کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

حرفای پدر و پسری

1392/7/11 22:52
279 بازدید
اشتراک گذاری

امروز داشتیم خونه خاله زهرا فیلم عروسی ما رو تماشا میکردیم ،یکهو سی دی قفل کرد و روی تصویر بابا رضا وایستاد. کیان بغل من روبروی تلوزیون نشسته بود و تصویر باباش رو بزرگ روی ال سی دی دید. یه هو کیان شروع کرد به صدا در آوردن و هی دست و پا میزد و دستش رو به سمت تلوزیون دراز کرد. امروز بیقراری کیان برای پدرش رو با تمام وجود حس کردم. چقدر این صحنه منو ناراحت کرد.........

بابا رضا برای کیان اس ام اس های مخصوص میفرسته. تصمیم گرفتم اس ام اس های بابایی رو تو وبلاگت برات بنویسم.

اولین اس ام اس به مناسبن شش ماهگیت بود

این اس ام اس حرفای پدر به پسر است لطفا به دستشان برسانید. سلام بابایی. سلام گلم. شش ماهگیت مبارک عزیز دلم. بزرگ شدی پسرم. گفتم بهت تبریک بگم. اینم کیکت(یه کیک با خط و علامت های اس ام اسی درست کرده بود باباییت) ببخشید که خیلی کیکت خوشکل نیست. دوست دارم بابایی. چون سرما خوردم نمیبوسمت گلم. مواظب مامانیم باش. دوست دارم.

اس ام اس دوم  رو دیروز وقتی فهمید سرما خوردی برات فرستاد گلم

این اس ام اس جهت کیان کارآموز ارسال گشته است لطفا به دستشان برسانید.سلام بابایی،سلام پسرم،سلام گلم،عمرم،جونم و تمام زندگیه من. چطوری بابا؟ شنیدم که مریض شدی تو غربت و یه کم حال نداری،الهی بابات فدات شه. دردت تو جونم. دورت بگردم. ناراحت نباش،زود خوب میشی گلم.من که راهم دوره ازت و نمیتونم بیام عیادت،گفتم این اس ام اس رو برات بفرستم. بابایی مرد باش. میدونم که سخته ،اما آینده روشنه گلم. فقط اینو بدون که یکی هست، هر چقدر دور اما واست میمیره. دوست دارم. بوس

 

 

آخییییییییییییییییییییییییییییییییییی

عاشقتیم بابا رضا. دوست داریم. خدا تو رو برا ما نگه داره. برای دیدنت لحظه شماری میکنیم.

دلتنگتم رضا.بیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

lمهسا
12 مهر 92 0:25
سلام عزیزم
آقا کیان
خدا پدر و مادر و این خانواده مهربونو واست حفظ کنه. ایشالا سایشون همیشه بالا سرت باشه


سلام مهسایییییی؛خوش اومدی؛چقدر خوشحال شدم؛ماهم وبلاگت رو دیدیم؛انشالله سر فرصت میام همه رو میخونم و نظر مینویسم برات
‏[بوس‏]‏
مامانی کسرا
12 مهر 92 21:31
آخی چقدر اس ام اسای قشنگی بابایی واست میفرسته کیان جون
مواظب خودت و مامانی باش عمه جونم


ممنونم عزیزم
الناز
17 مهر 92 13:45
افرین به این بابایی گل....خدا سایه شو رو سرتون نگه داره الهی آمین


سلام الناز جون. خوش اومدی گلم