کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

پایان هفت ماهگی

1392/8/10 10:27
572 بازدید
اشتراک گذاری

 با چند روز تاخیر سلام

امروز سومین روز از هشت ماهگیه کیانه و من فرصت پیدا کردم که بیام و یه کم در مورد کارای کیان تو هفت ماهگی بنویسم.

 

در ماهی که گذشت....

کیان کاملا غلت میزنه، بدون کمک میشینه.

 

غذا خوردن رو شروع کردنه و غذای مورد علاقه اش آبگوشت و سوپ مرغه.

 

 

خیلی از میوه ها رو تست کرده و میوه مورد علاقه اش موز و خرمالوا

 

 

به غذا و میوه بیشتر از شیر خشک خودش علاقه نشون میده . تو شش ماهگی بهش حریره بادوم میدهدم ولی این ماه اصلا حریره نخورد. در عوض سرلاک برنج و سرلاک گندم و میوه رو جایگزینش کردم که با شیرش قاطی میکنم.

هنوز از دندون خبری نیست. این ماه خیلی سرما خورد. همه شهر همین طورن. چون بارندگی نیست ،هوا ویروسی شده. منم خیلی سرما می خورم.

تو هفت ماهگی ماما و بابا رو به درستی تلفظ میکنه. گاهی نیم ساعت پشت سر هم میگه بابا.

کلمات دیگه ای مثل آقا و د د  رو هم میگه. وقتایی که خیلی خوشحال باشه جیغ میزنه و یه کار جالب دیگه که یاد گرفته اینه که دست میده.

 

خلاصه اینم از کارای جالب پسر ما

خدایا شکرت پسرم داره بزرگ میشه.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مهسا
10 آبان 92 12:09
آفرین آقا کیانماشالا حرف زدن رو هم شروع کرده. شاد باشید.


مرسی عزیزم.شما هم خوب و سلامت باشید انشالله
مهسا
10 آبان 92 17:48
عزیزم این کد که واسم فرستاده بودی، وبلاگ قبول نکرد.
مامان ایمان
10 آبان 92 22:49
سلام عزیزم ماشالله خدا حفظش کنه چقدر تازه اقا کیان مامانی لینک شدید


سلام خوش اومدین. منم لینکتون کردم.
مهسا
10 آبان 92 23:10
کد رسید؟ تونستی رتبه در گوگل رو درست کنی؟


نه نرسیده. هنوز درستش نکردم
فریده
11 آبان 92 9:25
چقدر باحال . من فکر می کردم ساینا جون با کسرا اقوام می شن نگو اینجا همه قوم و خویش هستند.
منم با افتخار شما رو لنیک می کنم و هر روز بهتون سر می زنم .
کیان جون رو هزار تا بوس کن


مرسی. انشالله ما هم همیشه بهتون سر میزنیم.
مثل هیچکس
11 آبان 92 22:58
ای جونم ،همه زحمتاشون مال مامانهاست بعد که زبون باز میکنن میگن بااااااااااااااااااباااااااااااااا.چقدرم قدر شناس زحمات ماهستند.


به جاش منو بوس میکنه باباش رو بوس نمیکنه. این به اون در
مامان ساینا
12 آبان 92 12:46
الهــــــــــــــــــــی بگردم چه زود بزرگ شد...
خرمالو؟؟؟؟؟؟ من تا حالا امتحان کردم ولی برام عجیبه نی نی ها دوست داشت باشن
بخور نوش جونت گوشت شه به تنت
ایشالله هرچی ویروسه از کیان جونمو مامان پریسای عزیز دور باشه
دوستتون دارم


مرسی عزیزم. آره کیان خیلی خرمالو دوست داره