کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

یه شباهت جالب

1392/5/26 16:12
279 بازدید
اشتراک گذاری

میخوام راجع به چیزی بنویسم که این روزا دارم خیلی در موردش میشنوم.

اولین بار تو خونه بابا رسول اینا نشسته بودیم و داشتیم راجع به اینکه کیان شبیه کیه صحبت میکردیم که خاله زهرا با لپ تابش وارد شد و چندتا عکس از کسرا و کیان کنار هم به ما نشون داد که برا هممون جالب بود. بابا رسول و مامان پریبا که فکر کردن همشون کیانن.(حیف که اون عکسارو الان ندارم)

بعد اومدیم کرمان و مامان فرح و عمو محمد گفتن ما عکس از کیان داریم بیاین ببینین. وقتی رفتیم دیدیم عکسای کسران که واقعا هم شبیه بودن.

 

چند روز پیش هم تو عروسی  ساحل جون دختر خاله اقدس همه میگفتن چقدر این کوچولو شکل کسراست.(خاله اختر،اسما جون،زندایی ها) جالب اینکه خاله اقدس که انگار کلا فراموش کرده بود الان کسرا 3 ساله شده،میگفت کسرا جون خوبی؟وقتی گفتیم خاله این کیانه.گفت:وای خدا این دو تا چقدر شبیهن.

من دو تا عکس از این دو تا کوچولو میذارم،قضاوت با خودتون

 

خدا جفتشون رو حفظ کنه برامون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله زهرا
25 مرداد 92 21:11
خدایاکاری بکن که اینجانب سال بعدیه وبلاگ درست کنم و درکنارش یه دوجین بچه داشته باشم اونوقت عکسشون بذارم و بگم تست هوش شنگول کدومه؟


تو فعلا لطف کن درست رو بخون.دو جین بچه ات رو بذار واسه دو سال بعد
مامان فرح
25 مرداد 92 21:39
الهی من قربون این 2 تا پسر بشم به اندازه دنیا دوستون دارم خدا حافظتون باشه


ما هم خیلی دوستون داریم مامان فرح.خدا شما رو برای ما حفظ کنه و همیشه سایه تون رو سر ما و پدر مادرامون باشه.
عمو محمد
25 مرداد 92 21:43
سلام
کیان جان وبلاگت مبارک دست مامان پریسا درد نکنه


سلام عمو محمد.خوش اومدین به وبلاگ من.صفا آوردین
مامانی کسرا
26 مرداد 92 0:59
اووووووووووووو چقدر خانوادگی....

عزیزم،چه باحال چقدر شبیه

همن!

خدا حفظشون کنه




آره واقعا. دیشب داشتم فکر میکردم که من و مهدی و زهرا هم بیشترین شباهت رو به بچه های عمه و عمومون داریم






مامانی کسرا
26 مرداد 92 0:59
راستی قالب وبلاگش خیلی قشنگه مبارکه


مرسیییییییییییی

مامان ساینا
28 مرداد 92 9:41
آره واقعا شبیهه
مخصوصا لباشون وگردی صورت وابرو...
میگم حالا به کی رفتن؟


نمیدونم والله.به منگوله گوش میرزا