کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

خبر پسر دار شدن ما

1392/5/23 19:03
488 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از بارداری برای کیان من دو بار دیگه بارداری رو تجربه کردم که متاسفانه هر دوشون قبل از سه ماهگی سقط شدن(قلب تشکیل نمیشد).واسه همین خاطر دکتر به ما پیشنهاد داده بود که بهتره آزمایش آمینوسنتز رو انجام بدیم ولی ما انجام ندادیم و به همین خاطر من تا به دنیا اومدنت خیلی خیلی استرس داشتم و همش خدا رو قسم میدادم که نی نی ام سالم باشه. از طرفی یه جور اطمینان خاطر هم ،هم من و هم بابا رضات داشتیم که این سالمه و برامون میمونه.

در یکی از این مسافرتهای هفتگی ام بخاطر عقد دایی مهدی باید از تهران بعد کلاسهام میرفتم ارومیه. تو ارومیه  با مامان پریبا و باب رسول رفتم پیش دکتر همیشگیمون. اون سونوی ان تی رو انجام داد و گفت سالمه ولی بهتره یک سونوی تری داپلر هم انجام بشه. وقتی رفتم واسه سونو همینطور که دکتر داشت سونو میکرد گفت همه چیز سالم و نرماله و اطلاعات رو به منشی اش میگفت که وارد کامپیوتر کنه منم داشته تو رو تو ال سی دی میدیدم کوچولو 

دکتر: سن جنین 16 هفته.............fl:20mm.................ac:98mm...........ضربان قلب:138............وزن جنین:140 گرم.............جنسیت: پسر.

 

اول از شنیدن کلمه سالمه خیییییییییییییییییییلی خوشحال شدم و همینطور خدارو شکر میکردم  ولی از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون وقتی فهمیدم که پسره که دیگه خیلی خیلی خیلی قند تو دلم آب شد چون  هم من و هم بابا رضا خیلی پسر دوست داشتیم و این خبر یعنی برآورده شدن یکی از آرزوها. اینم عکس پسر گلم در 16 هفتگی

 

                            

اینم عکس پسر گلم تو هشت ماهگی که دکتر بخاطر بزرگ بودن کیسه آب مجبور شد دوباره سونو سه بعدی انجام بده

 

 

 

 

 

عشق مادره پسره                     فخر پدره پسره

                                 

                         پسره پسره پسره

                                                                                        

                                                                                        خدایا شکرت.هزار مرتبه شکرت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)