کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

اول نقاشی بعد حمام

1393/12/8 10:33
480 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااام

فقط خدا میدونه که چقدررررررررررررر دلم برای تک تکتون و کوچولوهای نازتون تنگ شده

ما خوبیم خدا رو شکر

کلی اتفاق افتاده

کلییییییییییییییی

کلی خبر دارم

یه ده روز دیگه هم که بگذره میام و میگم که چی شده و چه اتفاقاتی افتاده

همشون خوبن خدا رو شکر

میام و میگم

یه کم دیگه ما رو اینجوری تحمل کنید تا من برسم خدمتتون

عاشقتونم

دوستتون دارم

و خدا رو به خاطر داشتن دوستای با معرفتی مثل شما شاکرم

فعلا کیان رفته حموم ،بریم یه سر بهش بزنیم .. تا بعد

 

عافیت باشه پسر

 

در هر صورت دور دهنش شکلاتیه

 

حالا دیگه بخواب آرام جانم

 

منتظر پریسا و خبرهاش باشید لطفا

 

دوستتون دارم یه عالمه

هر چی بگم بازم کمه

 

 

پسندها (4)

نظرات (7)

پریسا
8 اسفند 93 11:17
ان شاالله خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه به ما هم سر بزنید
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلام به وبلاگ پسر ما کیان خیلی خوش اومدین انشالله خیلی زود مزاحمتون مییشم
فریده
9 اسفند 93 7:55
کیان عزیزم ، شیطون بلای من ، چقدر دلم واست تنگ شده بود . حسابی بازی کن ، حسابی شیطونی کن ، که کل دنیا به وجود آمده واسه اینکه تو خوش باشی .
قویترین مامان دنیا
پاسخ
کاش برای منم همین بود ولی من همیشه باورم ابنه که به وجود اومدم که کل دنبا رو تکون بدم و اطرافیانم رو خوشبخت کنم نمونه اش در زندگی واقعی شوهر بیچاره و پسر بینوا و مادر بد بختمه ان که من اونا رو غرق در شادی میکنم شبانه رووووووز
مریم
9 اسفند 93 17:48
باز هم اولین نفرم انگار به موقع اومدم خیلی ما منتظر خبرهای خوبتون می مونیم پریسا جون همیشه به شادی و خوش خبری انشاءالله
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلاااااااااام بر بانو مریم عزیزمممممممممم الهی من قربون معرفت شما بشم همشهری مرسی که بدون بهونه همیشه به یادمونی و جواب بی معرفتی ما رو با محبت میدی
مامانی غزل جون
11 اسفند 93 10:45
به به آقا کیان خوشتیپ عافیت باشی گلم واااااای رنگ انگشتی غزلی هم داره ولی هنوز استفاده نکردیم پریسا جونم خبرهای خوشت رو زودتر تر تر بگو خوشحالم که سرحال و خوشی بووووووووووووووس
قویترین مامان دنیا
پاسخ
عزیزم غزل جونو ببر حموم بذار با رنگاش کیف کنه من خودم بیشتر از کیان از این رنگا استفاده کردم
عشق یعنی
12 اسفند 93 12:51
جوووووووووووووووووووووووووووونم عشششششششششششششقم نفسسسسسسسسسسسسم عمررررررررررررررررررررررررررم دامااااااااااااااااااااااااااااااااااااااادم من فدای نقاشی کشیدنت بشم که دلم برات یه ذره شده بود
آتـریســـا جون
13 اسفند 93 15:03
پریسا جون پس تو کجایی دختر بیا تعریف کن ببینم قضیه چیه که به ما سر نمیزنی این گل پسری رو نیگا حمام رو به چه روزی انداخته امیدوارم همیشه خوب و خوش باشین راستی عزیزم ما آپیــم بهمون سر بزن
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلام عزیزم شرمنده بخدا مدتهاست که به شدت درگیرم انشالله خیلی زود میرسم خدمتتون
مامان فاطمه
21 اسفند 93 20:36
پریسا جون خیلی دلم برات تنگ شده.خوب شد اومدی با یه دنیا انرژی.کیان لختی رو هم ببوس.دخترم که کلی با حمام کیان کیف کرد.
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلام عزیزم خوش اومدی شما هم به دنیای من و کودکانه های کیان خوبی؟؟؟؟فاطمه جونم خوه؟ شما وبلاگت رمزی شده من نمیتونم وارد شم