کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

نظرات (18)

فریده
25 مرداد 93 8:15
من قربون اون درس خوندن ات برم ، خوشپیت من ، عزیز دلم .
عشق یعنی
25 مرداد 93 10:13
ای جووووووووووووووونم میگم پریسا جون موهای کیان و کوتاه کردی ؟ چه قدر تو این عکس آخری که خوابیده چهراه اش تغییر کرده تازه فکر کنم عکس هاتو با یه دوربین دیگه گرفتی چون از اون حالت عکسهایی که مثل عکس های قدیمی تو صندوقچه بوده خارج شده ببین من چه دقتی دارم من همچین مادر زنی ام
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ما دربست مخلصیم مادرزن
مامان مینا
25 مرداد 93 12:30
ای جانم عزیزمممم چه ناز خوابیدهههه پریسا جون امروز صدآفرین ما هم رسید چه جالب منم امروز میخوام فقط عکس بزارم
مامان مینا
25 مرداد 93 12:55
یادم رفت بگم مبارکه موها گل پسری کوتاه کردین
قویترین مامان دنیا
پاسخ
خودم کوتاش کردم مینا تو خواب
مامان فرح
25 مرداد 93 14:04
اللهی من فدا کیان گلم بشم با این کتاب خوندنش باباش هم همین طور میخوند قربونت برم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
طفلک رضا...طفلک کیان....شایدم طفلک هر سه تاییمون
مامان فاطمه
25 مرداد 93 14:29
ای جاااااان
مامانی کسرا
25 مرداد 93 18:45
آخی عزیزم، چقدر عکساش ناز شده چه ناز خوابیده، بوس واسه کیان جوووون
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ممنون از لطفت عمه جوووووووون
مامان مبینا
26 مرداد 93 8:06
چه پسر ناززززززززی.به منم سر بزن
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلاااااااام به وبلاگ پسر ما کیان خیلی خوش اومدین. ممنون از لطفتون حتما میرسم خدمتتون
مهسا
27 مرداد 93 2:08
ای جونم م م م
عشق یعنی
27 مرداد 93 8:58
پریسا جون پست بالا رو دیدم چند بار اومدم و تیترشو نگاه کردم با خودم گفتم این پریسااااااااااااست همچین حسی و داره ؟ این شاله که هر چی که هست زودی بر طرف بشه عزیزم من واقعا نمی تونم خودمو جای شما قرار بدم چون نه بچه دارم و نه از همسرم دور بودم و نه در حال تحصیل کردن هستم . میدونم شرایط شما خیلی با من فرق می کنه . اما فقط می دونم که جز بهترین دوستام هستی و با خوشحالیت خوشحالم و با ناراحتی ات ناراحت و تنها کاری که از دستم بر میاد اینه که واستون دعا کنم پس دعا می کنم زندگی بر وفق مرادت پیش بره عزیزم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
فقط برام دعا کن. مخصوصا وقتی رفتی حرم عزیزم
عشق یعنی
27 مرداد 93 9:02
یه چیز جالب برات بگم . من عادت دارم اول که سیتم و روشن می کنم بیام سراغ وبلاگ فریده جون و شما و مهسا جون و سودابه جون. بعد برم به کارام برسم . بعد اگر وقت کردم دوباره میام تو لیست دوستام و یکی یکی به ترتیب وارد وبلاگ هاشون میشم و بازهم شما ها تو اون ترتیب قرار میگیرید الان داشتم به ترتیب وبلاگ ها رو نگاه می کردم که وارد وبلاگ فریده جون شدم بعد که خارج شدم بدون این که حواسم به ترتیب باشه اومدم تو وبلاگ شما و نظر گذاشتم . حالا که خارج شدم با خودم گفتم وااااااااای تا کدو یکی از دوستا رو نگاه کردم من که داشتم به ترتیب نگاه می کردم چه طوری یه دفعه سر از اینجا در آوردم اصلا متوجه شدی چی نوشتم؟؟؟؟/
قویترین مامان دنیا
پاسخ
آره کاملا متوجه شدم. چقدر من خوشبختم که تو لیست گلچین تو قرار دارم عزیزممممممممم
شهاب کوچولو
27 مرداد 93 9:36
وبلاگ زیبایی داری. به ما هم سربزن. اگه دوست داشتی منو لینک کن تا با هم دوست بشیم.
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلااااااام. به وبلاگ پسر ما کیان خیلی خوش اومدین. در اولین فرصت میرسم خدمتتون
مریم
28 مرداد 93 13:46
ای جووووووووووووووونم. چه بزرگ شده. می گم پسرت آقا شده پریسا جونم هزار ماشاءالله
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی خاله ماشالله به آوای نازنینموووووون
مامانی غزل جوون
28 مرداد 93 17:13
قربون عکس های نازش بشم من خیلی ناز شدن با اون کتاب خوندنش اگه اشتباه نکنم بسته صد افرینه درسته؟؟؟؟؟ راستی به دخملی من سر بزن و عکس های جدیدشو ببین خوشحالمون میکنی پسر توپولوی مارو ببووووووووووس
قویترین مامان دنیا
پاسخ
آره عزیزم صد آفرین خریدم براش. مرسی از لطفتون الان میام سراغ عکسای غزلک
خاله مرجان
29 مرداد 93 3:06
ووووییی قربونش برم پسرمون تیپ زده اومده خانه بازی قلدری کنه نیگاش کن قلدرخانو موهای کیان خودت کوتاه کردی باریک الله داری پریسا خیلی بهش میاد مبارکش باشه دستت درد نکنه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی مرجان مهربونم. ممنون از محبت همیشگیت گلم
ayda
29 مرداد 93 14:08
http://nini-aysaan.blogfa.com/ salam doste aziz ba tabadole link movAFEGHIN?ma tokare sismoni va tak foroshi be gheymate omdeh hastim ba linkemon mamana ba khabar mishan va inke sismoniye arzon mikharan lotfan payam bedin age movafeghin
مامان مرسانا
30 مرداد 93 12:14
عزیزم
صفیه
3 شهریور 93 0:04
سلام خانووووم ایمیلت نرسیده ها من منتظرم گلم میخوای شما ایمیلت و بزار من برات شماره بفرستم این کتابی که تو عکسا دست کیان کوچولو چیه؟ به نظرم همونیه که من دنبالشم و نمییابم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلام صفیه جون. همین الان برات ایمیل کردم. اگه میخوای شماره تو برام خصوصی بذار یه جوری پیدات میکنم