کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 24 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

ساز مخالف دنیا

1392/7/30 20:38
338 بازدید
اشتراک گذاری

آموخته ام که خداعشق است

وعشق تنهاخداست

آموخته ام که وقتی ناامیدمی شوم

خدا با تمام عظمتش

 عاشقانه انتظارمی کشد دوباره به رحمت او امیدوارشوم

آموخته ام اگرتاکنون به آنچه خواستم نرسیدم

خدابرایم بهترش رادرنظرگرفته

آموخته ام که زندگی دشواراست

ولی من ازاوسخت ترم...

 

حیف که به خودم قول دادم تو وبلاگ بچه مطلب رمز دار ننویسم وگرنه امروز جاش بود یه بیست صفحه ناله و فغان بنویسم و چهار تا قفل بزنم روش و بذارم تو وبلاگ.

وبلاگ تو جای خاطرات توا کیان. جای کارای شیرین و قشنگ تو. جای اینه که بنویسم کیان خندید. کیان غذا خورد. کیان داره بزرگ میشه....

 

 

تو خوبی پسرم. تو میخندی ، تو خوشحالی ، پس دیگه بقیه چیزا چه اهمیتی دارن. مهم تویی.همین

 

خدایا

دستم به آسمانت نمی رسد

تو که دستت به زمین می رسد بلندم کن.

 خدایااااااااااااا دل شکستهدل شکستهدل شکستهدل شکسته

دل شکستهدل شکستهدل شکستهدل شکسته

دل شکستهدل شکستهدل شکستهدل شکسته

دل شکستهدل شکستهدل شکستهدل شکسته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهسا
29 مهر 92 23:43
پریسا جون، دلم انقدر خون هست که دقت کردی که!!! هی می یاییم وبلاگ هم دیگه، نظر می دیم،بلکه آروم شیم...این دنیای مجازی خیلی خوبه، از دنیای واقعی خسته شدم. کیان کوچولو، نمی دونم این ها رو کی می خونی!!!اما بدون مادرت خیلی سختی کشیده و تمام اینها به خاطر این هست که شما خوشبخت باشی، راحت زندگی کنی. به امید آینده بهتر...
طراحان قالب وب نگر
30 مهر 92 12:07
سلام
لطفا دور و بر ساعت 8 یا 7 بیاید به وبلاگ وب نگر و در امکانات جانبی وبلاگ روی پشتیبانی کلیک کنید و با من چت کنید .


باشه حتما
مثل هیچکس
30 مهر 92 17:15
مادر خانمی عزیز،تمام خوبیها رو براتون ارزو میکنم نه خوشی ها رو.چون خوشی اونه که تو میخوای و خوبی اونی که خدا میخواد .لبتون خندون ودلتون شاد . کم پیدا شدید،بازم بیاید پیش ما خوشحال میشیم .


مرسی خانم؛شما لطف دارید؛حتما میام