کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 23 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

خانه بازی کودک

1393/5/17 16:15
460 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااام و صدتا سلااااااااااااام به روی ماهتون

خوبین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ما هم خوبیم خدا رو شکر

در هفته ای که گذشت، تقریبا هر عصر، من و کیان دو تایی رفتیم بیرون.

خیلی وقت بود که خیلیا(تعجب)بهم میگفتن که کیان رو ببرم خانه کودک.

هفته پیش تصمیم گرفتم با کیان بریم ببینیم خانه کودک که میگن چه شکلیه.

تقریبا،توی هر خیابون ، یه خانه کودک پیدا میشه.

ما رفتیم اینجا:

 

خانه کودک مخصوص کودکان زیر 9 ساله، که چند تا خوبی نسبت به پارک داشت از نظر من:

1) کَفِش موکت و فرش داشت.

2) کولر داشت و این تو گرمای تابستون عالیه.

3)خیلییییییییییی ارزونه. اینجا ورودی برای استفاده از همه وسایل تا یک ساعت 3 هزار تومنه. بعد به ازای هر ساعت اضافه فقط 500 تومن اضافه میشه.

تو پارک فقط استخر توپ ده دقیقه اش میشه 2 تومن.

(خودتون دو دو تا چهار تا بکنین.)

4) کلی مبلمان راحت جلوی کولر برای لَم دادن همراهان کودک وجود داره.

5) چند تا مربی داره که با بچه ها رنگ آمیزی و ..... کار کنن.

و......

همین چند تا دلیل کافیه که من قانع بشم و از این به بعد به جای پارک ، کیانُ ببرم خانه کودک.

 

اینم چند تا عکس از کیانِ باغِ بابا در دنیای کودک:

 

اینم عروسک محبوب کیان در این مجموعه

کیان هیچ علاقه ای به قسمت لوگو ها نداره

 

روز اولی که رفتیم اینجا،کیان فقط با توپا بازی میکرد. کم کم جسارت بازی با بقیه وسایل رو هم پیدا کرد.

چند تا مشکل کوچولو هم  داریم که فکر منو درگیر کرده و امیدوارم به مرور زمان و بزرگ شدن کیان حل بشه.

1) وقتی یک وسیله بازی شلوغ باشه کیان اصلا سراغش نمیره.  وقتی داره با یه وسیله بازی میکنه(مثلا ترامبولین) اگه یه بچه دیگه بیاد سراغش حتما سریع پیاده میشه.

2) اگه یه جمع زیادی از بچه ها با هم مشغول بازی باشن(مثلا فوتبال یا فوتبال دستی) کیان سریع میره بازی اونا رو به هم میزنه. توپشون رو برمیداره و آسمون به زمین بیاد بهشون پس نمیده. من سعی میکنم کنار وایستم تا ببینم عکس العمل کیان چیه. دیروز هم خوش به گریه افتاد هم چند تا بچه دیگه ولییییییییییی توپِ فوتبالدستی رو پس نداد که نداد.(از این موضوع خیلی ناراحتم)

 

یه کار جالبم داره  که:هر چند دقیقه که کیان تنها بازی میکنه،حتما برمیگرده و موقعیت منو چک میکنه. بلند صدام میزنه مامان. اگر احیانا نتونه منو پیدا کنه سریع بغض میکنه.

این در حالیکه خیلی ار بچه های اونجا ماماناشون میزارنشون و یک ساعت بعد میان میبرنشون.

البته کیان کوچولووترین بچه این مجموعه اس و اونای دیگه معمولا بالای دو سال دارن.

بعلههههههههههههه اینم از مطلب مربوط به دنیای کودک ما در هفته ای که گذشت.

 

اگه بدونین از اینکه من مامان شدم و میتونم کوچولومو ببرم این جورر جاها چقدرررررررررر خوشحالم و خدام رو شکر میکنم.

 

خدایا ممنونم ازت که منو لایق مادری کیان دونستی.

کیان نازنینم عاشقتم

دیوونه همیشگی تو

مامان پَ ری سا

 

 

 

 

 

پسندها (7)

نظرات (22)

مامان فاطمه
17 مرداد 93 17:23
همیشه به بازی کیان خاله. پریسا جوون خوشحالم از اینکه مثل خیلی از مادرای امروز وقتت رو صرف کارای خودت نمی کنی و به تفریح کیان اهمیت میدی.خیلی از مادرا الان فقط این گوشی هاشون دستشونه و توی عالم خودشون هستن.موفق باشی. بوس برای کیان شیطون
قویترین مامان دنیا
پاسخ
متاسفانه این گوشیا معضل شدن. من کلی عذاب وجدان دارم برای نرسیدن به کیان
مامان لیانا
17 مرداد 93 17:34
سلامممم پریسا جونم..قربون کیان قلدر بشم که توپو پس نداد کلی کیف کردم پریسا جون زیاد نگران نباش اینا دوره ایی چون سنشون به حد بازیهای گروهی نرسیده مالکیتو برا خودش میدونه..منم لیانارو دو بار بردم و بنظرم عالیه لیانا عاشق جامپینگ استخر توپ و سرسره بادیه..البته من ساعتی چهار تومن دادم..امیدوارم همیشه لحظاتون شاد باشه..سیصد و نود و دو خخخ
قویترین مامان دنیا
پاسخ
اااا شهر شما گرونتره؟؟خوش به حال ما کیانم عاشق اسخر توپه. سرسره بادیم دوست داره. برعکس ازش میره بالا
مهسا
17 مرداد 93 19:02
انصافا جای قشنگیه.. منم فقط شنیده بودم و ندیده بودم. به لطف پریسای ردیف اول دیدم. خیلی خوبه. این ویژگی هایی که گفتی خیلی خوبن. واقعا خیلی بهتر از پارک هستش . ای جون ن ن ن کیان جون ن ن مامان پریسای مهربون. خوش و سلامت باشی عزیزم.
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی مهسای نازنین حتما مانی کلی رفته و برات تعریف کرده هان؟؟؟؟؟
عشق یعنی
18 مرداد 93 9:38
ای جووووووووووووونم فدای عکس هاش و فیگورهاش بشم من واقعا مامان ها چه نگرانی هایی دارن من هیچچ وقت فکر نمی کردم این طور مسایل هم برای مادرها نگرانی به وجود بیاره
قویترین مامان دنیا
پاسخ
اوووووووووووه کجاشو دیدی ما مادرا کلی نگران روابط اجتماعی کودکانمون هستیم. بععععععععععععععله
فریده
18 مرداد 93 10:06
سلام پریسا خانم گل خوبی ؟ کیان کوچولوی ما خوبه ؟؟ خدا رو شکر که ایام حداقل به کام کیان هست . چه کار خوبی کردی کیان رو بردی خانه کودک ، من نمی دونم چرا شیراز از اینا نداره ؟؟ نداره یا من ندیدم ؟؟برم پیداش کنم . این مشکلاتی هم که گفتی پرهام هم داره ، به نظرم یکی به اقتضای سن شون هست ، یکی دیگه اینکه چون همیشه تو خانواده بودند روابط اجتماعی شون کمتر شده ولی به نظرم به مرور زمان بهتر می شه .
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلام فریده عزیز آره به کیان خوش میگذره حتما که شیراز کلی خانه بازی داره. برو کشفشون کن. پشیمون نمیشی
مامان آرشیدا
18 مرداد 93 12:17
پریسا جون سلام،کد قالب رو که میزنم کل مطالبم میره و فقط چند تا اروو میاد تو صفحه وبم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
میام پیشت توضیح میدم
مامانی غزل جون
18 مرداد 93 20:05
سلاااااااااااااااااااام پریسا جون یه چند وقت سرم شلوغ بود نیومدم بهتون سر بزنم چه فضای وبت پر انرژی شده میبینم که بابا رضا هم که اومده بود و حسابی خوش گذروندین خدارو شکر از این پارک کودک خیلی خوشم اومده ولی دورو بر ما ازین چیز ها نداره باید بریم مرکز استان که اونم خیلی ازمون دوره چه جای خوبیه اونجا همیشه شاد باشی کیان کوچولو...
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی عزیزم. ممنون که اومدی دوباره پیشمون همین پارک معمولیم خوبه کلا از خونه موندن خیلی بهتره
مامانی کسرا
19 مرداد 93 3:40
خدا رو شکر که جای خوبی هست تا بتونه کیان جون بازی کنه! انشالله همیشه خوب خوش باشید و درحال گردش و تفریح
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی عزیزم. خدا رو شکر لااقل اوضاع بر وفق کیان هست
مامانی کسرا
19 مرداد 93 3:40
غکساش خیلی ناز شدن
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی ممنون از لطفت عزیزم
مامان ساناز
19 مرداد 93 10:56
جیگرتو شیطون بلا میشه آدرس این خانه کودک را برای من بفرسی عزیزم . ممنون
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلام شما ارومیه ای هستین؟؟؟ چهارراه آزادگان. خانه کودک پِ پِ
مامان مریم
19 مرداد 93 12:40
سلام چه فکر خوبی ما هم حتما یکیشو پیدا میکنیم میریم بازی
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلام حتما اینکارو بکن. پشیمون نمیشی تاپایی
عمو محمد
19 مرداد 93 23:51
آخه من نمیدونم چرا از بچه یک سال چهار ماهه اینقدر توقع داری
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلاااااااام عمووووووووو. خوبی؟؟؟؟ ببخشیددددددد خُب کیان در آینده کیف میکنه ببینه عموش ازش دفاع کرده.بیشتر عاشقت میشه فسقلی
مامان فاطمه
20 مرداد 93 7:39
کیان خان خوش بگذره آقا.همش به بازی.
مامان مینا
20 مرداد 93 15:14
سلامممم ای جانم کیان عزیز و موفرفری و قلدر من ای خدا یعنی میشه منم کارن ببرم اینجور جاها هنوز که هنوزه میگه دستم بگیر راه برم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
حتمااااااا عزیزم. خیلی زود این اتفاق برات میفته. فعلا قدر این لحظات شیرین رو بدون که بسیار زود گذرن
عشق یعنی
21 مرداد 93 9:54
lمن عااااااااااااااشق این خنده های خرگوشی کیانم . اصلا دلم خواست بگم خرگوشی دامادمه به گردنش حق دارم شما اعتراض داری؟
قویترین مامان دنیا
پاسخ
به قول خود کیان اَرگو خودشم خیلی خرگوش دوست داره. شما صاحب اختیاری. هر چع میخواهد دل تنگت به دامادت بگو فقط همیشه پیشمون بمون باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان مینا
21 مرداد 93 13:56
اااا پریساااا نظرم کوووومثل اینکه منم ویروسی شدم قربون کیان جون مو فرفری بشم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
نه نظرت رسیده مینا. من دیر تاییدش کردم شرمنده
صفیه
22 مرداد 93 0:22
سلام پریسا جان خوبی عزیزم؟ماشا الله به این پسره نازت ببوسش از طرف من.وبلاگ جالبی داری خیلی از مطالبش و خوندم، شما و همسرت و پسرت فوق العاده ایید.خدا همیشه و همه جا برای هم نگهتون داره.راستش چندتا سوال ازت داشتم. شما تو شبانه روز غیر از ساعتایی که دانشگاه هستی وقتی برای درس خوندن هم میذاری؟اگه اره کی؟اگه روزاست با کیان چکار میکنی؟اگه شبه با کم خوابی چه میکنی؟بعد چه جوری میرسی کیان و پارکم میبری؟میبخشی سوالام زیاد شد من به تجربیاتت نیاز شدید دارم شدییید ها...کمکم کن ممنونتم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلام صفیه عزیز. به وبلاگ پسر ما کیان خوش اومدی. شما همون صفیه پیشگویی هم خوابگاهی دوره لیسانس منی؟(خوابگاه 1) همه این سوالاتی که پرسیدی جوابش بله است. درس میخونم. دانشگاه میرم. هر عصر کیان رو بیرون میبرم. خواب شبم هم نصف شده. همه اینا به لطف خدای بزرگ و کمک مامانم تو نگهداری کیان و همدلی همسرم میسر شده. بازم اگر سوالی باشه در خدمتم عزیزم
مهسا
22 مرداد 93 16:35
نه مانی نگفته. مانی نرفته.. اگه می رفت حتما واسم می گفت. آرش یه دختر خاله داره که یه دختر کوچولو ناز داره به اسم اِلای. اون همش می ره و واسم تعریف می کنه. کلی هم دوسم داره.
قویترین مامان دنیا
پاسخ
آخییی عزیزم. انشالله یه یبار نی نی خودتو ببری عزیزم
مامان بهناز
23 مرداد 93 16:34
سلام خانم دکتر خوبین خوشین ؟ کیان موفرفری خودمون خوبه ؟ میبینم که رفتین خانه کودک به سلامتی خوب کاری کردی عزیزم ، معلومه کیان هم بدش نمیاد و حسابی مشغوله بازی و سرگرمیه خصوصا واسه تاب بازی و سرسره .آفرین به این گل پسر که خودش تنهایی از سرسره بالا میره منم شایلین رو چند دفعه بردمش خانه کودک به نظرم تواین سن و سال بهترین جا واسه بازیه بچه ها که خطرکمتری داره همین جور جاهاست. شایلین هم از تاب بازی و الاکلنگ پلاستیکی خیلی خوشش میومد اما هنوز از استخرتوپ و قلعه بادی استفاده نکرده ( تو نه ماهگی چون نمیتونست راه بره و کنترلی واسه حرکاتش نداشت ) هم اینکه میتونه با بچه های دیگه هم بازی کنه و سرگرم بشه به نظرم هزینه اش هم خیلی کمتره تو دزفول هم همین اندازه میگیرن ، انشالله همه بچه ها دلشون شاد و لبشون خندون باشه .کیان جون ناز و تپلی رو ببوسش
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلاااااااام بهناز عزیز و پر انرژی. یک دنیا ممنونم بابت وقتیکه برامون میزاری شایلین نازنینمو ببووووووووووس
صفیه
23 مرداد 93 17:18
اره عزیزم خود خودشم!!!! راستش پسر من دوهفته از کیان شما کوچیکتره هم اسم بابای کیان خان هم هست.اما چون هنوز بهش شیر میدم خیلی بهم وابسته است، حتی نمیذاره برم تو یه اتاق دیگه درس بخونم، پیش مامانم میمونه بهانه نمیگیره اما وقتی بر میگردم دیگه یه ثانیه ام ازم جدانمیشه میترسه دوباره برم خلاصه برای پایان نامه ام خیلی مشکل پیدا کردم.اخرشم به این نتیجه رسیدم که شبا روی پایان نامه ام کار کنم.حالا یه پیشنهاد دارم برات... اگه فرصت داری این تجربیات بچه داری در دوران تحصیلت و مکتوب کن بغضی وقتا یه نکته ی کوچیک گره از کار یکی باز میکنه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ااااااا همون صفیه ای؟ پس چرا اینقدر رسمی ظاهر شدی؟؟؟؟ برات شمارمو ایمیل میکنم بیشتر و راحتتر در ارتباط باشیم صفیه جون
مریم
23 مرداد 93 17:30
باز من نبودم کلی عقب افتادم.
مهديه
4 شهریور 93 22:28
سلام.......پس كلي ب مامان وپسرش خوش گذشت....چ جالب من نميدونستم تو شهرمون اينجور جايي هست
قویترین مامان دنیا
پاسخ
آره مهدیه جونم. انشالله طاها رو به زودی ببر این خانه کودک. بهش خوش میگذره