کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

این لباسها رو مامان پریبا و حاجی رسول بابا تو مکه متبرک کردن

1392/5/24 19:24
372 بازدید
اشتراک گذاری

دو سال پیش که من اولین بارداریم رو تجربه میکردم ،مامانم و بابام رفتن مکه و این لباس رو برای نوه شون متبرک کردن.متاسفانه بنا به مصلحت خدا قسمت نشد و من دو بار سقط رو تجربه کردم و این لباسا موندن گوشه کمد. چند روز پیش که در کمد کیان رو باز کردم چشمم به این لباسا افتاد و حدس زدم که باید اندازه اش باشن. پوشوندیم تنش دیدیم بعله پسرمون اسپایدرمنی شد واسه خودش.ماشالات باشه مادر.

 

 

عاشق این عکسشم که عین یه موش شده.پسرم هنوز بلد نیست بشینه خدااااااااااااااا

 

 

دیگه هیچکس جرات نداره به خونه ما چپ نیگا کنه،ما یه اسپایدر من داریم تو خونه

خدایا شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه سودابه
25 مرداد 92 11:54
باباش میشوندش بهش میگه فکر کن رفتیم خواستگاری برات
مامانی کسرا
25 مرداد 92 19:59
پریسا جونم زیر نظرم جواب بده عزیزم


فکر کنم درست شد.