کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

اولین عادات غذایی کیان

1392/7/6 22:00
180 بازدید
اشتراک گذاری

از امروز تصمیم قاطع گرفتم که به کیان غذا بدم. خیلی خیلی داره مقاومت میکنه. وقتی مزه جدیدی وارد دهنش میشه، انگاری جرقه میزنه. امروز یه چیز جدید کشف کردم و اون اینکه این مرد کوچک دوست داره مستقل غذا بخوره. وقتی من قاشق رو به دهنش نزدیک میکنم با دست پس میزنه ولی وفتی خودش قاشق رو دست میگیره اگه بتونه اونو به سمت دهنش ببره،(هدایت قاشق وظیفه منه)، حتما اون غذا رو میخوره.

خیار دندونی جدید کیان شده و کیان باهاش حال میکنه.

 

 

امروز داشتم بلال میخوردم،اونقدر مظلومانه نگاهم کرد و دهنش رو تکون داد که بلال رو دادم دستش. یه ربع کامل بلال رو لیس زد. وقتی خسته شد و دادش به من هیچ مزه ای تو بلال بیچاره نمونده بود. نوش جونت جوجه کاکلی

 

خدایا ممنونم بخاطر شیرینکاریهای  این پسر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی غزل جون
7 مهر 92 10:54
قربون بلال خوردنت بشه خاله
چه ناااااااااااااااااز شده اینجا
خدا برات حفظش کنه دوست گلم
قربونت
شاد باشی عزیزم

مرسی عزیزم.دختر نازت رو ببوسسسسسسس

مریم
7 مهر 92 17:07
سلام پریساجون خوبی کیان گلم رو ببوس ماشالله حسابی داره بزرگ و خوردنی میشه من که عاشق وبلاگشم و مرتب اینجا سرمیزنم عزیزم دوری از شوهر خیلی سخته امیدوارم با صبر و حوصله این مرحله از زندگیتو پشت سر بزاری


سلام عزیزم. مرسی که لطف میکنید و بهمون سر میزنید. آدرس وبلاگتون رو ندارم. اگه برام بنویسی حتما میایم پیشتون

مامانی کسرا
12 مهر 92 21:35
نوش جونت عمه
بخور گوشت شه به تنت

هوررررررررررررررررا عمه جون برگشت و به ما سر زد.
خوش اومدی عمه جون