کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 25 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

بدون عنوان

1394/4/3 23:20
233 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااااااااااام

خوبین؟

ما خیلی خوبیم خدا رو شکر

در راستای دهن کجی به سختی ها و بدی های روزگار روز به روزم سعی میکنیم بهتر بشیم خدا رو شکر

مگه میشه یه فسقلی مثل کیان داشت و غرق خوشبختی نبود

چند روزی هست که گچ پای کیان رو باز کردم و خدا رو شکر رورز به روز داره راه رفتنش بهتر میشه

شیطونیاش و شیرین زبونیاش به اوج خودش رسیده

از دیوار راست بالا میره

زبون بازی اش که دیگه نگو؟؟؟؟

چند روزیه که تصمیم گرفتم بذارمش مهد

اگه بره و بمونه خوب میشه

...

شب ساعت یک رفتیم بخوابیم. اومده کلی منو بوس کرده. بهم میگه مامانم اندازه دنیا دوستت دارم. دوباره بوسم کرده میگه پسر گلم عاشقتمخندونکخجالت.

میگم :من پسر تو نیستم که؟؟؟؟؟؟

میگه :دیدی چقدر دوستت دارم

میگم :مرسی

میگه :حالا پاشو منو ببر پیش مامان فریبام

رسما یاد گرفته چه جوری زبون بازی کنه و کارش رو پیش ببره.

...

یه عنکبوت اومده بود خونمون.

بعد اینکه کشتیمش دو تایی شاکی  گیر داده که الان بهش بگو راه بره.

گریه پشت گریه که """" عنگین کبوت پاشو راه برو""""

دقت کردم که "" عنگین کبوت "" رو از ترکیب رنگین کمون و عنکبوت ساخته

یه بار باید بیام و دیکشنری لغات کیان رو بنویسم.

تا اون موقع این کلمه رو هر روز هجی میکنم:  کیان کی یان   کیان یعنی زندگی

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)