کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

کودکم،روزت مبارک

1392/7/16 19:12
1,744 بازدید
اشتراک گذاری

 

کودکی غنچه ای از رود صداقت به صفای آب است
کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است
کودکی سلسله ی اشک به دنبال سرشت است
کودکی لاله ی سرخ است به باغ امید

 

 

آی مــــردم! روزِ ناز کودک است
روز سرمســـــتی و ساز کودک است
کودک است آییــــنه ی دل را صفا
کودک است محصـــولی از عشق ووفا

روز کودک مبارک

 

خداوند مهربان را هزاران بار شاکرم که لطف بودنت را به ما ارزانی داشت تا ما هم بتوانیم در این روز ،کودکی داشته باشیم و روزش را جشن بگیریم. روزت مبارک کودکم.نازنین مادر روزت مبارک.

 

اینم کادوهای روز کودک کیان: خاله زهرا یه کمپرسور.....بابا رسول یه ماشیم موزیکال پلیس....مامان پریبا یه گیتار موزیکال که کیان کوچولو یکم از صداش میترسه.

 

 

امروز خیلی به وجود پسرم افتخار کردم.خدایا شکرت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مهسا
16 مهر 92 19:50
سلام کیان کوچولو
روزت مبارک عزیز دلم.
از عکسای جدیدت معلومه که حالت خوب شده. خدا رو شکر.
مامان پریسا، نمی دونم چرا این علامتخیلی دوست دارم.


سلام مهسایی. آره خدا رو شکر بهتر شده. وای مهسا منم خیلی اینو دوست دارم. دلم میخواد بچه رو بخورم
مثل هیچکس
16 مهر 92 23:41
سلام مامان کیان جون میدونم وقت سرخاروندن ندارید بچه کوچیک ودرس ودانشگاه وغم دوری از همسرتون ولی بعضی وقتا رو هم باید به خودتون اختصاص بدید که من نی نی گپ را پیشنهاد میکنم واقعا سر گرمی خوبی ومیتونید از اینجا با همه حتا خارج از کشور چت کنید .که اومدم براتون توضیح بدم چطور وصل بشید . اول برید همون قسمت که مدیریت وبلاگ هست بالای همون پرسش وپاسخ وارتباطات که روی ارتباطات کلیک کنید باز که شد نی نی تلگراف و اخرین نظرات وتایید شدن وزیر همه نی نی گپ که باز روی نی نی گپ کلیک کنید این دفعه سمت چپ لیست دوستان لیست سیاه وتنظیمات ونی نی انلاین هست که باز کلیک روی نی نی انلاین مارا پیدا کنید وروی درخواست دوستی کلیک درخواست برای طرف ارسال میشه که باید گزینه قبول را بزنه وشروع چت که بعد میام توضیح میدم امیدوارم تا اینجا را بتونید به راحتی انجام بدید موفق باشید اگه مشکلی بود هدر خدمتم .منم هر روز از ساعت 7 تا 2 هستم بیشتر شبها از 11 به بعد اینجام.موفق باشید .


سلام.مرسی از راهنماییتون. الان ساعت 12 شبه. اومدم نبودید. راهنماییتون خیلی خوب و کامل بود. یاد گرفتم. انشالله اگر صبح خونه بودم میام بهتون سر میزنم.ببخشید اگر خیلی نمیتونم بیام. کارای پایان نامم شروع شده. استادام کلی کار ریختن رو سرم.
مثل هیچکس
17 مهر 92 0:02
با اسم mohamad27منتظزتون هستم .
مثل هیچکس
17 مهر 92 9:12
نی نی گپ منتظرتونم ...بیاید دیگه


الان ساعت 13:45. اومدم.نبودید.
مامانی کسرا
17 مهر 92 17:27
کیان جونم روزت مبارک عمه انشالله کودکیت پر باشه از سلامتی و شادی عزیزم
اینم هدیه من
ببخشید الان فقط همینُ داشتم عمه جووونم


وای عمه جون مرسی. خیلی خوب بود.
مامان فرح
17 مهر 92 19:18
کیان نازنینم روزت مبارک انشاالله مشکلات درس مامان تمام شود وسال بعد تو و پدر مادرت کنار هم باشید واز زندگی توام با عشقتان لذت ببرید گرچه من معتقد هستم سختی ها گذرا هستن یقینا در پس هر زمستانی بهاریست


سلام مامان فرح. خوش اومدید. خدا رو شکر مشکل اینترنت حل شد؟چشم به راهتون بودیم. دوستتون داریم.
باباعلی
18 مهر 92 0:58
کیان عزیزم روزجهانی کودک بر تو کودک نجیب ومهربانم مبارک باد. امیدوارم سلامت وشادباشی وهرچه زودتردوران دوری وفراق به پایان برسدوچشمم به دیدار توروشن شود انشاالله.مامانی بابارسول ومامان بزرگ راسلام برسان.

وای خدای من؛بابا علی اومدن ؛سلام بابا جون؛چقدر خوشحال شدیم؛خیلی لطف کردین بابایی؛ما هم دلتنگ شماییم؛همیشه محتاج دعای خیر شما هستیم؛دوستتون داریم