتر هلاکووییت بزاره.

چقدر بهونه خوبی بود تولدت که من بیام و از تو بنویسم.

وقتایی که صدات رو از پشت تلفن میشنوم هُل میشم و نمیتونم درست حسابی حرفمو بزنم.(بس که اُبُهت داری رفیق)                                 

اما تو دنیای نوشته ها میتونم کلی برات بلبل زبونی کنم.

خدا خیری بده به این نی نی وبلاگ و فسقلیامون که ما رو با هم آشنا کردن.

آره رفیق، من به این دوستی خوش بینم. میدونم قراره مدتها در کنار هم بمونیم.

(به قول مینا )یکی از فانتزیام اینه که در آینده روشن که قراره کلی خوش بحالمون بشه ، دعوتت کنم ویلای بزرگم...

بعد که کلی مهمان نوازیمو نشونت دادم، بار و بندیل ببندیم راه بیفتیم به سمت قَن....(؟؟؟؟؟؟؟)و یه ده بیست روزی رو تو قَن خوش بگذرونیم.(مینا و مرجان1  هم دعوتن. از همون اولش)

همشم به حسابِ من....

حال کردی؟؟؟؟؟؟

 

فریده جونم،

فریده  نازنینم،

تولدت مبارک.

 

از خدای مهربون برات سلامتی و آرامش و شادی، در کنار همسر نازنین و پرهام مهربونت آرزو میکنم.

تولدت مبارک فریده جوونم. خدا پدر و مادر نازنینت رو برات حفظ کنه.

قول بده همیشه همینطور شاد و پر انرژی کنارمون بمونی.باشه؟؟؟؟؟؟؟

 

دوستدار همیشگی تو

آرزو مند آرزوهایت

پَ ری سا

 

 

----------------------

1 مینا و مرجان خواهرانِ افسانه ای مامان کارن و لیانای عزیزززززززز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان مینا
6 مرداد 93 14:02
وای پریسا جون چه مطلب زیبایی واقعا که فریده جون دوست خوبی هستنتولدشم من اینجا تبریک میگم ایشالا 100 ساله بشه وای پریسا قن... رو خوب اومدی منم هستممممم واقعا که با شماها بودن یکی از فانتزیامه باور میکنی چندروز پیش داشتم به مرجان میگفتم کاشکی 4 تامون تو یه شهر بودیم واقعا دوستایه خوبی برا هم میشدیم .ولی افسوس...
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مینا یی منم به دوستی با شما افبخار میکنم. یه دیدار دبش نی نی وبلاگی هم از فانتزیای منه. به امید اون روز
مامان لیانا
6 مرداد 93 14:15
وایییی پریسا بگم خدا چیکارت نکنه هنوز دارم به پستت میخندم ممنون که در سفر به قن منم یادتهست مخلصتم هستم من از الان بارو بندیلمو میبندم..فریده جونم دوست خوب مهربون آروم و صبورم زادروز شکفتنت مبارک بهارینهارو برایت ارزومندم.
قویترین مامان دنیا
پاسخ
هااااااااااا چی فکر کردی مرجان جونم. من بدون تو قن برام زهر میشه. اصلا بدون تو و مینا قن مزه نداره. انشالله یه بار با هم میریم. نشد لااقل میریم قمصر
فریده
6 مرداد 93 14:23
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای ببین چیکار کرده ؟ یکی منو بگیره ، من الان دارم بال در می آرم . رفیق تو چقدر مهربونی ، چقدر با معرفت و با مرامی . یه کاری نکن که من سوار ماشین بشم و یه سره بیام ارومیه بخورمت . من الان تو آسمونام . خدا رو شکر می کنم که دوست خوبی مثل تو دارم . بهم کلی انرژی مثبت دادی . واقعاً نمی دونم چی بنویسم و چطوری این همه محبت پاک و خالص ات رو جبران کنم تو بهترینی . دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت داررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم دوست مهربونم خدایا ، یه ارزو بیشتر ندارم اونم اینکه هیچ وقت این دوستی پاک رو از ما نگیر .
قویترین مامان دنیا
پاسخ
آمیییییییییییییییییییین یا رب العالمین ناقابل بود فریده عزیز
مهسا
6 مرداد 93 20:04
منم حال کردم رفیق
قویترین مامان دنیا
پاسخ
هر زادن تزه سی دوستون کهنه سی سن آیره بیر شی سن منه مهسا جانم
مهسا
6 مرداد 93 23:47
گاداسه پریسا جان.. سلامت اولاسان.
قویترین مامان دنیا
پاسخ
به قول زهرا: من سنه قوربان، سن منه یوخ
مامانی کسرا
7 مرداد 93 0:38
تولدت مبارک فریده جان انشالله همیشه خوب و خوش باشی
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سودابه جون به جشن تولد ما خوش اومدی. ممنون از لطفت عزیزم
بابا و مامان
7 مرداد 93 4:03
تولدت مبارک مامان فریده عزیز
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ممنونم عزیزم از لطفتون. به جشن تولد ما خوش اومدین
مامان فاطمه
8 مرداد 93 10:05
مبارک باشه خانومی.ایشالا 120 ساله شی.
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی عزیزم. به جشن تولد کوچولوی ما خوش اومدی
مامانی غزل جون
9 مرداد 93 7:59
تولدت مبارک فریده جون ایشالله همیشه شاد و سالم بمونی آفرین به مرام خانم دکترمون با این قدر شناسی حسااااابی من عاشق این جور دوستی های پاک و خالصانه ام... ایشالله دوستی تون همیشه پا برجا بمونه بووووووووووووووس
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلاااام دوست جونی عزیزم. مرسی از لطفت عزیزم شما هم از بهترین دوستای من هستید و به بودن در کنارتون افتخار میکنم. بووووووووس محکم برای غزلکم
عشق یعنی
10 مرداد 93 16:26
اوه اوه اووووووووووووه ببیییییییییییین اییییییییییییینجاااااااااااااا چه خبررررررررررررهههههههههههه مهمونی بوده و من نبودم؟؟؟؟ تولد فریده جون و من نیستم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اما مهم اینه که تولد دوست جونیمون تو وبلگ یه دوست جون دیگه استتتتتتتتتتتتت به به چه قدر کیفوووووووووووووووووووووورررررررررر شدم تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مباااااااااااااااااااااااااااارررررررررررررررررککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک
عشق یعنی
10 مرداد 93 16:28
یعنی پریسا جون تیتر تو خیلییییییییییییی خوب اومدی محبوب ترین مادر نی نی وبلاگی.... واقعا براززنده فریده است. ابهت تو هم عاللللللللللللییییییییییییییی بود . فریده با ابهت پر انرژی محبوب توللللللللللللدتتتتتتتتتت مبااااااااااااارررررکککککککک پریسا جون تو هم یلی با معرفتی دست گل ات درد نکنه عزیزم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی عزیزم. به جشن تولد ما خوش اومدی گلم