کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

بازم سرماخوردگی

1392/7/12 23:23
278 بازدید
اشتراک گذاری

تو چند روز گذشته،کیان خیلی بیقراری میکرد. اشتهاش خوب بود.تب نداشت ولی غر میزد و حال بازی نداشت. بردمش دکتر ،گفت یه سرماخوردگیه ویروسیه. فقط یه شربت سرماخوردگی داد . این دکتر کیان رو خیلی قبول دارم. هر چی بگه قبول میکنم و چرا نمیگم. یه چیز دیگه که گفت این بود که فسقلی ما یه کم کم خونی داره و باید دوبرابر معمولش قطره آهن مصرف کنه و سوپ عدس و گوشت بخوره. دو روزه دست بکار شدم. خدا رو شکر  کیانم مثل باباش گوشت خیلی دوست داره و برخلاف بقیه غذاها برای گوشت خوردن داوطلبانه دهنش رو باز میکنه . فکر کنم دوره نقاهت بیماریش تموم شده.در کل حالش خوبه. خدا رو شکر

 

متاسفانه خاله زهرا سرما خورده و تا خوب نشه نباید بیاد اینجا. چون اگه کیان رو ببینه محاله خودش رو کنترل کنه و ماچش نکنه. طفلی ساعتی دو بار زنگ میزنه و میپرسه تا کی نیام؟؟؟چند شنبه بیام؟؟؟؟

اوهاوهاوهاوهاوهاوهاوهاوهاوهاوهاوهاوهاوهاوهاوهاوهاوهاوهاوهاوهاوهاوهاوهاوهاوه

خاله جون زود خوب شو.ما هم طاقت دوریت رو نداریم. بدون تو به ما هم سخت میگذره. لطفا زودی خوب شو .باشه؟؟آفرین

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

 

این عکس آخر از واکسن شش ماهگیه کیان جامونده بود. میخ آوردم کوفتمش اینجاااااااااااا. ببین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مهسا
13 مهر 92 10:20
کیان کوچولو ایشالا که زودی حالت خوب می شه


مرسی مهسایی.مرسی که همیشه به ما سر میزنی عزیزم
خاله زهرا
14 مهر 92 12:44
فدات بشم الهی دردوبلات به جونم ایشالا زود خوب شی گل پسرخاله
سایت قالبهای کودکانه مادام
14 مهر 92 14:47
سلام عزیزم
همه قیمتها تو هر بخش ابزار هست
مثلا تو قسمت قالبها قیمت جزء جزء شونو نوشتم...صفحه ورودی هم همینطور........و..

یه عکس برا بالابر رایگانتون بفرستید ایمیلم..
میزارمتون تو نوبت...



الان میفرستمشون. مرسی
مریم
14 مهر 92 17:27
عززززززززیزم. انشاء الله زود خوب شه حال گل پسری







خدا رو شکر بهتره. مرسی مریم جون که به ما سر مسزنید
مامانی کسرا
15 مهر 92 12:09
کیان جونم مواظب خودت باش عمه
انشالله زودی خاله خوب شه بیاد تو رو ببینه

مرسی عمه جونم
مهسا
15 مهر 92 19:21
راستی مامان پریسا من لینکت کردم.
خوشحال می شم منو لینک کنی.
اینجوری بیشتر همو می بینییم.
آقا کیان ایشالا که زودی خوبه خوب می شی.


چشم مهسایی. الان لینکت میکنم.
مثل هیچکس
15 مهر 92 23:20
فردا روز کودکه . رزوت مبارک گل پسر ایشالا روز پزشک هم بهت تبریک بگیم .


وااای مرسی. ممنون که یادم انداختین.
مثل هیچکس
16 مهر 92 10:37
خانمی سلام بلدید بیاید نی نی گپ یا بهتون بگم بیاید اونجا خیلی خوبه میشه باهم چت کرد .


سلام. نه متاسفانه بلد نیستم. ممنون میشم یادم بدید. متاسفانه مشکل دیگه ام کمبود وقته. اما سعی میکنم در اولین فرصت بیام به نی نی گپ
سایدای من
16 مهر 92 12:53
خاله مهربون سلام امیدوارم تا حالا تونسته باشید یه هدیه مناسب واسه کیان جون تهیه کرده باشید .من صبح به وقت ایران ساعت 7 تا ساعت 1ونیم بعداز ظهرنی نی گپم دوست داشتید بیاید .خوشحال میشم .


سلام.خوش اومدید به وبلاگ پسر ما.آره خاله زهرا براش ماشین خریده.
چشم اگر فرصتی پیش اومد حتما میام.
الناز
17 مهر 92 13:43
اخ نــــــــازی بوس از جاش


مرسی خاله