کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

کیان ، مهمون خاله زهرا

1392/7/11 23:02
371 بازدید
اشتراک گذاری

سلام حتما شنیدید که میگن خاله نصفه مامانه؟

در مورد کیان و خاله اش این مقدار  از نصف گذشته و خاله زهرا کم کم داره جای مامانی رو میگیره.

خاله زهرا یه طور عجیب و بی حد و اندازه ای این فسقلی ما رو دوست داره و از اونجا هم که دل به دل راه داره، کیانم خدا رو شکر خیلی خیلی خیلی خاله اش رو دوست داره. کسایی که کیان منو از نزدیک دیدن ماجرای شیر خوردن کیان ما رو میدونن.خاله زهرا از معدود کسائیه که میتونه به کیان شیر بده و کیان از دستش شیر میخوره. خاله اش باهاش بازی میکنه. مثل من براش شعر با صدای بچگونه میخونه. ناخنهای کیان رو کوتاه میکنه و.............

خلاصه کلی ما رو شرمنده میکنه.قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

دوستت دارم زهراییییییییییییییییی

دیشب مهمون خاله زهرا بودیم کلی عکس خوشگل از پسملی من گرفت . انقدر عکساش رو دوست دارم که دلم میخواد همشون رو اینجا بذارم. چندتاش رو گلچین میکنم. مرسی خاله جون خیلی خوش گذشت.

 

آمانا ، abiem دوستتون داریم.هوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی کسرا
12 مهر 92 21:34
عزیزم خدا رو شکر که بهتون خوش گذشته واقعا عکساش قشنگ شدن همیشه به مهمونی عمه جونی
مریم
14 مهر 92 17:29
عززززززززیزم. خاله ها همیشه مهربونن و دوست داشتنی