کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

دو سالگی، توپ------ سه سالگی، ماشین

1394/6/14 2:12
387 بازدید
اشتراک گذاری

در تمام  روزهای دو سالگیت توپ و بادکنک خواستی و خریدی. هر رنگ توپ و هر سایز توپی که فکرش رو بکنی خریدی.

از بعضی مدلاش چند تا خریدی. هر بار بردمت عروسک فروشی، یه توپ گرفتی دستت و اومدی بیرون.

 

خلاصه دو سالگی، سال توپ بازی تو بود.

 

و با ورود به سال سوم زندگیت، شدی عاشق ماشین. و ماشین خریدی. یکی بعد دیگری

 

 

و مهمترین عضو کلکسیونتم این جاروبرقی بدبخته

 

 

اینم اصل کاری

 

 

 

بزرگترین وظیفه منه اینه که شبا بعد از خوابیدن تو اینو بزنم به شارژ. اگر یک روز خدای نکرده یادم بره واویلاس.

 

اینم آخرین ماشینت که همین امروز به داراییهات اضافه شد

 

آهان تا یادم نرفته اینو برات بنویسم:

 

آقای اکبری همسایمون x60 داره و تو عاشق ماشین اونی. هر بار که میریم پارکینگ اول این کارو میکنی

 

 

میری که با سوییچ ما ماشینِ اونو باز کنی.

من ازت میپرسم کیان چیکار میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

میخوام سوارش شم دیگه......... این جواب هر روز تواِ.

 

کیان این ماشین ما نیست

می دونم دیگه...............

قول میدم برات میخرم

بخر دیگه...............

قول میدم سالِ بعد بخرم

قول میدی؟؟؟؟؟؟

آره

 

باشه، خودمون میخریم. خداحافظ ماشین آقای اکبری

 

و میریم و سوار ماشین خودمون میشیم.

این دیالوگ هر بار که این ماشین دیده بشه ، با تمام این جزییات تکرار میشه. حتی اگر ده بار در روز باشه. حتی اگه من تو رو تو خواب بغل کردم دارم میبرم و تو یکهو چشت باز شه و اینو ببینی. حتی اگه من واقعا دیرم شده باشه و بمیرم از عصبانیت

 

این عشق تو به ماشین تو فیلم دیدن هم مشخص میشه. عاشق دیدن رالی هستی. مسابقه ماشینا و.....

 

اسم اکثر ماشینا رو هم بلدی و میگی . اگر ماشینی رو نمیشناسی به این علته که من نمیدونستم اون ماشین چیه که بهت یاد بدم.

 

یه چند تا از اصطلاحات واقعا تاریخی جنابعالی در سن دو سال و نیمی وقتی کنار من نشستی و من رانندگی میکنم:

 

واقعا جالبن

 

-  وقتی ماشین صدا میده     میگی       هیدرولیکش تموم شده (  مطمئنم من تا 20 سالگی بلد نبودم بگم هیدرولیک)

 

-  وقتی از سر بالایی میریم بالا       میگی      دنده ات رو کم کنتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجب

 

- وقتی یه جایی بد برونم     میگی     برو کنار من رانندگی کنمبای بایبای بایبای بایبای بایبای بای

 

-  اگه وقتی سوار ماشین میشیم دیر روشن کنم    میگی    استارت نمیزنه

 

- اگر سرعتم کم باشه      میگی      لعنتی سرعت برو خطاخطاخطاخطاخطاخطاخطاخطاخطاخطاخطاخطاخطاخطا

 

یه چند بار ماشین خاموش شده و ما از مردم کمک خواستیم که هلمون بدن. الان وقتی تو خونه رانندگی میکنی و شارژ ماشینت تموم میشه میگی مامان یه هُل میدی این نمیره.

 

خلاصه یه پسر عشق ماشین شدی که نگو.

 

ما هم هستیم در خدمتتون آقااااااااااا.

 

تا ببینیم چهار سالگی، سالِ چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

خدا رو هزاران مرتبه شکر

فقط بخاطر تو کیان

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

کیمیا
28 شهریور 94 9:42
ایشااله یدونه بهترشو میخری گلم