کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

شرکت نانو تجهیزات کاد

1393/12/19 22:40
676 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداوند بزرگی که داشتن او جبران تمام نداشته هایم است.می ستایمش چون لایق ستایش است.

 

سلام و صد تا سلام به روی ماه دوستای خوبم

سلام به همسرم و سلام به قشنگترین نشونه خدا در زندگیم، پسرم کیان

دوست دارم مخاطب این مطلبم پسرم باشه

پس از اول شروع میکنم:

پسرم کیان ، سلام

الان که دارم این مطلب رو برات مینویسم دو ماه از سی سالگی من سپری شده و تو در آستانه دو سالگی هستی.

اعتراف میکنم که تو این دو سال نتونستم مادر خیلی خوبی برات باشم پسرم.

من و پدرت خیلی سختی و زحمت کشیدیم و به ناچار تو هم همراه ما در این سختی ها سهیم بودی.

ما میتونستیم مثل 99 درصد آدمای دوره زمونه خودمون، یه زندگی روتین و بی دردسر رو انتخاب کنیم. که در اینصورت مطمئنا آینده تو بی دردسر نمیشد.

 

وقتی وارد مقطع دکترا شدم با دستگاهی به نام CVD آشنا شدم که تو همه دستگاههای موجود آزمایشگاهی بهترین کارایی رو داشت. این دستگاه فقط تو دانشگاه علوم تحقیقات بود و استفاده از اون مختص بچه هایی میشد که بتونن تمام وقت تهران بمونن.

ولی من با تو که اون موقعها اندازه یه نخود بودی نمیتوونستم تهران بمونم.

اومدم ارومیه. به لطف خدا کارای پایان نامه ام طوری درست شد که بتونم با خانم دکتر کنگرلو کار کنم.

خانم دکتر شدن استاد راهنماب من و یک دنیا اعتماد بنفس و انرژی رو به من منتقل کردن.

یه روز بهشون گفتم که استاد من طرح دستگاه CVD رو خوندم و بلدم   CVD درست کنم.

ایشون بهم گفتن خیلیم عالیه . تو شروع کن منم پشتت هستم.

اولش قرار بود با چند نفر متفاوت که همگی آقا بودن کار رو انجام بدم. ولی همه اونا در همون مرحله مذاکرات اولیه حذف شدن.

تنهایی شروع کردم. اولای کار فقط نقاشی دستگاه رو میکشیدم تا بفهمم هر کجاش چه طوریه.

به کلی صنعت کار احتیاج داشتم. برقکار، فلز کار، تراشکار، جوشکار و.....

ارومیه اصلا شهر صنعتی ای نیست. و من برای پیدا کردن هر کدوم از آدمایی که نیاز داشتم روزهای متوالی، پای پیاده، یا نهایتا با آژانس، همه سوراخ سمبه های شهر رو گشتم.

وقتی برای بار اول وارد یک بخش مثلا تراشکاری میشدم، همه مغازه دار های اون راستا میومدن بیرون و با تعجب نگام میکردن.

من اعتنایی نمیکردم و دونه دونه به مغازه های تک تکشون میرفتمو برای همشون کارمو توضیح میدادم.

یه وقتایی از سر کنجکاوی چند تاشون همزمان میومدن و به حرفام گوش میدادن و این کار منو راحت میکرد.

 

مهمترین کسایی که تو این مدت کمکم کردن، عمو حجت و بابا رسول بودن.

 متاسفانه تو هیچ کدوم از مراحل کار جور نشد که بابا رضات کنارم باشه.

 

 

..

در اواسط کار که بودم با خانم دکتر تصمیم گرفتیم که یک شرکت ثبت کنیم وو چون کارهای شرکت ما در راستای تولید کالاهای علمی بود قابلیت اینو داشتیم که شرکت دانش بنیان ثبت کنیم.

 

کیانِ کوچولویِ من، دستگاه CVD ساخته شد و شد این

 

 

 

شرکت ما تحت عنوان شرکت نانو تجهیزات کاد دیروز 18 اسفند 1393 افتتاح شد پسرم.

 

 

 

مراسم افتتاحیه خیلی خوب بود. روسای دانشگاه، معاون پژوهش کل از تهران، معاون استاندار،شورای شهر و خیلی از آدمای مهم دعوت بودن.

 

 

 

ماهها منتظر بریده شدن این روبان بودیم کیان

 

 

بالاخره افتتاح شد

 

 

شرکت ما طبقه سومه. مسولین که از طبقه دو به سه میومدن ،منو خانم دکتر پر از هیجان و استرس بودیم. همه وجودم پر از التماس خدا بود که خدابا آبرمو حفظ کن.

 

و هزاران بار ممنونم از خدای مهربونم که چیزی فراتر از تصورات من اتفاق افتاد.

مسئولین وقتی به شرکت ما رسیدن، من بعد از خوش آمد گویی گفتم که ما تنها خانومهای حاضر در مرکز رشد هستیم و تونستیم این دستگاه رو با کمترین امکانات و هزینه بسازیم. دیدن تعجب آقایون منو غرق در خوشبختی میکرد.

 

 

 

تو جمع مدعوین یکسری سرمایه گذار شهرکهای صنعتی هم اومده بودن که همشون برای بستن قراداد با ما و راه اندازی خط تولید این دستگاه مشتاق بودن.

اینم مصاحبه اختصاصی صدا و سیما با سازندگان دستگاه

 

 

دکتر واشقانی فراهانی،معاون کل پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، موقع سوار شدن به هواپیما و رفتن از ارومیه به رییس دانشگاهمون دستور دادن که حتمکا در اولین فرصت ما دستگاهمون رو به تهران ببریم.

 

کیان کوچولو منو ببخش مامان اگر این مدت بهت کم رسیدم. اگر مامان خوبی نبودم. اگر امروزت رو فدای آینده کردم.

امیدوارم وقتی بزرگ شدی با خوندن این خاطره غرق غرور و شادی بشی. تنها آرزوم همینه کیان.

حالا از این به بعد ماییم و خدا و شرکت نانو تجهیزات کاد که انشالله با تلاش و همت ما رشد میکنه و به بار میشینه.

اینم یه عکس سفارشی از هیات مدیره شرکت کاد

 

 

خدایا کمکمون کن

تنهامون نذار

شر بدخواهان و تنگ نظران رو از سر ما و کار ما و شرکت ما کم کن

خدابا ازما حرکت

ار تو برکت

انشالله

 

 

خدابا به دلِ کیان کمکم کن

پسر نازم به خدا میسپارمت

 

دوستای عزیزم این اولین خبر خوبم بود

دومین خبر خوبم تا چند روز دیگه انشالله

 

دوستتون دارم هزاااااااااااااااااااار تا

 

 

پسندها (3)

نظرات (17)

فریده
20 اسفند 93 8:36
آفرین ، آفرین ، آفرین باور کن اینقدر غرق شادی هستم که می خوام از خوشحالی گریه کنم ، آفرین دوست من ، آفرین پریسای پر تلاش ، آفرین مامان کیان ، آفرین . واقعاً خسته نباشی ، باور کن انگار یه بار سنگین از روی دوش من هم برداشته شد. مطمئنم که این تنها یه گوشه کوچیک از استعدادهای تو هست ، از این به بعد تنها شادی و خوشبختی هست که به سراغ تون می آید . تو فقط به جلو برو و افراد تنگ نظر رو بسپار به خدا
قویترین مامان دنیا
پاسخ
وااااااااااااای فریده جونم ممنونم ممنونم فریده که همیشه کنارمی چه درر روزهای سخت چه خوشیا انشالله از این به بعد فقط خیر و خوشی برای هممون اتفاق بیفته انشالله
سایت تفریحی مگ پا
22 اسفند 93 11:29
____*##########* __*############## __################ _##################_________*####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_###############* ____#################################* ______############################### _______############################# ________=########################## __________######################## ___________*##################### ____________*################## _____________*############### _______________############# ________________########## ________________=#######* _________________###### __________________#### __________________### ___________________# اگه دوست داشتی منو بلینک عنوان: سایت تفریحی مَگ پا آدرس: http://magpa.ir منتظرتم.ممنونت میشم
دختربهاری
22 اسفند 93 17:01
----//---------██████ \\--\/--//-----██████ -\\-▌-//--██████████ --\\▌//----(▓)-----------(▓) ---\▌/----(▓)---◒►◒-----(▓) ----▌------(▓)---- = ----(▓) ----▌----------(▓)----(▓) ----▌-----(▓)----- ✺ -----(▓) ----▌--(▓)-------- ✺ --------(▓) ----▌-(▓)--------- ✺ ---------(▓) ----▌-(▓)--------- ✺ ---------(▓) ----▌--(▓)-------- ✺ --------(▓) ------------(▓)(▓)(▓)(▓)(▓) دوست خوبم سلام وب زیبایی دارید خوشحال میشم به منم سربزنید اگه با تبادل لینک هم موافق بودین حتما خبرم کنید منتظرتونم
عشق یعنی
23 اسفند 93 12:18
پریسسسسسسسسسسسسسا جووووووووووووووووونم اول بپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر تو بغلم کلیییییییییییییییییییییی ماچت کنم آفرین هر چی بهت بگم کم گفتم عزیزم واقعا مایه افتخاری با خوندن هر خط ات از خوشحالی و شوق اشک ریختم خوش به حال کیان خوش به حال اقا رضا خوش به حال پدر و مادرت و خوش به حال من که با تو اشنا شدم یعنی هر چی تحسین ات کنم کمه واقعا بهت تبریک می گم واقعا لیاقت ات بیشتر از این هاست
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ووای خدای من تو چقدر خوبی عروس خانوم چقدر ماهی چقدر به من محبت داری خدا رو شکر که پسرم مادرزنی مثل شما داره بوووووووووووووووووووووووس
مامان فاطمه
23 اسفند 93 18:50
آفرین پریسا جان.فقط می تونم بهت بگم خسته نباشی .موفق باشی.باز هم آفرین و هزاران آفرین.
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی فرزانه جونم ممنونم از لطفت عزیزم فاطمه نازنینمو ببوس از طرف من
گل یاس(محدثه)
24 اسفند 93 10:57
سلام دوست عزیزم خانم دکتر موفق با خوندن مطلبت خیلی خوشحال شدم تبریک می گم کیان جون به وجود همچین مادری افتخار می کنه موفق باشی خانمی سال نو پیشاپیش مبارک
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از لطفت نظر لطفته عزیزم
پریسا
24 اسفند 93 11:02
خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه ان شا الله به ما هم سر بزنید
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلام به وبلاگ پسر ما کیان خیلی خوش اومدین
مامان مرساناومثل هیچکس
24 اسفند 93 13:22
خداروصد هزار بار شکر بهتون تبریک میگم که بالاخره تلاشتون به بار نشست وبه نتیجه دلخواهتون رسیدین ،از داشتن چنین دوستی با این همه پشتکار خوشحالم ،مطمئنا کیان جون خیلی بهتون افتخار میکنه . دست مامان پریباوبابا رسول هم درد نکنه که اگه از جانب کیان جون ومراقبتهاشون خیالتون راحت نبود شاید الان این همه پیشرفت نمیکردید .
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلام یار قدیمی ما ممنونم از لطفتون خیلی خدا فرشته های نازنینتونو براتون حفظ کنه واقعا مامانم و بابام خیلی کمک حالم بودن
مامان زهره
26 اسفند 93 9:45
سلام خیلی خوشحال از آشنایی باشما من از خانمهای موفق خوشم میاد امیدوارم پیشرفت های بعدی شما رو ببینیم به کیان جون هم تبریک میگم در ضمن عیدتون مبارک امیدوارم سال بسیار خوبی رو براتون آرزومندم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلام به وبلاگ پسر ما کیان خیلی خوش اومدین ممنونم از نظر لطفتون
عشق یعنی
28 اسفند 93 17:27
وای که من ه قدر با دیدن این لبخند رو صورت ات جون می گیرم این شاله همیشه همین طور خندان و پر انرژی باشی سال خوبی و برات ارزو دارم این شاله موفقیت های بزرگ تری داشته باشی عزیزم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی گلم ممنونم از محبتتچقدر از دیدن پیامات انرژی میگیرم دوستت دام هوااااااااااااااااارتا
مامانی غزل جون
2 فروردین 94 14:01
درشکفتن جشن نوروز برایت در همه ی سال سر سبزی جاودان وشادی اندیشه ای پویا و آزادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی آرزومندم . . .
مامانی غزل جون
2 فروردین 94 14:02
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآفرین دوست خوبم هزااااااااااااااااار ماشالله بهت ایول داری عزیزم بالاخره نتیجه زحمت هاتو گرفتی همیشه موفق باشی عزیزم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ممنونم زینبی از لطفت انشالله تو شادیات جبران کنم
مامانی کسرا
4 فروردین 94 14:09
اومدم سال نو رو تبریک بگم دیدم اوووووو چه خبره. پریسا جان خیلی خیلی بهت تبریک میگم و واقعا از شنیدن خبر موفقیتت خوشحال شدم. بهت افتخار میکنم و برات بهترین ها رو آرزو میکنم. سال نوتون مبارک و سالی سرشار از موفقیت و سلامتی و آرامش در انتطارتون باشه. در کنار هم زندگی خوب خوشی داشته باشید . از راه دور میبوسمتون
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلااااااااام سودابه جونم ممنونم ممنونم واقعا تو رو خدا برامون همیشه دعا کن خیلی این روزا التماس دعا داریم
مامانی غزل جون
6 فروردین 94 16:23
کیان جونم الان که اینو مینویسم شما یک سال و 11 ماه و 30 روزتونه و فردا هفت فروردین روز تولدته عزیزم پیشاپیش مبارکت باشه ایشالله گل پسرمونو داماد ببینیم ایشالله همیشه شااااااااد شاااااااااااااااد شاااااااااااااد یاشی عزیزکم همیشه بخندی و سلامت باشی عزیزم تولدت مبارک کیان جوووووووووونم میبوسمت گلمممممممممممممم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
وااااااااای زینبی خیلیییییییییییییی ممنونم واقعا لطف کردی از دیدن پیامت یک دنیا خوشحال شدم خدا دختر نازتو برات حفظ کنه انشالله
مادر بزرگ
7 فروردین 94 21:24
زمین در انتظار تولد یک برگ، من در حال شمارش معکوس صفر همیشه پایان نیست گاهی آغاز پرواز است تولدت مبارک
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلام به وبلاگ پسر ما کیان خیلی خوش اومدین ممنونم از تبریکتون
کیمیا
17 فروردین 94 11:08
ماشااااااله خانوم دکتر به افتخارت
مهسا
18 فروردین 94 18:29
وای ی ی من کلی ذوق کردم ... مبارکه ه ه ه... ایشالا به سلامتی.. خانم دکتر کنگرلو... وای من خیلی دوستتون دارم. پریسا ا ا ا خیلی خوشحالم از ته قلبم. خانم دکتر کنگرلو همیشه به من هم اعتماد به نفس می داد و هنوزم می ده. می بوسمتون..