کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

سفر سلامت

1392/11/12 14:23
2,062 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااااام

شنیدین که میگن همه چیز نو و جدیدش خوبه، دوست کهنه و قدیمی اش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

واقعا راسته واقعا

امروز با دوستِ قدیمی ام مهسا جون قرار گذاشتیم تا بریم بیرون و همدیگه رو ببینیم و یه جورایی با هم خداحافظی کنیم.

صبحی مهسا اومد دنبالم و زدیم بیرون. کلِ شهر رو با هم گشتیم تا یه کافی شاپ پیدا کنیم. هیچ کدوممون درست شهر رو نمیشناختیم. دورتا دور شهر رو چرخیدیم. رفتیم جاهایی که ازش خاطره داشتیم.

الان که دارم این مطلب رو مینویسم تازه از مهسا خداحافظی کردم و هنوز اشکام دارن میریزن. هنوز نرفته دلم براش تنگ شده. مهسا از اون آدماییِ که شناختنشون سخت نیست. مثلِ آینه پاک و زلالِ. اصلا پیچیدگی نداره که شناختنش سخت باشه. و الان دوست نازنینم بعد از کلی فراز و نشیب تو زندگی و بدو بدو داره به سر منزل مقصود میرسه. خیلی تنهایی کشید. خیلی زحمت کشیدن هر دوشون. و بالاخره دیروز خدا نتیجه این زحمتاشون رو داد.

خیلی برای رفتنش دعا کردم. خیلی خوشحالم که میره پیش عشقش و آینده درخشانی روبروشه.

ولی............. خیلی دلم براش تنگ میشه. درسته وقتی اینجا بود خیلی فرصت نمیکردیم همدیگه رو ببینیم ولی با این وجود از رفتنش احساس تنهایی میکنم. دلم برات تنگ میشه مهسایی. خیلی.

خوشبخت باشی عزیزم. تو لیاقتت بیشتر از اینا بود. همیشه و همه وقت به یادتونم و براتون آرزوی خوشبختی میکنم.

(ببخشید مهسایی که مطلبم در حد تو نبود. اونقدر فکرای جورواجور الان تو سرمه که اصلا متوجه نشدم چی نوشتم)

اینم عکسای امروزمون.

دربند ارومیه

 

کافی شاپ دانشجو

 

 

 

خداوندا عزيزانم، مهسا و آرش، را تو ياري کن

 

پناهشان باش و در حقشان تو کاري کن

 

الهي هرچه ميخواهند نصيبشان کن

 

خداوندا بر لبانشان لبخند جاري کن .

 

آمین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

فریده
12 بهمن 92 15:41
نگران نباش و اصلاً غصه نخور . این روزا با ایران رادیاتور کی می ره تو غار . آهان ببخشید یه لحظه کانال عوض شد ولی این روزا با ovo و skype کی احساس دلتنگی می کنه . می تونید مرتب همدیگه رو ببیند و با هم صحبت کنید . پس ناراحت نباش . به امید روزای خیلیییییی خوب .
قویترین مامان دنیا
پاسخ
کلا عاشقتم فریده جون. بی برو برگرد. مهسایی هم انشالله کنار شوهرش خوش باشه. منم از شادیشون شادم. قربون دستت اگه میتونی بگو روزهای خوش یه کم عجله کنن، من دارم کبود میشم زیر فشار زندگی
مثل هیچکس
12 بهمن 92 15:57
با خوندن این پستتون خیلی دلم گرفت چون یاد یکی از دوستای صمیمی خودم افتادم که به خاطر ازدواجم واومدن به یه شهر دیگه وسهل انگاری خودم که خیلی دیر برای دادن شماره تلفن جدیدم اقدام کردم ومتاسفانه آدرس اونا هم تغییر کرده بود وتا حالا پیش نیومده که ببینمشون وهمیشه از خدا میخوام فقط یه بار دیگه سر راه هم قرار بگیریم وخیلی متاسفم که مقصر اصلی من بودم چون هیچ وقت به تغییر آدرسشون فکر نمیکردم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
آخیییییییییییی. دوست خوب نعمته. منم خیلی دلم گرفته.
مثل هیچکس
12 بهمن 92 16:14
هی رفیق .........زخم هایت را پنهان کن ،اینجا مردم زیادی با نمک هستند .
آدمین.
12 بهمن 92 17:00
حالا پیدا کنید پرتقال فروش را.
مهسا
12 بهمن 92 18:47
پریسا جون مرسی... همیشه معرفت داشتی... همیشه شرمندم کردی.. همیشه مثل آب زلال بودی... مرسی عزیزم.. این مهربونیت رو فراموش نمی کنم. پریسا جئن بعد خدا حافظی ... تو ماشین هم کمی اشکام جاری شد... چشمای مهربون و پر اشکت... هنوز جلو چشمم هست.. پریسا جون دوست خوبم... یادش بخیر ردیف اول می نشستیم... یادش بخیر کلاس رو می ذاشتیم رو سرمون... امروز واقعا یکی از روزهای قشنگ زندگیم بود... دعا می کنم.. دوری شما هم هر چه زودتر تموم شه... و کنار هم شاد و سالم و خوشبخت زندگی کنید. پریسا جون از حالا دلم واست تنگه... پریسای ردیف اول بی صبرانه منتظرم شما هم با خبرهای خوب خوشحالمون کنی... پریسا.. پریسای مهربون... عزیزم... خیلی با معرفتی... امیدوارم تا رفتنم فرصت بشه باز هم ببینمت... بازم می خوام لپهای کیان جون گاز بگیرم... محکم بغلش کنم و ماچش کنم.
مهسا
12 بهمن 92 19:54
قالب رو عوض کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مبارکه عزیزم...
قویترین مامان دنیا
پاسخ
نه وقتی آدرس میدی میره تو قالب اولیه نی نی وبلاگ
احساس جوانی
12 بهمن 92 20:50
سلام پریسا خانم من یکی از بازدید کننده ها وبلاگ مهسا خانم هستم. همیشه تو نظرات اسم شما رو میدیدم و با شما کمی آشنام میدونم شما هم از همسرتون دور هستین ، خیلی دوست داشتم به وبلاگ شما هم بیام و باهاتون آشنا یشم ولی شما هیچوقت آدرس وبتون رو تو نظرات نمیذاشتین ، الان برای مهسا خانم خوشحالم که دوریش تموم شده و میره پیش همکلاسیش و هم خوشحالم که وبلاگ شما رو پیدا کردم شما رو با اجازه لینک کردم خوشحال میشم به من سر بزنید .
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلااام خیلی خوش اومدین به وبلاگ پسر ما کیان. منم لینکتون میکنم. انشالله دوستای خوبی برای هم باشیم.
ارشیا
12 بهمن 92 20:55
سلام مامان پریسا من ارشیام از طریق وب مهسا با وبتون آشنا شدم تووب شما عسک مهسارادیدم ضمنن کد شهرما توی وب شما چکارمیکنه زیر کد ارومیه ؟؟؟
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلام. خوش اومدین به وبلاگ ما. اگه وبلاگ ما رو بخونین متوجه میشین که من همسرم کرمانی هستن.
مامانی غزل جون
12 بهمن 92 22:23
واااااااااااای چه روز خوبی داشتین شما ایشالله شما هم به سلامتی میری سر خونه و زندگیت
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی عزیزم. اره روز خیلی خوبی بود.
مهديه
13 بهمن 92 0:57
سلام سلام به به دوست جوونا چه روز خوبي باهم داشتن....دوست خوب داشتن تو اين دوره وزمونه يه نعمته برا خودش....زندگي يكنواخت كه بدرد نميخوره همين تلاشاو پستي وبلنديا يادگار ميمونن...انشالا پريساجون به هرچي ارزو داري برسي...براي دوستتون هم ارزوي خوشبختي در كنار عشقش ودارم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی مهدیه گلم. منو مهسایی هم برای تو و طاهای عزیز آرزوی سلامتی داریم. بوووووووس
مامان مینا
13 بهمن 92 11:49
آخی به سلامتی ایشالاعزیزم ایشالا که روزیه شما بشه و هر چه زودتر بر گردی خونه ی خودتقربون کیان جونم که اون وسط چلوندینش شماها
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی گلم از محبتت. کارن عزیزم رو ببوس
فاطمه
13 بهمن 92 15:38
ای جونم مهسایی با اینکه یه بار بیشتر ندیدمت اما هنوز چهره معصومت یادمه مطمئنم همینه که پریسا جون ازت نوشته پاک و زلال مثل چشمه امیدوارم تموم عمرت طعم خوشبختی رو بچشی و در کنار همسرت به هر چی آرزوته برسی دیروز که من خوندم مطلبت رو منم گریه ام گرفت واقعا خوشحالم برات...
مامان ایمان
13 بهمن 92 17:00
وایییییییییییی خیلی ناراحت شدممممممممممم عیبی نداره دیگه خوب خدارو شکر رفت پی زندگیششششششششش پیش شوشوش تو هم دیگه ناراحت نشو عکساتون خیلی قشنگه کیان جونو ببوسسس
قویترین مامان دنیا
پاسخ
خدا همه دوستان منو شاد و خوشبخت کنه. مخصوصا مهسایی و مامانی ایمان رو
غریب آشنا
13 بهمن 92 17:42
الهی آمین
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلام. خوش اومدین به وبلاگ پسرم کیان
ارشیا
13 بهمن 92 19:20
قبول داری مردهای کرمونی چقدر گلن؟؟؟
مهسا
13 بهمن 92 22:32
مرسی فاطمه جون..مرسی عزیزم...مرسی دوستان مهربونم.. ممنونم از همتون...
نوشا
13 بهمن 92 23:56
آمین
مامان لیانا
15 بهمن 92 15:51
هعزیزم چه مامان نازی انشالا سایه اتون همیشه بالاسر کیان باشه..فکر میکردن کیان خیلی شبیه باباش باشه ولی نه شبیه شما هم هست
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی عزیزم. آره کیان شبیه هر دوی ما هست و شبیه هیچ کدوممون نیست
مریم
16 بهمن 92 14:33
خوش باشین همیشه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی گلم. منم برای شما شادی آرزو میکنم