کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

صرفا جهت اطلاع ...

1392/6/16 10:34
237 بازدید
اشتراک گذاری

 چند تا از دوستان عزیز وبلاگی کیان ما،ازم خواستن تا یکمی بیشتر خودم رو معرفی کنم. چشم چشم چشم

من مامان پریسا،دارم روزهای بیست و هشت سالگیم رو میگذرونم. در حال حاضر دانشجوی سال دوم دکتری فیزیک گرایش حالت جامد هستم. دوره لیسانسم رو تو شهر رفسنجان در استان کرمان بودم و با بابا رضا که همکلاسی من بودن آشنا شدم و سال 87 ازدواج کردیم و از اون موقع در همین شهر زندگی میکنیم. بابارضا بزرگترین نعمتیه که خدا به من داده و خدا رو شکر زندگیه خوبی رو با هم داریم. در سال پنجم زندگی مشترکمون هم خدا کیان رو به ما داد و به لطف حضورش، من مامان پریسا شدم. الانم خوبیم و خوشیم و شاکر خدای بزرگ به خاطر تمام لطفهایی که در حقمون کرده و میکنه.

خوب بوددددددددددددد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مثل هیچکس
22 شهریور 92 23:36
عالی بود بیوگرافی از این بهتر نمیشه .ایشالا همشه شاد وسلامت باشید وسالیان سال درکنار همسری وکیان جون زندگی پرخیر وبرکت وهمچنین سرشار از عشق وعلاقه داشته باشید .براتون ارزوی خوشبختی بیشتر میکنیم .
مریم
24 شهریور 92 9:18
سلام هم استانی عزیز بالاخره یه نفر پیدا شد نزدیک به من باشه خوشوقتم مامانی

سلام مریم جون. خوش اومدین. چه وبلاگ قشنگی دارین. لینکتون کردم.بازم به ما سر بزنید

مامانی غزل جوون
4 آذر 92 11:02
از اینجا به بعد و دیگه دیده بودم شاد باشی عزیزم