کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 23 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

نظر ازبابا رضا اومده

1392/8/19 16:27
252 بازدید
اشتراک گذاری

چیه خببببببببب؟ حق دارم وقتی 1800 کیلومتر از شوهرم دورم و دلم براش یه ذره شده، هر نظری که ازش میاد رو بکنم تو بوق و همه جا جار بزنم.

 

نظر اول:

 

اینو اختصاصی همکلاسمی قدیم و همراه حال واینده مینویسم


دوستت دارمو تو میدانی
زندگی بی تو همان ویرانی

زندگی بی تو سرابی ساکت
عشق من شعر مرا میخانی

شعر من حرف دلم بود به تو
تو که حال دل من میدانی

حال دل بسته به ان چشمانت
پس بخوان نغمه ای بی پایانی

اینو واسه خوده خوده خودت گفتم گلم دوست دارم

 

نظر دوم:

 

آخی فدات بشم بابایی ،گلم قربونت برم الهی، دورت بگردم چقدر دلم واست تنگ شده .خیلی مواظب خودت باش.

مامان پریسا سلام من که میدونی تورو یجور دیگه دوست دارم الاهی فدات شم دلم واسه توهم خیلی تنگه در هر صورت دوستون دارم و بوس بوس بوس راستی عکسای تو وبلاگو دیدم خیلی عالی بود

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ندا
19 آبان 92 19:07
شمردن کالری رمز موفقیتم بوده همراه با زدن دوچرخه ثابت



مرسی ندا جون. امتحان میکنم.
مهسا
19 آبان 92 20:33
سلام من اومدم. نازی ایشالا همیشه عشقتون پایدار و خوشبخت و سالم باشید. ایشالا نعمتهاتون بیشتر از این شه. ایشالا این دوری زود تموم شه...(و البته دوری خودمون هم تموم شه..)
ایشالا خدا همه همکلاسیهای عاشق رو حفظ کنه


آمییییییییییییییییییییییییییییییییین
مهسا
19 آبان 92 23:59
راستی عزیزم یه کتابی دارم می خونم خیلی خوبه. خواستی بخون. از لیست دوستان من (روزگار سبز من)یه کتاب گذاشته. دانلود کن.
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلام. مرسی. حتما میرم میخونمش.
فریده
20 آبان 92 7:47
چقدر زیبا نوشته . امیدوارم همیشه عشقتون شعله ور باشه. من هم آرزو می کنم که هر چه زودتر دیدارهاتون تازه بشه.
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی گلم. ممنونم از دعاهای خیرت