کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

اولین عکسهای یازده ماهگی

1392/11/8 21:51
321 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز کلی خودش رو زخمی کرده. خیلی خسته و بی جونم. فردا میام مینویسم چی به سرم آورده امروز این فسقلی.

 

 

 

خوب ببین...

زندگی زیباست...

رنگارنگ است...

روزها خوبند...

ماه ها بهترند...

و سالها عالی ترند...

می گذرند....

و تو تمامی خوبی ها را تجربه میکنی...

قدم هایت که ایستاد...

روبرویِ خدایی...

رویِ ماهِ خدا را همانجا ببوس

 

 

 

تا فردا ، خدانگهدار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

خاله زهرا
8 بهمن 92 22:04
وای فدای تو بشم خاله فدای زخمات بشم ، دوستت دارم گل من به امیدروزی که1300ساله بشی
مهسا
8 بهمن 92 23:11
نازی خدا حفظش کنه..بزرگ و نازتر شده..منتظرم ببینم چیکار کرده !!!
قویترین مامان دنیا
پاسخ
پدر منو در آورده
مریم مامان پارسا
9 بهمن 92 1:55
فعلا این چند تا بوس رو از ما بپذیر کیان عزیزم تا ببینیم فردا مامانت چی می خواد برامون تعریف کنه!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فریده
9 بهمن 92 8:02
چقدر عکساش ناززززززززززززززززززززززززززز شده ، البته خودش نازززززززززززززززززززززززز بوده که عکساش ناززززززززززززززززززززززززززز شده . کیان جان شما سالم باش ، سلامت باش ، غذاتو حسابی بخور و تا جایی که می تونی مامان پریسا رو اذیت کن .
قویترین مامان دنیا
پاسخ
عاشقتممممممممممممممممم فریده جون.
مثل هیچکس
9 بهمن 92 10:13
وای خدای من چیزی به تولدت نمونده 11ماهگیت مبارک عزیزم میبینم که حسابی مامانی رو اذیت میکنی، یعنی چیکار کردی که مامان ازت شاکی شده وچی میخواد برامون تعریف کنه ؟؟؟؟؟؟؟
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ممنونم خاله. تازه وارد یازده ماهگی شدم. ده ماهگیم مبارک باشه خُب؟ آره داره کم کم بوی تولد میاد
مامان آروین-مریم
9 بهمن 92 10:15
11 ماهگیت مبارک عزیز دلم پریساجون باید کم کم خودت رو آماده کنی برا یه جشن تولد باشکوه برای گل پسری عزیزم خصوصی رو چک کن
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ممنونم خاله. تازه وارد یازده ماهگی شدم. ده ماهگیم مبارک باشه خُب؟
مهديه
9 بهمن 92 14:04
به به اقا كيان ما هم مثل همه پسرا عشق ماشينه......از الان ميگه ميخواد رانندگي كنه ومامان پريساشو خودش ببره وبياره انشالاپريسا جون انشالا پروفسوريت پسريت ميبرتت دانشگاه ومياد دنبالت
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی مهدیه جون. انشالله تولد پسرت به زودی
مامان رادمهر جوجو
9 بهمن 92 14:59
یازده ماهگی گلم مبارک پس دیگه چیزی به یک سالگی پسملمون نمونده مامانی باید تدارک تولدش و ببینی دیگه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی عزیزم. آره داره بوی تولد میاد.
مریم
9 بهمن 92 15:52
مبارکت باشه عززززززززززززززیزم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان مینا
9 بهمن 92 20:42
عزیز دلم 10ماهگیت مبارکایشالا تولد 110 سالگی نازنازیه شیرین
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی عزیزممممممممممممم. ممنون از لطفتون
مامانی کسرا
10 بهمن 92 15:57
بزرگ شدی جوجووووو ماشالله انشالله همیشه سالم و خوب باشی
قویترین مامان دنیا
پاسخ
آره عمه جون. دارم بزرگ میشم. ممنون از دعای خیرت
مامان ایمان
10 بهمن 92 20:54
سلام عزیزم 11 ماهگیت مبارک عسل خاله ای قربون اون رانندگیت بشممممممممممم من عکسهاتم مثل همیشه عالیههههههههههه بوسسسسسسسسس
قویترین مامان دنیا
پاسخ
ممنونم خاله جون که اینقدر به ما لطف داری.ایمان جونو ببوسسسسسسسسسسسسسسسسسس
احساس جوانی
13 بهمن 92 0:50
الهی عزیزم چه خوشکل نشسته پشت فرمون