کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

نظرات (17)

مامانی کسرا
22 اسفند 92 23:57
عزیزم ماشالله ش باشه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی عمه جوووووووووووووون. بزرگ شدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مثل هیچکس
23 اسفند 92 11:38
سلاااااام حال شما ؟خوبین ؟ خدا رو شکر از عکسهای کیان جون معلومه اوضاعش رو به راهه ،ولی حیف شد عکسهاش کیفیت زیادی ندارن
قویترین مامان دنیا
پاسخ
دوربین خوب نداریمممممممممممممممممممممممممممممم
فریده
24 اسفند 92 8:12
وای که چقدر دلم براش تنگ شده بود
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ما هم خیلی دلمون برای شما و پرهامی تنگ شده. الان میایم پیشتون
مریم مامان پارسا
24 اسفند 92 12:18
سلاااااااااااااااااااام پیشاپیش بهار مبارک اوووووووووووووووو چقدر عکس و مطلب تازه خیلی عقب موندم از کجا شروع کنم اول که خیییییییلییییییییییییییی از خبر سلامتی کیان عزیز خوشحال شدم بعدم ماشالله پسرم بیشتر از اینا شیطنت کن باشهههه بعدم تولد بابا رضا مبارک بعدم بووووووس بوووووووووووووس برای کیان و مامان کیان عزیزم ان شالله ایام به کام باشه همیشه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلاااااااااام مریم نازم. ممنون از دعای خیرت
مهسا
24 اسفند 92 13:12
وای ی ی ی چقدر دلم می خواد گازش بگیرم...
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ما هم دلمون میخواد تو رو بووووووووووووووس کنیم
ماماني كسرا
25 اسفند 92 10:12
پيشاپيش سال نوتون مبارك سالي سرشار از سلامتي، عشق، موفقيت و دلخوشي زيااااااد واستون ارزو ميكنم كيان از طرف من ببوسيد لحظه سال تحويل التماس دعاااااااا
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی عمه جونی . ممنون از دعای خیرت
سحر مامان یسنا
25 اسفند 92 16:27
اییییییییی خدا این اقا کیان چقدر نازه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلاااااام به وبلاگ پسر ما کیان خوش اومدین. ممنون از لطفتون عزیزم
مامان مینا
25 اسفند 92 20:19
کیان جون خاله دلمون برات تنگ شدهماشالا ایشالا همیشه سلامت و سر زنده باشه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلااااااااام مینا جونی. ما هم دلمون برا شما تنگ شده بود. الان میایم پیشتون.
نعیمه
27 اسفند 92 1:39
ماشالااااااا....هزار ماشالااااااا هم بزرگ شده گل پسر هم خ نااااااااز شده ه ه ه ه....خدا حفظش کنه پریسا جون.
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلااااااااااااام نعیمه بالام. خوش اومدی. مرسی عزیزم از لطفی که به پسر ما داری عزیزممممممممممممم
سحر مامان یسنا
27 اسفند 92 13:11
باز هفت سین سرور ماهی و تنگ بلور سکه و سبزه و آب نرگس و جام شراب باز هم شادی عید آرزوهای سپید باز لیلای بهار باز مجنونی بید باز هم رنگین کمان باز باران بهار باز گل مست غرور باز بلبل نغمه خوان باز رقص دود عود باز اسفند و گلاب باز آن سودای ناب کور باد چشم حسود باز تکرار دعا یا مقلب القلوب یا مدبر النهار حال ما گردان تو خوب راه ما گردان تو راست باز نوروز سعید باز هم سال جدید باز هم لاله عشق خنده و بیم و امید عید شما مبارک
قویترین مامان دنیا
پاسخ
واااااااااااااای مرسی چه شعر زیبایی.
مامان آروین-مریم
27 اسفند 92 14:56
آتش روشن کردم و عهد کردم تا خاموش شدنش دعایت کنم میدانم به آنچه میخواهی میرسی ، چرا که من هر بار یک هیزم اضافه میکنم ! چهارشنبه سوریت مبارک
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلااااااااااااام مریم جووووووووووووون. مرسی که به یادمون بودین.
مثل هیچکس
28 اسفند 92 11:33
ای بابا پس کجایی مامان پریسا ؟؟؟؟؟؟؟ما هر روز میام ببینیم عکس تولد کیان جون رو گذاشتین یا نه نمیخواین برای اولین عید کیان جون پست جدید بزارین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ما برگشتیمممممممممممممممممممم
مثل هیچکس
28 اسفند 92 11:33
سال در پایان است . من ز تقویم دلت با خبرم . همه ماهش مهر است همه روزش احساس . زنده باشی ای دوست شادیت افزون باد . سال نو پیشاپیش مبارک .
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ممنونم عزیززززززززززززززززززززمممممممممممم
مثل هیچکس
28 اسفند 92 11:43
وااااااااااای چقدر بی دقتم من ...همش فکر می کردم تولد کیان جون اسفنده
قویترین مامان دنیا
پاسخ
شما خیلی به ما لطف دارین که اینقدر به یادمونید.ممنونم از حضور همیشگیتون
tYOHDowi2l0wMkGtN7Pv-kd0dQ7CZWbScyvBDe-0XfqvuKAIhAJJKdMkHjaW5PW6
28 اسفند 92 17:06
چه ناز پسری , خدا حفظش کنه عزیزم به ما هم سر بزن , خوشحال میشیم.
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلاااااااام. به وبلاگ پسر ما کیان خوش اومدین.
مامان ایمان جون
28 اسفند 92 17:07
ببخشید آدرس یادم رفت من همون قبلی هستم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
چشم حتما میرسم خدمتتون
مامانی غزل جوون
29 اسفند 92 14:20
قربون گل پسرییییییییییییییییییی