کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 25 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

خاله زهرا،عمو حجت دست شما درد نکنه

1392/5/25 15:33
292 بازدید
اشتراک گذاری

وای خدا خیرتون بده خاله زهرا و عمو حجت.آمانا قاداین آلایدم.دیروز خاله زهرا و عمو حجت لطف کردن رفتن تبریز و برای پسرما 8 تا شیر بیومیل پلاس گیر آوردن. خدایا شکرت.طفلی بچه ام اصلا این شیرا رو دوست نداشت.تا پس فردا شیرات به دستمون میرسه مامانی.

امروز داشتم فکر میکردم تا الان 2 ماه و نیم  شیر تو رو خاله زهرا پیدا کرده  برات. خاله جون انشالله پسرم بزرگ میشه جبران میکنه برات.

بازم ممنون و بوسسسسسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله زهرا
25 مرداد 92 18:17
خاله فدات بشه عشق من دردونه خاله تبریز که هیچ اگه لازم باشه دنیارو واست زیرو رو میکنم خاله امروز اولین باره وبلاگت دید نذاری به حساب کم توجهی دردونه من خاله سفربود دوستت دارم عسل خودم
خاله زهرا
25 مرداد 92 18:20
آمانااااااااااااااااا
مامانی غزل جوون
4 آذر 92 10:51
خوش به حال کیان که خاله داره غزلک من که خاله نداره ولی تا دلت بخواد عمه داره 4 تا عمه خووووووووووووووووووووب!!!!!!!!!!!!!
قویترین مامان دنیا
پاسخ
خدا رو شکر به خاطر این خوب بلند