کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 29 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

عاشورا هم گذشت

1392/8/23 22:27
273 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااام

محرم امسال هم تموم شد. امروزم مثل دیروز من خیلی حالی نداشتم و به همین دلیل تمام روزم رو تو اتاق خودم به سر کردم.خنثی.خنثی.خنثی.خنثی.خنثی.خنثی.خنثی.خنثی.خنثی ولی بر عکس من کیان کلا وقتش پر بود.

وای اول از دیشب بگم که ساعت 4 نصفه شب بیدار شد و  بنا رو بر این گذاشته بود که دیگه صبح شده و همه رو بیدار کنه.آخه عادت هر روزش اینه که وقتی بیدار شد اونقدر بابا  بابا میکنه تا همه چراغا روشن شن. بعد خیالش راحت میشه و میخنده.

دیشبم ساعت 4 شروع کرد به بابابابا. منم خســــــــــــتــــــــــــــــــــــــــــهمنتظرمنتظرمنتظرمنتظرمنتظر

گفتم بابا خبری نیست.باید بخوابی. همه روشهای خوابوندن بچه رو امتحان کردم و در نهایت ساعت 5:30 صبح تو بغلم ،سرپا ، خواب رفت.

یکی از روستاهای اطراف ارومیه مراسم عزاداریه معروفی تو محرم داره. پارسال مامان پریبا رفته بودن تو اون مراسم و نذر کرده بودن کیان سالم به دنیا بیاد تا اونا بیان و یه پولی به گهواره علی اصغر بندازن. صبحی پسر ما بلوز امام حسینیشو پوشید،هد بند "یا علی اصغر"شم زد و رفت تا نذرشو ادا کنه.

مامانم میگه تو بغل بابا رسول رفته و تو دسته وایستادن بعد هم با یه دقت خاصی خودش پول رو انداخته تو گهواره.

 

خدایا شکرت.ممنونم از نعمتی که نصیبم کردی.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مهسا
23 آبان 92 18:06
خدا قبول کنه. نازی عکسش خیلی نازهایشالا که به زودی کنار هم می شید. عزیزم خدا رو شکر که نذرتون ادا کردید.
مامانی غزل جون
23 آبان 92 18:58
عاشورا هم چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قویترین مامان دنیا
پاسخ
این مطلب رو آخر شب باید میذاشتم. کیان دست زد رفت بالا.آخر شب میزارمش گلم
المیرا
23 آبان 92 20:05
نذرتون قبول ایشالا.لباس سبز خیلی ی ی ی ی ی به کیان میاد. تا چشش نزدیم برم اسپند دود کنم براش
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی عزیزم.شما خیلی محبت داری.
فریده
25 آبان 92 9:22
خدا خودش همه بچه ها رو حفظ کنه . مخصوصا کیان جان
قویترین مامان دنیا
پاسخ
آمین. ممنون از لطفت عزیزم
ماماني كسرا
25 آبان 92 12:47
عزيزم سالم باشي كيان جون
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ممنونم. خدا کسرا جونمونم حفظ کنه انشالله.
لیدای ردیف اول
25 آبان 92 13:35
همچین نوشتی کیان با دقت خاصی پول انداخته که کنجکاو شدم دقت خاص این ووروجک ببینم.پریساجون 1 بار بگو با اون دقتش 1 پولیم به خاله لیداش بده تا من ببینم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
عزیززززززززززززززززززززززم.ما چون پول کم داریم با دقت خاصی خرجشون میکنیم. مثل شما با روی گشاده و لبان خندون پول خرج نمیکنیم.
لیدای ردیف اول
25 آبان 92 19:10
روی من که جیبمم خالی هم باشه همش میخنده.اینم از فواید بیخیالیه دیگه.اره بابا از بس پول دارم که یادت باشه تو ارومیه همش دنبال جاهای حراجی میگشتم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
آره یاد رژای ارزون به خیر. موفته یه گوزل اولوردوخ.(ترکی بخون)