کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

اَدایِ نذری

1392/11/6 21:50
266 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام  صد تا سلااااااااااااااااااااااااااااااااام

خوبین دوستای گلم؟

ما امروز شکر خدا روز خیلی خوبی داشتیم.

در راستای طرح به جا آوردن نذری های کیان تا پایان یکسالگیش، امروز نوبت رسید به قربونی ای که مامان پریبا برای کیان نذر کرده بودن.

 

صبحی به اتفاق مامان پریبا و بابا رسول و بابا بزرگی و خاله زهرا(یه باره همه فامیل دیگه.....) رفتیم به یکی از روستاهای اطراف شهر و  یه بَبَعی خریدیم و قربونیش کردیم.

من خیلی از حیوانات میترسم و این ترس شامل همه گونه ها از  حشره بگیر تا شیر و پلنگ میشه و گربه در راس این فهرست قرار داره.

همیشه میترسیدم که این ترسم به کیان هم منتقل  بشه. ولی امروز کیان خیلی از دیدن گوسفندا ذوق کرد. منو مجبور کرد با کلی ترس به گوسفندا نزدیک بشم تا بهشون دست بزنه.

انقدر بلند میخندید و خوشحال بود که همه مونو غرق شادی کرده بود.

اینم چندتا عکسِ یادگاری از امروز

 

 

خدا رو شکر این نذری هم به خوبی و خوشی اَدا شد.

 

روزهای آخر ده ماهگیِ. ده ماه گذشت.  چه زود گذشت.

مثلِ خواب میمونه.

 

خدایا ممنونم از اینهمه لطفت. چه لطفِ بزرگی بود کیان. ممنونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مهسا
6 بهمن 92 21:06
سلام عزیزم. خدا قبول کنه عزیزم. آخی یادمه تو دانشگاه از گربه می ترسیدی و منم خوشم می اومد..گربه می اومد می چسبید به من خانم دکتر نگرانم نباش..ممکنه آرش 10 روز دیگه بیاد
قویترین مامان دنیا
پاسخ
خُب به سلامتی انشالله. خیلی خوشحال شدم. خدا کنه کاراش جفت و جور بشه و حتما بیاد. پس کیفِت کوکه خدا رو شکر. رضا هم گفته شاید بیاد. شاید... منم به همین شاید خیلی دل بستم و خوشحالم.
مهسا
6 بهمن 92 21:39
عزیزم به همین شایدها...زنده هستم... بی صبرانه منتظرم..امید دارم...ایشالا هر دو تا شون می یاد...کلی انرژی می گیریم.
قویترین مامان دنیا
پاسخ
انشالله. برای حفظ روحیه ...جیغ و دست و هورااااااااااااااااااااا هورررررررااااااااااااااااا
مامان سام
6 بهمن 92 21:51
نذرتون قبول باشه.خدا کیان جون رو 120 سال سلامت واستون نگه داره.قربونش برم که اینقدر شجاعه 10 ماهگیت مبارک عسلی
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلام خاله جون. ممنون از دعای خیرتون.سام کوچولومونو ببوسسسسسسسسسس
مثل هیچکس
7 بهمن 92 0:20
نذرتون قبول باشه ،معلومه این گل پسر ما از همین الان خیلی شجاعه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
خدا از دهنت بشنوه. خدا کنه مثل من ترسو نباشه
المیرا
7 بهمن 92 0:34
آخی ی ی .. همگی خسته نباشین . نذرتون قبول ایشالا . راستی مرسی بابت نذری
قویترین مامان دنیا
پاسخ
خواهش میکنم . ناقابل بود عزیزم
فریده
7 بهمن 92 8:57
نذرتون قبول ، واسه این فسقلی چقدر نذر و نیاز کردید . امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشه . یه جا خوندم که بچه ها ترس رو از مادر یاد می گیرن پس مواظب باش کیان متوجه نشه که شما از چه چیزهایی می ترسی . خوش و خرم باشی
قویترین مامان دنیا
پاسخ
آره فریده جون. باید خیلی مواظب باشم تا متوجه ترس من نشه. توکل بر خدا
مریم مامان پارسا
7 بهمن 92 9:22
سلااااااااااااااااااااام ده ماهگیت مبارک کیان عزیزم وااااااااااااااااای خاله منم عاشق گوسفندام,بسیار حیوانات بی آزار, با مزه و البته خوش مزه ای هستن نذرتون قبول,ان شاالله که سلامت باشه پسر گلم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلام گلم. خوبی عزیزم؟؟؟ ممنون از لطفت. خدا خیری به نی نی وبلاگ بده که ما رو بهم رسوند دوباره
مامان آرشیدا
7 بهمن 92 10:55
خدا نذرتون رو قبول کنه مهسا جون ایشااله کیان جونم همیشه تنش سالم باشه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی گلم. ولی... اسم من پریساست.
مامان آرشیدا
7 بهمن 92 10:56
آخه مگه ببعی ترس داره ه ه ه ه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
من خیلی میترسم. به خدا تقصیر خودم نیست
خاله زهرا
7 بهمن 92 11:26
چراازمن عکس مه آلودگذاشتیالهی به امیدتوناگفته نماند که دراین وسط که بقیه مشغول کشت وکشتار گوسفند بیچاره بودن اقاکیان دراتومبیل مشغول کتک زدن خاله به دور ازچشم همه بود فداش بشم که همیشه خاله واسش کیسه بوکسه
مهديه
7 بهمن 92 14:08
نذرتون قبول باشه انشالا....خدا كيان جون و120سال برات حفظ كنه وسايه شمام(كل خاندان)بالا سر كيان باشه انشالا...نترس پريساجون تا حالا هيچ حيووني(به غير از شيروپلنگ وخرس)ادم نخورده
قویترین مامان دنیا
پاسخ
تو تضمین میدی گربه منو نخوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان رادمهر جوجو
7 بهمن 92 15:35
عزیزم نذرتون قبول . ان شاء الله همیشه خوش باشید و کنار خانواده کیان جونم در سلامتی کامل
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ممنونم . خدا رادمهر عزیزم برای شما حفظ کنه.
shima
7 بهمن 92 16:10
salam parisa jooon bah bah mobarake/be salamati enshala gabul bashe vali manam mibordin dg اخیش بالاخره امتحانام تموم شد هی میام سرمیزنم چک کنم کامنتم رسیده یانه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلااااااااااااام. هوراااااااااااااا بالاخره کامنتت رسید زندایی. همه چیز یهویی شد .خود منو از تو دانشگاه اومدن بردن. خدا رو شکر که امتحاناتت تموم شد. انشالله همشونو با موفقیت پاس کنی
مهديه
7 بهمن 92 17:45
اره پريسا جون من تضمين ميكنم اخه تو تاريخ ثبت نشده گربه ادم بخورهاز گربه شير ساختين كه الان گربه ها از ادم حسابي نميبرن
مامان مینا
7 بهمن 92 21:03
نذرتون قبولفدای گل پسری که اینقدر شجاعهمامانی میترسی عزیزمممممممممممممن فقط از سوسک و یه سری حشره میترسم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلااااااااااام. مرسی گلم. آره از همه چی میترسم. همه چی
مامان ایمان
7 بهمن 92 23:20
سلام پریسا جون نذرتون فبول باشههههههههه خواهرررررررررر اخی منم اونجوریما خیلی از حیوانات می ترسم مخصوصا که اینجا سگینا خیلی زیادن وقتی می بینم وحشت می کنم حالا خوبه که کیان تورو از ترس در اورد قربونشششششششششش برم عکساتون هم خیلی عالی بودددددد
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلاااااااااااام عزیزم. خدا رو شکر یکی پیدا شد مثل من باشه. از دیروز انقدر همه گفتن گربه که ترس نداره دیگه کم کم داشتم خجالت میکشیدم. ایمان گلم رو ببوسسسسسسسسسسس. بگو عاشقشم با اون دستبندای قشنگش
مامان آرشیدا
9 بهمن 92 10:25
ای خدا ببخشید پریسا جون یه لحظه خون به مغزم نرسید
مریم
9 بهمن 92 15:51
نذرتون قبول حق همیشه به شادی
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ممنون مریم عزیزم. لطف داری
مامانی کسرا
10 بهمن 92 15:58
قبول باشه منم واسه مهد رفتن کسرا کلی نذر دارم که باید بیام ادا کنم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
خدا رو شکر که نذرت قبول شد و کسرایی تو مهد جا افتاد. انشالله میای و نذرات رو ادا میکنی عمه جوووووووون
مامان لیانا
11 بهمن 92 16:15
نذرتون فبول باشه عزیزم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ممنونم گلم. انشالله خدا شما رو هم حاجت روا کنه.
احساس جوانی
13 بهمن 92 0:54
چرا اینجوری هیچ بچه ای رو تا حالا ندیدم از ببعی بترسه ، خیلی جالبه نه ؟
قویترین مامان دنیا
پاسخ
بچه که نمیترسه، من میترسم کیان کلی هم ببعی دوست داره