کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

اولین مروارید پسرم جوونه زد

1392/9/6 15:05
341 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااااااام

 

 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

نمیدونم از خوشحالی بخندم یا اشک شوق بریزم.

امروز 6 آذر ماه 1392، در آخرین روز هشت ماهگی،من ،مامان پریسا متوجه اولین مروارید پسرم شدم.

چقدر باید خدا رو شکر کنم که جبران این حال خوشم بشه؟

کیانم،عزیز دلم،پسر صبور،نجیب و مهربون من، مبارکت باشه گلم.

وای خدای من ،نمیدونم چه حالی دارم. کاش الان بابا رضا هم اینجا بود و این حس رو با من شریک می شد.

 شنیده بودم وقتی بچه ها دندون در میارن، بیقراری میکنن، اذیت میکنن و اذیت میشن. ولی..

ولی من هیچی از دندون در آوردن تو حس نکردم عزیز دلم. مثل همیشه مراعات منو کردی. خدایا شکرت.

چند روزی بود میدیدم وقت خواب گوشت رو میمالی به بالشتت. تو اینترنت خونده بودم که جزء علائم شایع دندون در آوردنه. ولی فکر نمیکردم به این زودی...............

حس عجیبی دارم. الان دارم میفهمم که داری بزرگ میشی عروسکم. یه بغض قشنگ دارم گلومو فشار میده. بی نهایت به حضور پدرت احتیاج دارم.

مبارکت باشه نازنینم.

مبارکت باشه بابا رضا دندون پسرت.

مبارک خانواده کوچولومون.

خدایا شکرت به خاطر اینهمه محبت. به خاطر اینهمه عظمتت. به خاطر کیانم. به خاطر دندون کوچولوش.

 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مثل هیچکس
6 آذر 92 16:12
عزیزم جونه زدن مرواریدت مبارک پس بلاخره کباب خوری شدی گلم ،معلومه دیگه پسرمون بزرگ شده وبه زودی باید منتظر اولین قدمش هم باشیم .مامانی، اش دندونی یادتون نره برای گل پسرمون درست کنید
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی عزیزم. چشم حتما میپزم.
مریم
6 آذر 92 20:11
مبارکتون باشه چه خوب که زیاد اذیت نشده گل پسر
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی گلم
مامانی غزل جوون
6 آذر 92 21:18
وااااااااااااااااااای مبارکت باشه کیان جوووووووووونم هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا حالا حسابی مامانتو گاز بگیر بگو بیشتر پیشم باش
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی. انشالله وقتی غزل جون دندون در بیاره این حس وصف نشدنی رو تجربه میکنی. معمولا دخترا زودتر از پسرا دندون در میارن. منتظر اون روز قشنگ باش
المیرا
6 آذر 92 22:48
واااای رویش اولین دندون کیان جون مبااارک . ایشالا به سلامتی
ندا
6 آذر 92 23:51
خیلی خوشحال شدم پریسا جون مبارکت باشه. من هنوز این حس قشنگ رو درک نکردم اما میدونم فوق العاده لحظه باشکوهیه.
قویترین مامان دنیا
پاسخ
انشالله خیلی زود تجربه اش میکنی عزیزم
مامانی کسرا
7 آذر 92 1:47
عزیزم خدا رو شکر راحت در اومد این از زحماته عمه خانمـــــــــــــــــه مبارکت باشه کیان جونم
خاله زهرا
7 آذر 92 9:32
وای مبارکه کوچولوی خاله خیلی خوشحال شدم عزیزم من دندون کوچولوی بچه هارو خیلی دوست دارم امروز جالبترین روز زندگیم بود دوستت دارم عسلم
مهسا
8 آذر 92 16:08
مبارک باشه عزیزم دلم.
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی گلم
فریده
9 آذر 92 8:23
مبارک باشه . امیدوارم دندونای سالمی داشته باشی
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی گلم.