کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

قالب وبلاگ جدید

1392/8/7 14:57
311 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااام، من برگشتم

حتما متوجه تغییر قالب وبلاگ پسرم شدید. چند روز پیش که داشتم یه مطلب جدید برای کیان مینوشتم اتفاقی با گروه طراحان قالب وب نگر آشنا شم. خیلی وقت بود که تصمیم داشتم یه قالب جدید برای کیان سفارش بدم. وقتی با این گروه آشنا شدم و نمونه کارهاشون رو دیدم ،به قول معروف معامله مون سر گرفت .

یه قالب شبیه یکی از کارهاشون سفارش دادم. فرداش کارم آماده بود. همون چیزی بود که سفارش داده بودم ولی اصلا فکر نمیکردم چیزایی که تو نظرم بود، کنار هم این شکلی در بیان.

کار همون سفارش من بود ولی من نپسندیدم. فکر میکردم مثل بقیه طراحان این گروهم تغییرات انجام نمیدن. ولیییییییییییییییییییییییییی

گروه وب نگر عالی ترین نمونه مشتری مداری رو به من نشون دادن. گفتن تو یه معامله هر دو طرف باید راضی باشن. گفتن تغییرات جزئی تون رو بگین تا اعمال کنید. آقا منم پرروووووووووووووووووو. دست از دل برداشتم و تغییرات جزئی ام شد تغییر کل قالب. اگر برید تو قسمت نمونه کارهای این گروه که در آخر مطلب نشونیش رو میذارم ،میبینید چی بود و چی شد.

وب نگر کاری رو که من سفارش داده بودم درست کرده بود و هیچ تعهد دیگه ای در قبال من نداشت. میتونستن یه کلام بگن همینه که هست و برن سراغ یکی دیگه ولی نهایت لطف و مهربونی رو در حق من ادا کردن. چند شب با هم چت کردیم و بالاخره نتیجه کار شد اینی که میبینید. تازه یه بالابر هم بهم اشانتیون دادن. فک کن...................

منم فقط و فقط به خاطر اخلاق خوبشون و تشکر از این عزیزان تصمیم گرفتم اولین مطلب در قالب جدید رو تقدیم کنم به گروه بسیار مهربان وب نگر.

راستی این گروه،یه خونواده بسیار محترمن که در کنار هم قالب ها رو طراحی میکنن. (پدر ،دختری)

دوستتون داریم. کیانم تشکر میکنه و براتون آرزوی بهترینا رو داره.

از همه دوستان عزیز وبلاگیم دعوت میکنم نمونه کارای این گروه رو ببینن و سفارش قالب بدن.

اینم آدرسشون:

http://webnegar1.mihanblog.com/

 باز هم تشکر مخصوص از پدر ،دختری محبوب من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فریده
8 آبان 92 9:56
سلام چه پسر نازی دارید .
اولین بار که پدر و پسر رو دیدم گفتم کیان جان شبیه به بابایی هست ولی عکس کوچکی شما و کیان را دیدم فهمیدم که با خودتون هیچ فرقی نمی کنه .
آرزو می کنم همیشه سالم و سلامت و زیر سایه مامان و بابای خوبش باشه .
یه سئوال هزینه که واسه تغییر وبلاگ کرید چقدر شد ؟


سلام عزیزم به وبلاگ پسرم خوش اومدید؛هزینه اش ده تومن شده کلا
مهسا
8 آبان 92 11:13
چه جالب...
مامانی غزل جون
8 آبان 92 13:27
مبارکت باشه عزیزم
میشه بگی کلا چند برات هزینه شده؟


ده هزار تومن خانومی