کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 3 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

آماده کردن اتاق کیان

1392/5/23 19:31
798 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی که دیگه به دستور دکتر از رفتن به دانشگاه راحت شدم،تصمیم گرفتیم که اتاق پسرم رو درست کنیم.در اینجا لازمه از خاله نازیلای عزیز(تنها و بهترین دوست من در غربت رفسنجان) یک دنیا تشکر کنم که بسیاری از جذابیت اتاق پسرم به خاطر زحمات خاله نازیلاست. خاله نازیلا اول این تابلوهای قشنگ رو وقتی خبر بارداری ام رو فهمید کادو داد(خودش کشیده)قلب

 

 

بعدم من طرح دوتا گربه ناز نازی از اینترنت پیدا کردم که خاله نازیلا طرحش رو رو دیوار کشید و با هم رنگشون کردیم. شدن این دوتانیشخند

 

 

 

البته کیان گربه آبی رو خیلی دوست داره و وقتی میبیندش خیلی میخنده ولی اصلا به گربه صورتی توجه نمیکنهچشمک. بابا رضا هم این لوسترهارو برا پسرش خرید که کیان از همه ی وسایل اتاقش بیشر همین لوسترهارو دوست داره.

 

لباس و عروسک و تشک و رو تختی و لوازم بهداشتی و.... هر چی که لازم بود رو قبلا از ارومیه خریده بودیم .فقط مونده بود تخت و کمد و بوفه اش که قرار بود خودمون بسازیم و با کلی مشکلات بالاخره تا یک روز قبل از زایمان توسط باباعلی(پدربزرگ پدری کیانم) و بابا رضا ساخته شدن.دستشون درد نکنه .خیلی خیلی قشنگ شدن. اینم تکمیل شده اتاق پسرم                             

این بوفه اش

 

 

اینم تخت و کمدش.

 

 

 

دست مامان پریبا.بابا رسول،بابا علی،خاله نازیلا درد نکنه که به ما در درست کردن اتاق کیان کمک کردن.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)